Jur 1913
Leukste nieuwkomer 2020
Wij gebruiken gelukkig alleen de Microsoft Authenticator en die mocht op de eigen telefoonIk wil een samsung..
Dat mag ik dus niet ivm beveiligingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Wij gebruiken gelukkig alleen de Microsoft Authenticator en die mocht op de eigen telefoonIk wil een samsung..
Dat mag ik dus niet ivm beveiligingen.
Wij gebruiken gelukkig alleen de Microsoft Authenticator en die mocht op de eigen telefoon
Mail zou ik in mogen stellen en social media gebruiken we nieten je mail? En link met social media op je telefoon? Dat mag allemaal?
Klote cancelcultuurOke, ik zou niet zeuren over het weer, maar ik baal er wel behoorlijk van dat mijn tennisles al voor de derde week op rij gecanceld wordt vanwege de regen.![]()
hear hear. Gewoon jammer dat LG gestopt is.Rare jongens zijn jullie maar. Je zal met een Samsung moeten werken.![]()
Mail zou ik in mogen stellen en social media gebruiken we niet
Ah okay. Ze zullen er vast over nagedacht hebben aangezien we een legal en (internet)security afdeling hebben. Ikzelf weet niet of Tiktok gegevens kan verzamelen buiten de app en aangezien het een punt is waar mensen zich in de wereld zorgen over maken is het ook een bron van misinformation. Wat dat betreft geen idee wat ik wel en niet moet gelovenIk doel meer op uitlezen van de tiktok, meta van je werk gerelateerde informatie.
Apple is ook een zéér goede fabrikant voor de 'normale' gebruiker. Alleen als je wat ongebruikelijke dingen wil doen dan loop je al gauw vast of gaat het onnodig moeilijk. Denk dan aan het installeren van apps die niet in de store staan bijvoorbeeld. Maar dat is ook om de telefoon wat stabieler en veiliger te maken voor de gebruikerIk ben erg blij met apple. Ben geen enorme techfreak of gebruiker van zware programma’s. M’n Iphone, Macbook en iPad in combinatie met m’n Airpods vind ik zo ontzettend fijn. En het ziet er mooi uit.
Ja, ik ben een ‘normale’ gebruiker. Telefoon voor bellen/appen, laptop voor schrijven en youtube en ipad voor voetbal. Dan is Apple echt perfect.Apple is ook een zéér goede fabrikant voor de 'normale' gebruiker. Alleen als je wat ongebruikelijke dingen wil doen dan loop je al gauw vast of gaat het onnodig moeilijk. Denk dan aan het installeren van apps die niet in de store staan bijvoorbeeld. Maar dat is ook om de telefoon wat stabieler en veiliger te maken voor de gebruiker
Ik heb gewoon elke week tennisles, of het nou november of juni is.Beetje slecht moment uitgekozen ook in november?
Beetje zelfde als dat je je nu op de wachtlijst zet voor kaartjes voor Ajax voor de CL komend seizoen.
Bij voetbal hebben ze een dak.Oke, ik zou niet zeuren over het weer, maar ik baal er wel behoorlijk van dat mijn tennisles al voor de derde week op rij gecanceld wordt vanwege de regen.![]()
Het helpt dan misschien wel om de UEFA website te pakken in plaats van de EUFA websiteHoly shit, wat is de EUFA website waardeloos. Probeer nu een half uur al om een order voor twee kaarten voor de kwartfinale in Leipzig te betalen maar het systeem kan het blijkbaar allemaal niet aan. Duurt minimaal 10 minuten voor de gegevens beschikbaar zijn en de bataalknop verschijnt, en direct na het clicken crasht t systeem en moet ik opnieuw proberen. Waardeloos.
haha, typo. De site klopt wel, maar man man man, ze hebben geloot onder de voorbestellingen wie er kaarten kan krijgen. En na deze uitslag hebben al die uitverkorenen 72uur de tijd om te betalen. Gezien dit blijkbaar minimaal een uur of meer per persoon lijkt te duren is het systeem zo te merken volledig overbelast. Was de voorgaande dagen ook al moeizaam dus nu aan het eind van de window is het blijkbaar volledig down.Het helpt dan misschien wel om de UEFA website te pakken in plaats van de EUFA website
Deze zaken zijn wel opvallend vaak in Spanje zeg. Is dat belastingsstelsel zo makkelijk te omzeilen?Ergernis: hele rijke mensen die een jarenlange gevangenisstraf afkopen met een schikking die voor hen niet meer dan een forse verkeersboete is (Shakira heeft een vermogen van 300 miljoen dollar).
![]()
Shakira schikt met Spaanse belastingdienst in fraudezaak om 14,5 miljoen euro
In de periode tussen 2012 en 2014 zou Shakira zo'n 14,5 miljoen euro hebben achtergehouden voor de Spaanse belastingdienst.nos.nl