Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Oranje kan met een C elftal de poulfase doorkomen zo,
Vandaag de "loting" of beter gezegd landen in groepen proppen.
EK loting
Nederland "loot" tegen Oekraïne en Oostenrijk.
14 juni Nederland - Oekraïne
18 juni Nederland - Oostenrijk
Zal Oostenrijk niet onderschatten. Nederland en Oostenrijk is niet vaak een goede combinatie gebleken voor ons.Oranje kan met een C elftal de poulfase doorkomen zo,
Komt er nog 1 bij na de play offs toch?De groepen bestaan slechts uit drie landen? Ik vind die nieuwe opzet echt helemaal niets.
Gelukkig spelen ze in groep C.![]()
De groepen bestaan slechts uit drie landen? Ik vind die nieuwe opzet echt helemaal niets.
Loting Groepsfase EK 2020
Groep A:
Turkije
Italië
Wales
Zwitserland
Groep B:
België
Rusland
Denemarken
Finland
Groep C:
Nederland
Oekraïne
Oostenrijk
Roemenië/Georgië/Kosovo/Noord-Macedonië/Wit-Rusland
Groep D:
Engeland
Kroatië
Winnaar 'play-off path C'
Tsjechië
Groep E:
Spanje
Zweden
Polen
Winnaar 'play-off path B'
Groep F:
Winnaar 'play-off path A of D'
Portugal
Frankrijk
Duitsland
Twee favorieten en de titelhouder in groep F. Whahahah.
Zo te zien hebben we ook nog eens de makkelijkste poule van allemaal.
Groep F: Duitsland, Frankrijk, Portugal.![]()
![]()
Portugal niet hoor, die eindigden achter Oekraïne. En Frankrijk hoorde niet bij de zes beste nummers 1.Hoe is het eigenlijk mogelijk dat die landen bij elkaar komen te zitten in 1 poule? Alle drie die landen zijn eerste geworden in hun poule![]()
Portugal niet hoor, die eindigden achter Oekraïne. En Frankrijk hoorde niet bij de zes beste nummers 1.
Dat ziet de UEFA dus andersDan zou in mijn optiek Portugal als huidige kampioen nog steeds een beschermde status moeten hebben.
Hoe eerder zij er uit vliegen, des te beter. Puur omdat het Portugal is.Dan zou in mijn optiek Portugal als huidige kampioen nog steeds een beschermde status moeten hebben.
Dan zou in mijn optiek Portugal als huidige kampioen nog steeds een beschermde status moeten hebben.