Excelsior - PSV | Dinsdag 2 april | Eindstand: 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
:

Je hebt gelijk. Ik verwacht teveel van hem. Zie mooie dingen van hem maar het moet meer. Misschien wilt hij niet naar Bayern en strooit hij zand in hun ogen en speelt hij komend seizoen de sterren van de hemel hier.
Hij heeft in de CL hele goede dingen laten zien. Vandaag was het ruk en kreeg hij geen controle over de bal.

Toch wel een fijne overwinning. Ging wel erg moeizaam tegen een Excelsior die de bus parkeerde. Maar gelukkig maakte we na een uur 2 goede goals.

Met 7 punten voorsprong richting AZ thuis, is toch wel iets fijner. Hopelijk zijn Lozano, Saibari en Schouten er weer bij.

Toch wel een fijne overwinning. Ging wel erg moeizaam tegen een Excelsior die de bus parkeerde. Maar gelukkig maakte we na een uur 2 goede goals.

Met 7 punten voorsprong richting AZ thuis, is toch wel iets fijner. Hopelijk zijn Lozano, Saibari en Schouten er weer bij.
Je zag wel dat de 2e helft het tempo omhoog ging en dit op niveau werd uitgespeeld. De eerste helft was niet te pruimen..

Tegen AZ op deze manier beginnen en volhouden. Vandaag ging psv pas de 2e helft druk vooruit zetten en het was klaar met Excelsior.
Niet dat apathisch voorzichtig beginnen. Meteen die cruciale pot AZ bij de strot grijpen.

Snap echt niet waarom clubs gewoon obteren voor de bus te parkeren. daar sta je dan heb je een uur lang niet gevoetbald en zero kansen gecreerd met lege handen...

Als je zelf wat probeert te forceren kan je ook niet winnen tja...

Lees net dat Excelsior al drie wedstrijden op rij geen schot op doel heeft gelost. Bizar.

We gaan zien wat het waard is zaterdag.

Snap echt niet waarom clubs gewoon obteren voor de bus te parkeren. daar sta je dan heb je een uur lang niet gevoetbald en zero kansen gecreerd met lege handen...

Die zijn tevreden met deze uitslag. Die wisten ook dat je tegen Psv de ruimtes klein moet houden anders ga je er met 0-5 vanaf..

Die zijn tevreden met deze uitslag. Die wisten ook dat je tegen Psv de ruimtes klein moet houden anders ga je er met 0-5 vanaf..
Lijkt me inderdaad de betere strategie. En als je met een gelukje een doelpunt maakt kun je er misschien nog wel een punt uit trekken.

Ik vond ze bij vlagen nog meer druk zetten dan ik verwachtte.

Toch opvallend (en slecht vind ik), dat Mauro geen Nederlands praat, maar zelfs ook niet goed genoeg kan verstaan.
Hoeveel jaar woont die al hier?!
Vandaar ook die vinger op zijn mond na de goal.

Het is niet eens meer slecht.
Eigenlijk is het respectloze schande.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat Ramalho én LdJ én Til te belangrijk zijn in de groep. Prima als uithangbord, maar kwalitatief zorgen ze voor stagnatie. Stagnatie voor Land, Babadi, Pepi en BK, maar ook voor het spelbeeld voor Tillman, Baka en Veerman tijdens dit soort potjes.

Bosz moet gaan doorselecteren. Nu al.
Eentje van die drie houden voor volgend jaar.

Overigens LdJ én Til in 1 ploeg voor busparkeerders: nooit doen.
Maar toch wéér doen.
Onbegrijpelijk.

Zoals ik al eerder schreef dit seizoen: zou Til niet denken na een rondotraining: ik kan er technisch werkelijk geen reet van in vergelijking met de rest?

(slim gedaan van Slot: Til ophemelen na PSV - Feyenoord. Is een aloude golferstruc: Iemand die niet zo goed is prijzen na 1 hole. Geheid dat-ie instort.)

Laatst bewerkt:
Lees net dat Excelsior al drie wedstrijden op rij geen schot op doel heeft gelost. Bizar.

We gaan zien wat het waard is zaterdag.
Dat klopt niet
Vorige wedstrijd tegen Go Ahead Eagles wel, maar daar voor tegen RKC werd het 1-1 met 5 schoten op goal.
Dus 2 wedstrijden geen schot op goal en geen 3.

Lijkt me inderdaad de betere strategie. En als je met een gelukje een doelpunt maakt kun je er misschien nog wel een punt uit trekken.

Ben niet van die mening. PSv zou het niet verwachten dat je als exelsior plots begint aan te vallen of druk begint te zetten..

Zie net PSV op X zeggen dat het de 16 e clean sheet van het seizoen was. nog 1 erbij en het is qua clean sheets het beste seizoen van de afgelopen 10 jaar.

Om een deel hier nog ff nerveus te maken. In de 2 seizoenen dat we ook 16 clean sheets hadden werden we géén kampioen...

Wat me trouwens opviel… hoeveel slechte passes Dest gaf.
Te kort, te ver achter de man enz..
kreeg zelf ook vaak ziekenhuisballen.....Dest is wel de enige die vaart en acties in het spel brengt al lukte het vandaag niet altijd. Teze daaren tegen .....trage opbouw balletje achteruit of breed en als hij de kans kreeg op een center ( waarom hebben we een van de beste koopers daar staan ) nogmaals draaien .....

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan