Europees Kampioenschap 2020

Enerzijds snap ik De Roon wel. Er is veel kritiek, maar blijkbaar zijn de mensen die er echt toe doen (namelijk zijn coaches) wel tevreden. Zowel bij Atalanta als Oranje staat hij 9 van de 10 keer in de basis. Dan is het irritant als de pers of de fans daar anders over denken.
Had Rosario ook.
 
Promes die binnen 48 uur in de cel zit, beste wat oranje & onze rechtstaat kan overkomen 🤩
Moskovic is het er niet mee eens dat het zo lang duurt. Wat gaan we eerder mee maken, de artikel 12 procedure of Promes als 12e man?

Dat moet toch heel wat zijn, zit je daar met de EK selectie in spanning af te wachten of hij niet opgeroepen gaat worden voor het bajes Oranje. Ik ben benieuwd wie er onschuldig is, hij of zijn neef?
Ook voor De Boer en de rest lijkt het me niet zo fijn, had nou maar gewoon voor een El Ghazi of een andere voetballer gekozen, was qua voetbal ook logischer geweest?
 
Ik vond dit toch wel opmerkelijk:

Beetje raar dat de KNVB het nummer links en rechts claimt.
Daar maakt de KNVB zich dan wél druk over. Dat zegt alles.
Er zitten daar geen voetbalmensen. Al jaren niet meer...
 
Ik vond dit toch wel opmerkelijk:

Beetje raar dat de KNVB het nummer links en rechts claimt.
Heb het idee dat Jumbo vs AH hier ook parten bij speelt.
Maar het is inderdaad raar dat de KNVB claimt dat Van Links Naar Rechts iets van de Leeuwinnen is, en dus van de KNVB ofzo. Bij kampioenschappen van de eredivisie heb ik het ook gezien. En bij optredens van Snollebollekes ook, dus misschien gaat de KNVB daar nog een rekening voor sturen naar Snollebollekes zelf.
 
Heb het idee dat Jumbo vs AH hier ook parten bij speelt.
Maar het is inderdaad raar dat de KNVB claimt dat Van Links Naar Rechts iets van de Leeuwinnen is, en dus van de KNVB ofzo. Bij kampioenschappen van de eredivisie heb ik het ook gezien. En bij optredens van Snollebollekes ook, dus misschien gaat de KNVB daar nog een rekening voor sturen naar Snollebollekes zelf.
Ja, compleet achterlijk. Maar ik begin me wel al te ergeren aan die reclame, dus als die van de buis afgaat is dat prima. :)
 
Ja, compleet achterlijk. Maar ik begin me wel al te ergeren aan die reclame, dus als die van de buis afgaat is dat prima. :)
'Begin' ja? Ik had al gegeten en gedronken na vijf seconden van de eerste keer dat ik 'm zag.
Aan de andere kant, het was de reclame die je wist dat zou komen.
 
Hahaha wat een droevenis. Denkt de KNVB nou echt dat ze iets te zeggen hebben over een nummer van Snollebollekes? Hij is degene die kan bepalen wie zijn nummer gebruikt, niet zij. Amateurs :ROFL:

En daarnaast moeten ze zich misschien gaan afvragen waarom hun grote sponsor uitpakt met een paar simpele tattoo's en voor de rest nergens duidelijk aanwezig is met een sterke marketingcampagne rondom het EK.
 
Hahaha wat een droevenis. Denkt de KNVB nou echt dat ze iets te zeggen hebben over een nummer van Snollebollekes? Hij is degene die kan bepalen wie zijn nummer gebruikt, niet zij. Amateurs :ROFL:

En daarnaast moeten ze zich misschien gaan afvragen waarom hun grote sponsor uitpakt met een paar simpele tattoo's en voor de rest nergens duidelijk aanwezig is met een sterke marketingcampagne rondom het EK.
Zoals bij WNL al gezegd vanmorgen: wie denkt de KNVB dat ze is dat ze kunnen bepalen voor ondernemingen op welke manier ze reclame maken haha. Wat een stel vreselijk zielige mannetjes daar zeg :braak:
 
Hahaha wat een droevenis. Denkt de KNVB nou echt dat ze iets te zeggen hebben over een nummer van Snollebollekes? Hij is degene die kan bepalen wie zijn nummer gebruikt, niet zij. Amateurs :ROFL:

En daarnaast moeten ze zich misschien gaan afvragen waarom hun grote sponsor uitpakt met een paar simpele tattoo's en voor de rest nergens duidelijk aanwezig is met een sterke marketingcampagne rondom het EK.
Misschien moeten alle partijen zich eens gaan afvragen waarom ze überhaupt van die zooi maken die na t EK grotendeels wordt weggeflikkerd en derhalve gewoon een aanslag zijn op t milieu in produceren, transporteren e.d.

Wat dat betreft is de actie van de Plus met B-merk lego met een tribune e.d. wel leuk wat mij betreft.
 
Tja Appie betaald dus moet beschermd worden, KNVB maakt zich hier wel druk om maar 6.5k doden is niet boeiend, ow wacht die leveren KNVB ook geld op nevermind :unsure:
 
Tja Appie betaald dus moet beschermd worden, KNVB maakt zich hier wel druk om maar 6.5k doden is niet boeiend, ow wacht die leveren KNVB ook geld op nevermind :unsure:
Die 6.5k doden boeit de KNVB wel, daarom hebben ze Frank voor de groep gezet, gaan we gewoon niet naar t toernooi toe :maniac:
 
Hahaha, die laatste 2 bijten elkaar lekker. Dat hij als verdedigende middenvelder de meeste ballen verovert, is natuurlijk precies waarvoor hij daar staat. Voor alle statistiek geldt natuurlijk dat het niet vertelt hoe een ander het op die positie zou doen. Blijkbaar verovert Blind meer ballen. Hij passt vast ook beter. Dus misschien moet hij daar gewoon spelen en De Roon lekker banken.

Deze statistieken zeggen me weinig. Is dit goed of slecht? Misschien doen ze het allemaal beroerd. Wat dat betreft is de statistiek van Memphis het meest zeggend. Bij 50% van de goals betrokken zijn met goal of assist is gewoon heel veel. Aan de andere kant zou een ander het misschien nog beter doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan