Ergernissen

Wanneer mensen op kantoor constant met afkortingen lopen te strooien. Weet ik veel dat 'evdw' voor 'eind van de week' staat :FP:
 
1000011424.jpg

Hoe wij bijna de beste competitiestart ooit beleven met cijfers waar niemand in Europa aan kan tippen, maar voetballend Nederland lang vol blijft houden dat we nog geen fatsoenlijke tegenstand hebben gehad. En dat in contrast met de berichten die laatst naar buiten kwamen dat Ajax wel effe de Conf League ging winnen omdat het spel er een klein beetje beter (lees: geen compleet los zand meer) was gegaan tegen nummer 18 Vitesse. Of een Feyenoord dat maar gewoontjes presteert, vrij roemloos ten onder is gegaan in de Champions League: maar dat moet dan wel de trots van het Nederlands voetbal voorstellen volgens medialand

Zullen er een hoop roepen dat het Calimerogedrag is, maar ik krijg langzaam het idee dat het echt zo is dat men neerkijkt op PSV. Opmerking van Lang in een interview bij zijn komst zei ook alles: iets in de trant van dat ze tegen hem hadden gezegd "wat moet je dáár nou weer?" toen hij vertelde dat hij naar PSV ging
 
Bekijk bijlage 6258

Hoe wij bijna de beste competitiestart ooit beleven met cijfers waar niemand in Europa aan kan tippen, maar voetballend Nederland lang vol blijft houden dat we nog geen fatsoenlijke tegenstand hebben gehad. En dat in contrast met de berichten die laatst naar buiten kwamen dat Ajax wel effe de Conf League ging winnen omdat het spel er een klein beetje beter (lees: geen compleet los zand meer) was gegaan tegen nummer 18 Vitesse. Of een Feyenoord dat maar gewoontjes presteert, vrij roemloos ten onder is gegaan in de Champions League: maar dat moet dan wel de trots van het Nederlands voetbal voorstellen volgens medialand

Zullen er een hoop roepen dat het Calimerogedrag is, maar ik krijg langzaam het idee dat het echt zo is dat men neerkijkt op PSV. Opmerking van Lang in een interview bij zijn komst zei ook alles: iets in de trant van dat ze tegen hem hadden gezegd "wat moet je dáár nou weer?" toen hij vertelde dat hij naar PSV ging
Ja, hoorde m het zeggen in Rondo, waar half Europa kan genieten van Bakayoko is Marco tevens van mening dat Lang de enige speler op de NLse velden is waarvoor hij naar het stadion zou gaan.
 
Maandag bij Veronica offside het eerste half uur hoe geweldig Ajax wel niet was. Wat waren Brubby en Berghuis goed, niet normaal. Ter info: ze wonnen met 1-2 van NEC. Laat dat nog even inzinken. NEC.
 
Bekijk bijlage 6258

Hoe wij bijna de beste competitiestart ooit beleven met cijfers waar niemand in Europa aan kan tippen, maar voetballend Nederland lang vol blijft houden dat we nog geen fatsoenlijke tegenstand hebben gehad. En dat in contrast met de berichten die laatst naar buiten kwamen dat Ajax wel effe de Conf League ging winnen omdat het spel er een klein beetje beter (lees: geen compleet los zand meer) was gegaan tegen nummer 18 Vitesse. Of een Feyenoord dat maar gewoontjes presteert, vrij roemloos ten onder is gegaan in de Champions League: maar dat moet dan wel de trots van het Nederlands voetbal voorstellen volgens medialand

Zullen er een hoop roepen dat het Calimerogedrag is, maar ik krijg langzaam het idee dat het echt zo is dat men neerkijkt op PSV. Opmerking van Lang in een interview bij zijn komst zei ook alles: iets in de trant van dat ze tegen hem hadden gezegd "wat moet je dáár nou weer?" toen hij vertelde dat hij naar PSV ging
Van Basten is een enorme zeur geworden.
 
Van Basten is een enorme zeur geworden.
Dat klopt ja, al heb ik 'm nooit op een positieve uitspraak kunnen betrappen

Verder was zijn uitspraak meer een voorbeeld van hoe het er aan toe is gegaan afgelopen weken. Niet voor niets dat "niet getest" steeds weer naar boven bleef komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan