Ergernissen

Moderne babynamen.

Heb twee collega's en hun zoontjes heten Rivv en Xemm. :rolleyes:
Doet me weer denken aan Jizz:

 
Oplopende bureaucratie op het werk en leidinggevenden/teams die daar hun bestaansrecht aan ontlenen, echt vreselijk. Lijkt mij zo lekker om als een Musk tekeer te gaan en alle nutteloze functies te schrappen. Hebben nu al maanden een consultant op de afdeling rondlopen die alleen maar met meer excellijsten komt waar ik werkelijk de toegevoegde waarde niet van zie. Stop. Hou op. En ga weg. 😞
 
Iets bestellen bij Alibaba.com (broertje van AliExpress). Niet krijgen wat je besteld hebt. Aantoonbaar dat verkoper de fout in is gegaan. Dispute door Alibaba geeft ondanks al het bewijs, de verkoper gelijk.
En aangezien je twintig euro armer bent wil je toch je frustratie kwijt, schrijf je een beoordeling met betrekking tot de verkoper, waarbij de verkoper deze blijkbaar gewoon kan aanpassen. Zo word een negatieve beoordeling een positieve beoordeling en is de tekst door verkoper aangepast.
 
Iets bestellen bij Alibaba.com (broertje van AliExpress). Niet krijgen wat je besteld hebt. Aantoonbaar dat verkoper de fout in is gegaan. Dispute door Alibaba geeft ondanks al het bewijs, de verkoper gelijk.
En aangezien je twintig euro armer bent wil je toch je frustratie kwijt, schrijf je een beoordeling met betrekking tot de verkoper, waarbij de verkoper deze blijkbaar gewoon kan aanpassen. Zo word een negatieve beoordeling een positieve beoordeling en is de tekst door verkoper aangepast.
Klinkt meer als Alibahbah als je het mij vraagt.
 
Wederom het kindgebonden budget, geen idee waarom ik het krijg. Geef zulks aan mensen die het nodig hebben, niet aan mensen die (ruim) boven modaal zitten
 
Wederom het kindgebonden budget, geen idee waarom ik het krijg. Geef zulks aan mensen die het nodig hebben, niet aan mensen die (ruim) boven modaal zitten
Moet je dat dan niet zelf aanvragen? En als je het echt niet wil, kun je het doneren?! Voedselbank of zo.
 
Moet je dat dan niet zelf aanvragen? En als je het echt niet wil, kun je het doneren?! Voedselbank of zo.
Doorsluizen naar een goed doel is zeker een optie.
Ben d'r ff verder ingedoken, stel, wij hebben €150.000 op de spaarrekening staan, dan is dat nog geen beletsel voor het ontvangen van kindgebonden budget...

Heb even een proefberekening gemaakt, inkomen partners beiden €50.000 per jaar (bruto, totaal dus 100 k. Drie kinderen onder de 18, ontvangt al kinderbijslag. Kindgebonden budget wordt dan €305,- per maand.

Geen idee waarom een stel dat 100k pakt nog ruim €3.500 extra sponsorgeld vanuit de staat moet krijgen naast al kinderbijslag.
 
Laatst bewerkt:
Doorsluizen naar een goed doel is zeker een optie.
Ben d'r ff verder ingedoken, stel, wij hebben €150.000 op de spaarrekening staan, dan is dat nog geen beletsel voor het ontvangen van kindgebonden budget...

Heb even een proefberekening gemaakt, inkomen partners beiden €50.000 per jaar (bruto, totaal dus 1 k. Drie kinderen onder de 18, ontvangt al kinderbijslag. Kindgebonden budget wordt dan €305,- per maand.

Geen idee waarom een stel dat 1k pakt nog ruim €3.500 extra sponsorgeld vanuit de staat moet krijgen naast al kinderbijslag.
Je mag ook wel mijn Canadareis van volgend jaar financieren hoor, als je niet weet wat je met je geld moet.
 
Mensen die te koop lopen met hoe goed ze het wel hebben. Geef gewoon je geld weg als je het niet wilt hebben en loop er niet mee te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan