Favoriete Cabaretier(e)/Cabaretgroep

Mikasa

Internationale Legende
Een willekeurige? Russische cabaretroulette?
Zoiets. Netflix. Gezocht naar Theo Maassen. Maar de enige show die erop stond, had ik dan weer wel gezien. Was laatst op tv, denk ik. Dus Ronald Goedemondt geworden. Was best leuk.

Kruspe

Administrator
Administrator
Zoiets. Netflix. Gezocht naar Theo Maassen. Maar de enige show die erop stond, had ik dan weer wel gezien. Was laatst op tv, denk ik. Dus Ronald Goedemondt geworden. Was best leuk.
Bill Burr jongen! Allemaal goud, maar de twee meest recente vond ik het best. Walk Your Way Out en ehhh... De laatste. :S:

Mohr

Aanvoerder
RIP Paul Mooney. (oa schrijver voor Richard Pryor)

First they did The Mexican with Brad Pitt. Now they've got The Last Samurai with Tom Cruise. Well, I've written a script. Maybe they'll produce my film... It's called, The Last N*gger on Earth, starring Tom Hanks. Maybe they'll produce that.

Bacchus

Batmin
Administrator
RIP Paul Mooney. (oa schrijver voor Richard Pryor)

First they did The Mexican with Brad Pitt. Now they've got The Last Samurai with Tom Cruise. Well, I've written a script. Maybe they'll produce my film... It's called, The Last N*gger on Earth, starring Tom Hanks. Maybe they'll produce that.
Het was niet allemaal koek en ei tussen de familie Pryor en Mooney.
Ik vond het altijd wel een leuke kerel. Maar ja, dat vond ik vroeger van Bill Cosby ook.

Mohr

Aanvoerder
Het was niet allemaal koek en ei tussen de familie Pryor en Mooney.
Ik vond het altijd wel een leuke kerel. Maar ja, dat vond ik vroeger van Bill Cosby ook.
Weet ik niet. Ik kijk altijd weinig van beroemdheden van hun "andere leven". Van veel bands waar ik fan van ben weet ik de individuele namen niet eens tenzij ik opzoek in welke bands ze nog meer zitten en van acteurs kijk ik de films die me goed lijken. Ik weet niet wat PSV-ers doen na de wedstrijd tenzij ik het hier zie (bv Zahavi)

Mooney was wel bij "The Green Room" met de dochter van Pryor. klik Dat was trouwens een geweldig programma.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Vroeger: Erik van Muiswinkel en Joep van t Hek.
Heb ook een tijdje veel gelachen om Najib Amhali maar op een gegeven moment werd het eendimensionaal voor mij.
Tegenwoordig:
Daniel Arends
Theo Maassen
Verder Maz Jobrani, voor jullie een onbekende maar voor de Iraniërs niet. Woonachtig in de VS en is best leuk.

Bovenaan Onderaan