Ergernissen

Dat fabrikanten niet gewoon in koeienletters op de verpakking zetten hoe lang iets in de oven moet. Ik elke keer maar zoeken

En die grote Rummo pasta verpakkingen zijn het ergst. Ben daar steeds zo lang naar aan het zoeken dat de pasta al gaar is voor ik het heb gevonden
 
Dat fabrikanten niet gewoon in koeienletters op de verpakking zetten hoe lang iets in de oven moet. Ik elke keer maar zoeken

En die grote Rummo pasta verpakkingen zijn het ergst. Ben daar steeds zo lang naar aan het zoeken dat de pasta al gaar is voor ik het heb gevonden
Eerst lezen
 
Dat fabrikanten niet gewoon in koeienletters op de verpakking zetten hoe lang iets in de oven moet. Ik elke keer maar zoeken

En die grote Rummo pasta verpakkingen zijn het ergst. Ben daar steeds zo lang naar aan het zoeken dat de pasta al gaar is voor ik het heb gevonden
Zeker van de generatie dat je nog geen telefoonnummer meer hoeft te onthouden....
 
Dat fabrikanten niet gewoon in koeienletters op de verpakking zetten hoe lang iets in de oven moet. Ik elke keer maar zoeken

En die grote Rummo pasta verpakkingen zijn het ergst. Ben daar steeds zo lang naar aan het zoeken dat de pasta al gaar is voor ik het heb gevonden
Of de houdbaarheidsdatum, ook zoiets. "Tenminste houdbaar tot: zie verpakking". Zet die datum er dan gewoon achter. Nu moet je steeds een hele doos of zak gaan afzoeken op een nauwelijks leesbare stempel
 
Laatst bewerkt:
Of de houdbaarheidsdatum, ook zoiets. "Te houden tot: zie verpakking". Zet die datum er dan gewoon achter. Nu moet je steeds een hele doos of zak gaan afzoeken op een nauwelijks leesbare stempel
Die stempel staat ook vaak op de meest random plekken, in kleine zwarte letters. Op de zijkant? op de deksel/het folie? Onderaan weggemoffeld tussen de ingredienten en de barcode? Wie zal het zeggen.
 
Die stempel staat ook vaak op de meest random plekken, in kleine zwarte letters. Op de zijkant? op de deksel/het folie? Onderaan weggemoffeld tussen de ingredienten en de barcode? Wie zal het zeggen.
De “beste“ is natuurlijk onder op een tube mayonaise, dat als je die opgerold hebt…
 
Of de houdbaarheidsdatum, ook zoiets. "Tenminste houdbaar tot: zie verpakking". Zet die datum er dan gewoon achter. Nu moet je steeds een hele doos of zak gaan afzoeken op een nauwelijks leesbare stempel

'Dit was het nieuws' gekeken zeker? :ROFL:
 
Mensen die recht bij een in/uitgang gaan staan roken terwijl er 20 meter verderop een rokershok is waar niemand last van je heeft, vervolgens de peuk op de grond flikkeren en bij het naar binnen lopen nog ff rook uitblazen waardoor heel de ingang stinkt. Asociaal volk
 
Terug
Bovenaan Onderaan