Blokkie97
Routinier
En staat niet op zijn eigen positie. Is ook niet makkelijk.Kan t niet meer oneens zijn in deze.
Heeft enorm veel talent.
Moet constanter worden, heeft zeker nog wat te leren.
Maar is echt een goede speler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En staat niet op zijn eigen positie. Is ook niet makkelijk.Kan t niet meer oneens zijn in deze.
Heeft enorm veel talent.
Vind ik ook, technisch een van de betere van de selectieKan t niet meer oneens zijn in deze.
Heeft enorm veel talent.
Engelaar had een prima techniek en een hele goede pass maar na een half seizoen leek het nergens meer op. Tillman heeft snelheid, dat is bij Engelaar ver te zoeken.Engelaar had loden voeten vergeleken met Tillman.
Je hebt gelijk. Ik verwacht teveel van hem. Zie mooie dingen van hem maar het moet meer. Misschien wilt hij niet naar Bayern en strooit hij zand in hun ogen en speelt hij komend seizoen de sterren van de hemel hier.Kan t niet meer oneens zijn in deze.
Heeft enorm veel talent.
Inderdaad, onvermoeibaar die gozer. Blijft vol gas geven en druk zetten. Niks op aan te merken.Ik vond Tillman wel goed. Veel ballen vast gehouden, verdedigende arbeid, mooie assist.
Ik kan me niet herinneren dat ik Engelaar ooit heb zien sprinten..Engelaar had een prima techniek en een hele goede pass maar na een half seizoen leek het nergens meer op. Tillman heeft snelheid, dat is bij Engelaar ver te zoeken.
Ik heb de wedstrijd niet kunnen kijken maar toch staat hij alweer op 6 goals en 7 assists in 22 wedstrijden. Niet slecht voor een 21 jarige (deze zomer 22).Ik vond Tillman wel goed. Veel ballen vast gehouden, verdedigende arbeid, mooie assist.
Komt omdat er geen verschil zat tussen zijn sprint- en wandelsnelheidIk kan me niet herinneren dat ik Engelaar ooit heb zien sprinten..
Die liep geen meter teveel neeIk kan me niet herinneren dat ik Engelaar ooit heb zien sprinten.
Die XG is ook echt een non statistiek. Nog geen 1/3e goal slaat toch nergens op? Die van de Jong alleen al moet sowieso hangen.0.02 Expected Goals (xG) 0.30
30% Balbezit 70%
0 Doelpogingen 21
0 Schoten op doel 5
Erg pover.
met zn ajakshoofdWat is die van Gangelende huppel een vervelende verslaggever. Probeer maar onrust te zaaien bij PSV. Daar zou zijn eigen cluppie wel eens wat aan kunnen hebben. Maar goed, drie punten in de pocket.
Ik vond dat deze wedstrijd juist niet. Totaal geen druk en in een veel te laag tempo spelen. Samen met Teze en Bakayoko op rechts die ook niets durfde / tikkie terug deden . 2e helft ging het gelukkig een klein beetje beter. Wissels hadden van mij wel wat eerder gemogen en waarom niet een keer Land erin brengen?Inderdaad, onvermoeibaar die gozer. Blijft vol gas geven en druk zetten. Niks op aan te merken.
Die XG is ook echt een non statistiek. Nog geen 1/3e goal slaat toch nergens op? Die van de Jong alleen al moet sowieso hangen.
Die XG is ook echt een non statistiek. Nog geen 1/3e goal slaat toch nergens op? Die van de Jong alleen al moet sowieso hangen.
Komt van Flashscore. Ze hebben hem nu ik nog een keer kijk aangepast van 0.30 naar 0.26.xG van 1,61 stond er net bij ESPN.
Dat klopt al beter.