Economie

Dit was dus gewoon 53 euro. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden wat de supermarkten aan het doen zijn. Dit heeft echt niks meer met gestegen kosten te maken, dit is puur het uitmelken van je klanten.

Overigens had ik 15 euro korting, dus was het 'maar' 38 euro, maar normaliter zou ik 25-30 euro hiervoor overhebben.
 
Dit was dus gewoon 53 euro. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden wat de supermarkten aan het doen zijn. Dit heeft echt niks meer met gestegen kosten te maken, dit is puur het uitmelken van je klanten.

Overigens had ik 15 euro korting, dus was het 'maar' 38 euro, maar normaliter zou ik 25-30 euro hiervoor overhebben.
Graaiflatie is toch de term hiervoor? Fabrikanten plus supermarkten hebben bovenop de inflatie nog een verdienmodel erbovenop gegooid..
 
Ik neem het de supermarkten niet eens kwalijk. Ze hebben aan onze overheid het grootste voorbeeld over hoe je het volk financieel moet naaien en ook dat pikken we massaal.
 
Dit was dus gewoon 53 euro. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden wat de supermarkten aan het doen zijn. Dit heeft echt niks meer met gestegen kosten te maken, dit is puur het uitmelken van je klanten.

Overigens had ik 15 euro korting, dus was het 'maar' 38 euro, maar normaliter zou ik 25-30 euro hiervoor overhebben.
Ik ben dan vooral benieuwd wat je gaat eten. Checken tenders en naam brood😃
 
Via welk platform doen jullie beleggingen? Ik wil gaan beginnen, maar ik weet niet zo goed waar. Ik wil voornamelijk voor de lange termijn gaan beleggen, waarschijnlijk indexfondsen.
 
Via welk platform doen jullie beleggingen? Ik wil gaan beginnen, maar ik weet niet zo goed waar. Ik wil voornamelijk voor de lange termijn gaan beleggen, waarschijnlijk indexfondsen.
De lange termijn? Beleg dan maar in PSV daar hoef je de eerste 10 jaar geen rendement van te verwachten.
 
Via welk platform doen jullie beleggingen? Ik wil gaan beginnen, maar ik weet niet zo goed waar. Ik wil voornamelijk voor de lange termijn gaan beleggen, waarschijnlijk indexfondsen.
Ik laat mijn bank dat doen eigenlijk. Klein rendement. In de toekomst wil ik me daar meer in gaan verdiepen. Vooralsnog heb ik een mandje bij de rabo.
 
Via welk platform doen jullie beleggingen? Ik wil gaan beginnen, maar ik weet niet zo goed waar. Ik wil voornamelijk voor de lange termijn gaan beleggen, waarschijnlijk indexfondsen.
Hier via Triodos en ASN bank. Meer vanuit ideologisch standpunt dan vanuit rendement, al levert het ook best wat op.
 
Mentos je kan ook altijd in bijvoorbeeld goud beleggen. Dat zit ook in mijn pakketje. Daar zit altijd wel rendement op.
 
Via welk platform doen jullie beleggingen? Ik wil gaan beginnen, maar ik weet niet zo goed waar. Ik wil voornamelijk voor de lange termijn gaan beleggen, waarschijnlijk indexfondsen.
Ik doe het net als Vedette via DeGiro. Werkt goed en ik vind dat ze een hele fijne app hebben. Vroeger ook bij BinckBank (wat later overging in Saxo Bank) gezeten, dat is net wat minder gebruiksvriendelijk. Uiteindelijk maakt het platform niet heel veel uit, het allerbelangrijkste is dat je überhaupt begint en dat je geen domme (oftewel risicovolle) keuzes maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan