Excelsior - PSV | Dinsdag 2 april | Eindstand: 0-2

Luuk zakt een eind terug om te kaatsen of te passen. Soms begint het bij hem Verder heeft hij maar liefst 11 assists gegeven over meevoetballen gesproken.

Maar in de laatste vijf wedstrijden (Inclusief Borussia 2-0 verlies) geen enkele assist of goal. Ik denk wel dat we Luuk beter benutten als voorzetten een beetje op maat zijn of meer gegeven gaan worden (+op het juiste moment). Vaak doet het pijn aan de ogen wat er van de flanken komt de laatste tijd.
Dit dus. Gelukkig iemand die het ook opvalt. Dus terug naar het punt, wat willen we, over de grond spelen of Luuk in z'n kracht benutten? Het hinkt nu teveel naar het eerste.
 
Alsof ik met een wap discussieer, vraag je naar feiten krijg je een domme tegenreactie :FP:
Alsof ik met iemand van fvd communiceer. Je komt met een lijstje data en ik ben benieuwd naar andere data, wordt er gezegd, doe zelluf onderzoek.
Jaja, helder 🤔
 
Moet er wel bij vermelden dat ik zijn kwaliteiten over de grond ook waardeer.
Maar wat is er gebeurd met de hoge ballen in de 16 van Teze. Er komt niets meer van m. Alleen Dest (en soms Veerman) zoekt m.door de lucht. Dus wat wil Bosz nu?
 
Alsof ik met iemand van fvd communiceer. Je komt met een lijstje data en ik ben benieuwd naar andere data, wordt er gezegd, doe zelluf onderzoek.
Jaja, helder 🤔
Jij poneerde een stelling, ik vroeg naar onderbouwing, niet omdraaien.

Sterker nog, jij poneerde een stelling, waarop ik data plaatste die de stelling onderuit haalde. Daarna poneerde jij een nieuwe stelling, gezien het gegeven dat jouw eerdere stelling onjuist bleek te zijn is het niet vreemd dat ik naar een klein beetje onderbouwing vraag.
 
Jij poneerde een stelling, ik vroeg naar onderbouwing, niet omdraaien.

Sterker nog, jij poneerde een stelling, waarop ik data plaatste die de stelling onderuit haalde. Daarna poneerde jij een nieuwe stelling, gezien het gegeven dat jouw eerdere stelling onjuist bleek te zijn is het niet vreemd dat ik naar een klein beetje onderbouwing vraag.
Ik vind je zijpaadjes heel interessant, maar het punt was waarom Luuk geen of minder aanvoer door de lucht krijgt en als psv kiest voor voetbal over de grond of Pepi dan geen logische keuze is.
 
Ik vind je zijpaadjes heel interessant, maar het punt was waarom Luuk geen of minder aanvoer door de lucht krijgt en als psv kiest voor voetbal over de grond of Pepi dan geen logische keuze is.
Zijpaadje? Jij begon met deze stelling

jeebee zei:
Kijk maar naar de eerste bulk wedstrijden hoe Luuk werd gezocht (en veel scoorde) en hoe het nu al een tijdje is.

Daarop gaf ik aan dat het gelul van de bovenste plank is aangezien het zwaartepunt van de goals van Luuk in het midden van het seizoen ligt.

Daarna claimde jij iets over kopgoals zonder enige onderbouwing, daar vroeg ik onderbouwing bij. Kortom, ik ben geen zijpaadjes opgegaan, jij hebt na het verkrijgen van data de bakens verzet maar weigert onderbouwing te geven.

Aangezien je weer eens in een koppige bui bent wens is je d'r veel succes mee, ik stop met meelopen in je ik claim iets en als je mijn geschreeuw met feiten weerleg roep ik iets anders.
 
Zijpaadje? Jij begon met deze stelling



Daarop gaf ik aan dat het gelul van de bovenste plank is aangezien het zwaartepunt van de goals van Luuk in het midden van het seizoen ligt.

Daarna claimde jij iets over kopgoals zonder enige onderbouwing, daar vroeg ik onderbouwing bij. Kortom, ik ben geen zijpaadjes opgegaan, jij hebt na het verkrijgen van data de bakens verzet maar weigert onderbouwing te geven.

Aangezien je weer eens in een koppige bui bent wens is je d'r veel succes mee, ik stop met meelopen in je ik claim iets en als je mijn geschreeuw met feiten weerleg roep ik iets anders.
Vraagje, lees jij überhaupt waar het over ging? Ik heb het idee dat je echt compleet mist waar het over ging.

Ik stel de vraag maar even opnieuw dan voordat de zijpaadjes kwamen.
Krijgt Luuk genoeg aanvoer en zoniet waar ligt dat aan?
 
Vraagje, lees jij überhaupt waar het over ging? Ik heb het idee dat je echt compleet mist waar het over ging.

Ik stel de vraag maar even opnieuw dan voordat de zijpaadjes kwamen.
Krijgt Luuk genoeg aanvoer en zoniet waar ligt dat aan?
Hij mist wel een aantal kansen die er voorheen wel wat makkelijker in gingen. Dus in mijn ogen is er wel wat vormverlies in zijn afwerking. Maar de aanvoer van Teze, lozano en baka is op de een of andere manier minder (niet goed genoeg). Maar ik vind ook dat op de flanken de bal vaak te laat komt om een goede voorzet te geven dus het middenveld komt te laat met zijn bal richting de cornervlag. In mijn ogen is het probleem het constante gewisseld op het middenveld en dat is weer omdat er steeds iemand geblesseerd is. Conclusie Luuk scoort minder omdat ze op het middenveld aan het kwakkelen zijn met hun gezondheid.
 
Vraagje, lees jij überhaupt waar het over ging? Ik heb het idee dat je echt compleet mist waar het over ging.

Ik stel de vraag maar even opnieuw dan voordat de zijpaadjes kwamen.
Krijgt Luuk genoeg aanvoer en zoniet waar ligt dat aan?

Ik vind het opvallen dat er meer/eerder druk wordt gezet op Teze. Dat is de reden dat hij vaker tikke breed of terug doet.
Wat dan jammer is, dat PSV geen gebruik weet te maken van de ruimte die er dan moet ontstaan (de drukzetter op Teze moet een gat laten, tenzij opgevuld door teamgenoot, maar dan zou die een gat laten enz enz).

De flankspelers proberen echt wel voorzetten te geven, alleen is de timing vaak verkeerd. Voorzet terwijl actie wordt gevraagd, en vice versa.
In geval van Baka is dat ervaring.
Lozano wil te graag en maakt daardoor fouten.
Dest geeft wel goede voorzetten.
Komt ook een beetje geluk bij kijken.
 
Ik vind het opvallen dat er meer/eerder druk wordt gezet op Teze. Dat is de reden dat hij vaker tikke breed of terug doet.
Wat dan jammer is, dat PSV geen gebruik weet te maken van de ruimte die er dan moet ontstaan (de drukzetter op Teze moet een gat laten, tenzij opgevuld door teamgenoot, maar dan zou die een gat laten enz enz).

De flankspelers proberen echt wel voorzetten te geven, alleen is de timing vaak verkeerd. Voorzet terwijl actie wordt gevraagd, en vice versa.
In geval van Baka is dat ervaring.
Lozano wil te graag en maakt daardoor fouten.
Dest geeft wel goede voorzetten.
Komt ook een beetje geluk bij kijken.
Begreep dat er tegen NEC 27 voorzetten zijn gegeven, qua aantal niets mis mee. Qua kwaliteit daarentegen..

Voor Baka geldt dat ie zelden in de diepte wordt aangespeeld en veelal dubbele dekking krijgt, dan zal je weer terug moeten of naar het centrum, maar ook daar is het vaak druk.

Lozano moet de verhuisdoos waar hij zijn vorm in ingepakt heeft nog vinden, dan komt t wel goed.

Dest is ook niet de meest constante in zijn voorzetten en wil acties nog wel eens te ver doorvoeren.

Zou al een hoop schelen als er sneller geschoten wordt rondom de 16, want t is nu snollebollekesstijl, van links.... naar rechts... en terug.
 
Ik vind het opvallen dat er meer/eerder druk wordt gezet op Teze. Dat is de reden dat hij vaker tikke breed of terug doet.
Wat dan jammer is, dat PSV geen gebruik weet te maken van de ruimte die er dan moet ontstaan (de drukzetter op Teze moet een gat laten, tenzij opgevuld door teamgenoot, maar dan zou die een gat laten enz enz).
Niet helemaal. Teze heeft vaak genoeg de kans die bal ergens bij de tweede paal neer te leggen. Er is rand 16 waar hij dat kan doen niet altijd meteen druk op de bal. Ik zag m tegen Nec en ook dinsdag een paar keer twijfelen om de hoge voorzet te geven maar koos voor balbezit. Het is een wapen waar ook kansen en goals zijn uit voortgekomen. Misschien gaat het 3x mis, maar als ie goed valt voor Luuk heb je een goal.
De flankspelers proberen echt wel voorzetten te geven, alleen is de timing vaak verkeerd. Voorzet terwijl actie wordt gevraagd, en vice versa.
In geval van Baka is dat ervaring.
Lozano wil te graag en maakt daardoor fouten.
Dest geeft wel goede voorzetten.
Komt ook een beetje geluk bij kijken.
Afgelopen wedstrijd gaf alleen Dest een paar keer een voorzet en waren er 2 ballen van Veerman. Lozano is een opportunistische individualist dus die zal niet al te vaak een panklare voorzet neerleggen. En Bakayoko zit ff in een vormdip. Lang deed dat ook meer. Teze en Dest zijn dan toch degenen die dat moeten doen. Vooral Teze.
 
Niet helemaal. Teze heeft vaak genoeg de kans die bal ergens bij de tweede paal neer te leggen. Er is rand 16 waar hij dat kan doen niet altijd meteen druk op de bal. Ik zag m tegen Nec en ook dinsdag een paar keer twijfelen om de hoge voorzet te geven maar koos voor balbezit. Het is een wapen waar ook kansen en goals zijn uit voortgekomen. Misschien gaat het 3x mis, maar als ie goed valt voor Luuk heb je een goal.

Afgelopen wedstrijd gaf alleen Dest een paar keer een voorzet en waren er 2 ballen van Veerman. Lozano is een opportunistische individualist dus die zal niet al te vaak een panklare voorzet neerleggen. En Bakayoko zit ff in een vormdip. Lang deed dat ook meer. Teze en Dest zijn dan toch degenen die dat moeten doen. Vooral Teze.
Teze denkt opbouwend ook te traag , moet altijd een aantal baltoetsen hebben vooraleer aanvallend in te spelen. Balletje breed of naar achter is dan gemakkelijker.
 
Teze denkt opbouwend ook te traag , moet altijd een aantal baltoetsen hebben vooraleer aanvallend in te spelen. Balletje breed of naar achter is dan gemakkelijker.
Hij moet gewoon niet twijfelen en altijd die bal geven in de 16. Hij heeft dat vaker gedaan dus hij kan het wel.
 
Teze denkt opbouwend ook te traag , moet altijd een aantal baltoetsen hebben vooraleer aanvallend in te spelen. Balletje breed of naar achter is dan gemakkelijker.
Na de wedstrijd tegen, ik meen, GAE in september waarin Teze 2 voorzetten afleverde op Luuk gaf Teze aan dat er 2 zones zijn waarin ze een voorzet mogen/moeten geven van Bosz. Mogelijk dat Teze meer dekking heeft in het gebied waarin hij geacht wordt de voorzetten te geven.
 
Na de wedstrijd tegen, ik meen, GAE in september waarin Teze 2 voorzetten afleverde op Luuk gaf Teze aan dat er 2 zones zijn waarin ze een voorzet mogen/moeten geven van Bosz. Mogelijk dat Teze meer dekking heeft in het gebied waarin hij geacht wordt de voorzetten te geven.
Voetbal is te veel schaken.....als de kans er is waarom dan niet doen ......Tegen Twente ramde Teze de bal blind naar voor Luuk won het duel en we scoorden de belangrijke 1-0.
Soms is recht toe rechtaan zonder veel gepingel en technische tra la la .........DE beste oplossing .
 
Terug
Bovenaan Onderaan