Ergernissen

Ik doel meer op uitlezen van de tiktok, meta van je werk gerelateerde informatie.
Ah okay. Ze zullen er vast over nagedacht hebben aangezien we een legal en (internet)security afdeling hebben. Ikzelf weet niet of Tiktok gegevens kan verzamelen buiten de app en aangezien het een punt is waar mensen zich in de wereld zorgen over maken is het ook een bron van misinformation. Wat dat betreft geen idee wat ik wel en niet moet geloven
 
Ik ben erg blij met apple. Ben geen enorme techfreak of gebruiker van zware programma’s. M’n Iphone, Macbook en iPad in combinatie met m’n Airpods vind ik zo ontzettend fijn. En het ziet er mooi uit.
 
Ik ben erg blij met apple. Ben geen enorme techfreak of gebruiker van zware programma’s. M’n Iphone, Macbook en iPad in combinatie met m’n Airpods vind ik zo ontzettend fijn. En het ziet er mooi uit.
Apple is ook een zéér goede fabrikant voor de 'normale' gebruiker. Alleen als je wat ongebruikelijke dingen wil doen dan loop je al gauw vast of gaat het onnodig moeilijk. Denk dan aan het installeren van apps die niet in de store staan bijvoorbeeld. Maar dat is ook om de telefoon wat stabieler en veiliger te maken voor de gebruiker
 
Apple is ook een zéér goede fabrikant voor de 'normale' gebruiker. Alleen als je wat ongebruikelijke dingen wil doen dan loop je al gauw vast of gaat het onnodig moeilijk. Denk dan aan het installeren van apps die niet in de store staan bijvoorbeeld. Maar dat is ook om de telefoon wat stabieler en veiliger te maken voor de gebruiker
Ja, ik ben een ‘normale’ gebruiker. Telefoon voor bellen/appen, laptop voor schrijven en youtube en ipad voor voetbal. Dan is Apple echt perfect.
 
Holy shit, wat is de UEFA website waardeloos. Probeer nu een half uur al om een order voor twee kaarten voor de kwartfinale in Leipzig te betalen maar het systeem kan het blijkbaar allemaal niet aan. Duurt minimaal 10 minuten voor de gegevens beschikbaar zijn en de bataalknop verschijnt, en direct na het clicken crasht t systeem en moet ik opnieuw proberen. Waardeloos.
 
Holy shit, wat is de EUFA website waardeloos. Probeer nu een half uur al om een order voor twee kaarten voor de kwartfinale in Leipzig te betalen maar het systeem kan het blijkbaar allemaal niet aan. Duurt minimaal 10 minuten voor de gegevens beschikbaar zijn en de bataalknop verschijnt, en direct na het clicken crasht t systeem en moet ik opnieuw proberen. Waardeloos.
Het helpt dan misschien wel om de UEFA website te pakken in plaats van de EUFA website
 
Het helpt dan misschien wel om de UEFA website te pakken in plaats van de EUFA website
haha, typo. De site klopt wel, maar man man man, ze hebben geloot onder de voorbestellingen wie er kaarten kan krijgen. En na deze uitslag hebben al die uitverkorenen 72uur de tijd om te betalen. Gezien dit blijkbaar minimaal een uur of meer per persoon lijkt te duren is het systeem zo te merken volledig overbelast. Was de voorgaande dagen ook al moeizaam dus nu aan het eind van de window is het blijkbaar volledig down.
 
From det steenkolen English hè like Ten Hag or Van Gaal hè

Echt verschrikkelijk om naar te luisteren. Veel collega's hier die contact hebben met buitenlandse klanten en op die manier praten :cry:
 

Stellen zoals deze die hun privézaken publiek uit gaan vechten met als doel om de ander zwart te maken. Tokkies gonna tok
 
Ergernis: hele rijke mensen die een jarenlange gevangenisstraf afkopen met een schikking die voor hen niet meer dan een forse verkeersboete is (Shakira heeft een vermogen van 300 miljoen dollar).

Deze zaken zijn wel opvallend vaak in Spanje zeg. Is dat belastingsstelsel zo makkelijk te omzeilen?
 
Dat moet Jodie lui op de Zuid-as vragen.
Bernal? Die spreekt idd Spaans, maar lijkt me niet t meest heldere licht om namens ons forum extra informatie over belastingregels in Spanje in te winnen? ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan