Luckassen wellicht weg? Pas juichen wanneer het officieel bevestigd wordt door PSV, dus alleen bij witte rook...
Nagenoeg niets op de socials over Luckassen te vinden, alleen 1 persoon die twee ADO-volgers vraagt of Derrick die kant op gaat. Heel benieuwd of het rond komt en waar de reis heen gaat.
Hoorde dat ie naar Barcalona gaat, lang weekend met TUI voor nog geen €500 euri.
Hij heeft de ruimte gekregen. Zaterdag doet NASA nog een poging om een raket te lanceren die naar de maan gaat.
Daar gaat de reis dus heen. Naar de ruimte ... naar de maan.
Als hij dan maar niet morgen gaat, ben ik er ook, hoef hem echt niet tegen te komen.Hoorde dat ie naar Barcalona gaat, lang weekend met TUI voor nog geen €500 euri.
Dan heb je net de heenvlucht te pakkenHoorde dat ie naar Barcalona gaat, lang weekend met TUI voor nog geen €500 euri.
Een lang weekend is niet genoeg. Dat zou betekenen dat hij terugkomt.Hoorde dat ie naar Barcalona gaat, lang weekend met TUI voor nog geen €500 euri.
Of een Belgische club dus, hun transfermarkt is nog een paar dagen langer openVerdorie, veel te stil rondom Luckassen, moet JDJ morgen nog aan het werk om een contract te ontbinden.
Daar heeft 'ie al een tijdje gezeten, die laten zich dus niet nog eens foppen.Of een Belgische club dus, hun transfermarkt is nog een paar dagen langer open
Zie dat die van Turkije ook nog een week open is.Of een Belgische club dus, hun transfermarkt is nog een paar dagen langer open
Zie dat die van Turkije ook nog een week open is.
Qatar tot de 15e zelfs zie ik.Wellicht Saudi-Arabië ook nog
Qatar tot de 15e zelfs zie ik.
Wellington Phoenix FC dan maar?Mooi zo ver mogelijk hier vandaan
Dat is een goede club voor Derrick.
Waarom plaats jij die SSer uitgerekend nu Luckassen vertrekt naarDat is een goede club voor Derrick.Ik zeg doen.
![]()