Derrick Luckassen (V)

Volgens mij is het probleem vooral dat hij zijn luxe PSV-salaris toch niet wil opgeven? In Turkije zijn ze nog bereid/gek genoeg om dat minstens ten dele op te brengen. In Nederland kunnen andere eredivisieclubs het niet betalen.
 
Maar er is nog hoop.

Derrick Luckassen intéresse plusieurs clubs de Ligue 1​

link

En effet, il est regardé de près par Lille et à un degré moindre par Monaco. Un troisième club de Ligue 1 serait aussi intéressé par le défenseur central et pourrait d'ailleurs rafler la mise. Affaire à suivre.

Hij wordt inderdaad nauwlettend in de gaten gehouden door Lille en in mindere mate door Monaco. Een derde Ligue 1-club zou ook interesse hebben in de centrale verdediger ... Wordt vervolgd.

Hopen dat hij snel weg is. The End is Near. :bye:


:metal:
 
Maar er is nog hoop.

Derrick Luckassen intéresse plusieurs clubs de Ligue 1​

link

En effet, il est regardé de près par Lille et à un degré moindre par Monaco. Un troisième club de Ligue 1 serait aussi intéressé par le défenseur central et pourrait d'ailleurs rafler la mise. Affaire à suivre.

Hij wordt inderdaad nauwlettend in de gaten gehouden door Lille en in mindere mate door Monaco. Een derde Ligue 1-club zou ook interesse hebben in de centrale verdediger ... Wordt vervolgd.

Hopen dat hij snel weg is. The End is Near. :bye:


:metal:
Hmm zou ik wel verassend vinden. Gezien zijn vorige huur periodes ook niet succesvol waren. Maar een vertrek zou ik toejuichen.
 
Transfervrij? Hij zal dan zijn resterende salaris ook willen hebben. Betaald de volgende cub dat niet moet PSV dat ophoesten.
Gewoon een boete opleggen om het resterende salaris te compenseren.
Als dat niet lukt hem dreigen met een enkeltje Barcelona. Daar hebben ze wel andere methodes. :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan