-040-
Bondscoach
Dat moet Jodie lui op de Zuid-as vragen.Deze zaken zijn wel opvallend vaak in Spanje zeg. Is dat belastingsstelsel zo makkelijk te omzeilen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dat moet Jodie lui op de Zuid-as vragen.Deze zaken zijn wel opvallend vaak in Spanje zeg. Is dat belastingsstelsel zo makkelijk te omzeilen?
Bernal? Die spreekt idd Spaans, maar lijkt me niet t meest heldere licht om namens ons forum extra informatie over belastingregels in Spanje in te winnen?Dat moet Jodie lui op de Zuid-as vragen.
Que si, que no?Bernal? Die spreekt idd Spaans, maar lijkt me niet t meest heldere licht om namens ons forum extra informatie over belastingregels in Spanje in te winnen?![]()
lerende telefoon, en blijkbaar vaak door jou gebruikt woordQue si, que no?
Hoe je die opeens Jodie wordt…
Eerst lezenDat fabrikanten niet gewoon in koeienletters op de verpakking zetten hoe lang iets in de oven moet. Ik elke keer maar zoeken
En die grote Rummo pasta verpakkingen zijn het ergst. Ben daar steeds zo lang naar aan het zoeken dat de pasta al gaar is voor ik het heb gevonden
Zeker van de generatie dat je nog geen telefoonnummer meer hoeft te onthouden....Dat fabrikanten niet gewoon in koeienletters op de verpakking zetten hoe lang iets in de oven moet. Ik elke keer maar zoeken
En die grote Rummo pasta verpakkingen zijn het ergst. Ben daar steeds zo lang naar aan het zoeken dat de pasta al gaar is voor ik het heb gevonden
Vraagt mijn vrouw: „Wie is Jodie?“lerende telefoon, en blijkbaar vaak door jou gebruikt woord![]()
Of de houdbaarheidsdatum, ook zoiets. "Tenminste houdbaar tot: zie verpakking". Zet die datum er dan gewoon achter. Nu moet je steeds een hele doos of zak gaan afzoeken op een nauwelijks leesbare stempelDat fabrikanten niet gewoon in koeienletters op de verpakking zetten hoe lang iets in de oven moet. Ik elke keer maar zoeken
Die stempel staat ook vaak op de meest random plekken, in kleine zwarte letters. Op de zijkant? op de deksel/het folie? Onderaan weggemoffeld tussen de ingredienten en de barcode? Wie zal het zeggen.Of de houdbaarheidsdatum, ook zoiets. "Te houden tot: zie verpakking". Zet die datum er dan gewoon achter. Nu moet je steeds een hele doos of zak gaan afzoeken op een nauwelijks leesbare stempel
De “beste“ is natuurlijk onder op een tube mayonaise, dat als je die opgerold hebt…Die stempel staat ook vaak op de meest random plekken, in kleine zwarte letters. Op de zijkant? op de deksel/het folie? Onderaan weggemoffeld tussen de ingredienten en de barcode? Wie zal het zeggen.
Wie laat een tube mayonaisse over de datum gaan?De “beste“ is natuurlijk onder op een tube mayonaise, dat als je die opgerold hebt…
Ja, dat weet je dus niet!Wie laat een tube mayonaisse over de datum gaan?
Thuis heb ik ook zo’n kind die overal mayonaise op wil. Zo zonde.Wie laat een tube mayonaisse over de datum gaan?
Waarom staat de kachel in de metro op standje sambal?
Of de houdbaarheidsdatum, ook zoiets. "Tenminste houdbaar tot: zie verpakking". Zet die datum er dan gewoon achter. Nu moet je steeds een hele doos of zak gaan afzoeken op een nauwelijks leesbare stempel
Moderne babynamen.
Heb twee collega's en hun zoontjes heten Rivv en Xemm.![]()
Nee...?'Dit was het nieuws' gekeken zeker?![]()