Derrick Luckassen (V)

Het geld is dus echt op..

Edit: ondanks dat ik deze droeftoeter het liefst vorig jaar dinsdag nog had zien vertrekken vind ik de reactie van v Nistelrooij toch ook wel mooi
 
Ach... geen idee wat ik moet van vinden. Maar Luckassen kwam kwaliteit te kort en heeft zich daarna, wmb, niet heel netjes uitgelaten over psv. Lijkt mij gewoon het beste dat deze speler vertrekt. Maar wie weet.. maakt rvn er een topper van.
 
Door zijn eerdere uitlatingen moet hij er wel rekening mee houden dat hij onder een vergrootglas ligt. Elke misstap zal breed uitgemeten worden, hopen dat hij daar dan tegen kan.
 
Ach... Er worden wel vaker dit soort spelers beetje opgehypt aan begin van oefencampagne, als de groep nog niet compleet is. Het seizoen is lang, en je weet nooit wat er onderweg gebeurt. Maar als spelers als Ramalho en Teze aansluiten, verdwijnt Luckassen gewoon naar de bank.
 
Dit lijkt me onzin, spelletje om transferwaarde omhoog te krijgen en aandacht op hem te vestigen. Hij is ook rechtsbenig toch?
 
Zou Luckassen niet stand-in kunnen zijn van Sangaré zolang daar niemand voor binnenkomt? (los van hoe men denkt over zijn uitspraken)
 
Zucht, wanneer komt de dag dat dit topic eindelijk naar historie verdwijnt?

images


:bye:
 
V. Nistelrooij in een interview vandaag: "En het is ook geweldig, dat Derrick Luckassen zich zo aandient. Die klopt ook op de deur."

Ik word gewoon echt pissig als ik dat lees. Die klojo heeft uitgesproken dat hij niks met PSV heeft en zich hier nooit thuis heeft gevoeld. "Ik heb spijt dat ik ooit voor PSV koos, ik keer er niet meer terug."
Flikker alsjeblieft gewoon op man. Je bent geen PSV'er, je hebt je nooit PSV'er gevoeld, trek dan ons shirt ook niet aan!
 
V. Nistelrooij in een interview vandaag: "En het is ook geweldig, dat Derrick Luckassen zich zo aandient. Die klopt ook op de deur."

Ik word gewoon echt pissig als ik dat lees. Die klojo heeft uitgesproken dat hij niks met PSV heeft en zich hier nooit thuis heeft gevoeld. "Ik heb spijt dat ik ooit voor PSV koos, ik keer er niet meer terug."
Flikker alsjeblieft gewoon op man. Je bent geen PSV'er, je hebt je nooit PSV'er gevoeld, trek dan ons shirt ook niet aan!
Hoe sneller die weg is hoe beter het is. Ik baal als een stekker dat hij weer terug is. :braak:
PSV heeft GVD nog 2 jaar geleden het contract met hem verlengd. :mad:
Nog liever met 10 man het veld in dan hem opstellen. Je hebt clubmensen en passanten, maar Derrik Luckassen heeft een eigen categorie. Hij is een querulant die helemaal niet bij PSV wil zijn.
Dat PSV met hem nog verder wil gaan is onbegrijpelijk. :zien: :FP: Een smet op de club. :sick:
 
Terug
Bovenaan Onderaan