Ergernissen

Mensen die recht bij een in/uitgang gaan staan roken terwijl er 20 meter verderop een rokershok is waar niemand last van je heeft, vervolgens de peuk op de grond flikkeren en bij het naar binnen lopen nog ff rook uitblazen waardoor heel de ingang stinkt. Asociaal volk

Moderne babynamen.

Heb twee collega's en hun zoontjes heten Rivv en Xemm. :rolleyes:
Doet me weer denken aan Jizz:

Oplopende bureaucratie op het werk en leidinggevenden/teams die daar hun bestaansrecht aan ontlenen, echt vreselijk. Lijkt mij zo lekker om als een Musk tekeer te gaan en alle nutteloze functies te schrappen. Hebben nu al maanden een consultant op de afdeling rondlopen die alleen maar met meer excellijsten komt waar ik werkelijk de toegevoegde waarde niet van zie. Stop. Hou op. En ga weg. 😞

Iets bestellen bij Alibaba.com (broertje van AliExpress). Niet krijgen wat je besteld hebt. Aantoonbaar dat verkoper de fout in is gegaan. Dispute door Alibaba geeft ondanks al het bewijs, de verkoper gelijk.
En aangezien je twintig euro armer bent wil je toch je frustratie kwijt, schrijf je een beoordeling met betrekking tot de verkoper, waarbij de verkoper deze blijkbaar gewoon kan aanpassen. Zo word een negatieve beoordeling een positieve beoordeling en is de tekst door verkoper aangepast.

Iets bestellen bij Alibaba.com (broertje van AliExpress). Niet krijgen wat je besteld hebt. Aantoonbaar dat verkoper de fout in is gegaan. Dispute door Alibaba geeft ondanks al het bewijs, de verkoper gelijk.
En aangezien je twintig euro armer bent wil je toch je frustratie kwijt, schrijf je een beoordeling met betrekking tot de verkoper, waarbij de verkoper deze blijkbaar gewoon kan aanpassen. Zo word een negatieve beoordeling een positieve beoordeling en is de tekst door verkoper aangepast.
Klinkt meer als Alibahbah als je het mij vraagt.

Wederom het kindgebonden budget, geen idee waarom ik het krijg. Geef zulks aan mensen die het nodig hebben, niet aan mensen die (ruim) boven modaal zitten

Terug
Bovenaan Onderaan