IPF
Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020, 2021 & 2022
Heb de vraag voor je gecorrigeerd.Maar die Sterling he. Wat kan hij nou wat een Malen niet heeft?
En het antwoord: een Engels paspoort. Anders wordt je namelijk nooit schromelijk overschat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Heb de vraag voor je gecorrigeerd.Maar die Sterling he. Wat kan hij nou wat een Malen niet heeft?
Altijd maar een matige speler gevonden, die Sterling.Maar die Sterling he. Wat kan hij nou wat een Malen niet kan?
Scoren op een EK.Maar die Sterling he. Wat kan hij nou wat een Malen niet kan?
Ik vind er niet veel aan. Maar hij scoorde belangrijke goals voor Engeland, waar Malen (helaas) faalde tegen Tsjechië.
Hmm nou 1 op 3 volgens transfermarkt. Ik ben het wel met je eens, maar of scorend vermogen dan z'n sterkste punt is, weet ik niet.Sommigen lijken in hun antipathie jegens Sterling - die ik ten zeerste deel - wel wat door te slaan in hun evaluatie van de voetballer Sterling. Malen is echt nog bij lange na niet op het niveau van Sterling, die al jarenlang schittert en beslissend is in de top van de PL. Een Sterling in vorm passeert meerdere keren in een wedstrijd achteloos twee tot drie man in een dribbel en is behoorlijk doelgericht. Dat vermogen heeft Malen tot op een zekere hoogte ook wel, maar (nog) niet op dat niveau, (nog) niet tegen de tegenstanders waar Sterling het tegen heeft laten zien. Stond afgelopen seizoen onder Pep wel wat vaker wissel dan normaal, maar City heeft ook zo achterlijk veel keuzes en roulatiemogelijkheden tegenwoordig - dat gaat helemaal nergens meer over.
Malen heeft de skills wel, alleen het koele hoofd niet. Malen gaat teveel..eh..Sommigen lijken in hun antipathie jegens Sterling - die ik ten zeerste deel - wel wat door te slaan in hun evaluatie van de voetballer Sterling. Malen is echt nog bij lange na niet op het niveau van Sterling, die al jarenlang schittert en beslissend is in de top van de PL. Een Sterling in vorm passeert meerdere keren in een wedstrijd achteloos twee tot drie man in een dribbel en is behoorlijk doelgericht. Dat vermogen heeft Malen tot op een zekere hoogte ook wel, maar (nog) niet op dat niveau, (nog) niet tegen de tegenstanders waar Sterling het tegen heeft laten zien. Stond afgelopen seizoen onder Pep wel wat vaker wissel dan normaal, maar City heeft ook zo achterlijk veel keuzes en roulatiemogelijkheden tegenwoordig - dat gaat helemaal nergens meer over.
Wij zeggen dat pas als Malen straks voor 45 miljoen naar Dortmund isSommigen lijken in hun antipathie jegens Sterling - die ik ten zeerste deel - wel wat door te slaan in hun evaluatie van de voetballer Sterling. Malen is echt nog bij lange na niet op het niveau van Sterling, die al jarenlang schittert en beslissend is in de top van de PL. Een Sterling in vorm passeert meerdere keren in een wedstrijd achteloos twee tot drie man in een dribbel en is behoorlijk doelgericht. Dat vermogen heeft Malen tot op een zekere hoogte ook wel, maar (nog) niet op dat niveau, (nog) niet tegen de tegenstanders waar Sterling het tegen heeft laten zien. Stond afgelopen seizoen onder Pep wel wat vaker wissel dan normaal, maar City heeft ook zo achterlijk veel keuzes en roulatiemogelijkheden tegenwoordig - dat gaat helemaal nergens meer over.
Klopt, alleen vind ik Sterling al sinds twee seizoenen stagneren. Een Sterling in vorm van 2 seizoenen geleden is idd een prachtige speler om naar te kijken. Je ziet nu dat hij zoekende is en daardoor allerlei schwalbes maakt. Maar goed, het is topsport en je kunt dan niet 6 maanden uit vorm zijn als speler van Man City.Sommigen lijken in hun antipathie jegens Sterling - die ik ten zeerste deel - wel wat door te slaan in hun evaluatie van de voetballer Sterling. Malen is echt nog bij lange na niet op het niveau van Sterling, die al jarenlang schittert en beslissend is in de top van de PL. Een Sterling in vorm passeert meerdere keren in een wedstrijd achteloos twee tot drie man in een dribbel en is behoorlijk doelgericht. Dat vermogen heeft Malen tot op een zekere hoogte ook wel, maar (nog) niet op dat niveau, (nog) niet tegen de tegenstanders waar Sterling het tegen heeft laten zien. Stond afgelopen seizoen onder Pep wel wat vaker wissel dan normaal, maar City heeft ook zo achterlijk veel keuzes en roulatiemogelijkheden tegenwoordig - dat gaat helemaal nergens meer over.
Sterk stuk.Rashford is overigens wel een parel, hoor. Mooi mens. Las eerder over wat hij allemaal doet buiten het voetbal. Nu weer een prachtige reactie op alles wat er is gebeurd:
![]()
Rashford is overigens wel een parel, hoor. Mooi mens. Las eerder over wat hij allemaal doet buiten het voetbal. Nu weer een prachtige reactie op alles wat er is gebeurd:
![]()
Typische net-niet speler, die Sterling.Sommigen lijken in hun antipathie jegens Sterling - die ik ten zeerste deel - wel wat door te slaan in hun evaluatie van de voetballer Sterling. Malen is echt nog bij lange na niet op het niveau van Sterling, die al jarenlang schittert en beslissend is in de top van de PL. Een Sterling in vorm passeert meerdere keren in een wedstrijd achteloos twee tot drie man in een dribbel en is behoorlijk doelgericht. Dat vermogen heeft Malen tot op een zekere hoogte ook wel, maar (nog) niet op dat niveau, (nog) niet tegen de tegenstanders waar Sterling het tegen heeft laten zien. Stond afgelopen seizoen onder Pep wel wat vaker wissel dan normaal, maar City heeft ook zo achterlijk veel keuzes en roulatiemogelijkheden tegenwoordig - dat gaat helemaal nergens meer over.
Hij haalt het beste uit zijn struikelpartijen!Typische net-niet speler, die Sterling.
Ik wel???Als Quagmire er maar niet in trapt.