Penalty
Internationale Legende
Zonder bijbedoeling. Derrick moet z.s.m. weg en Harry Klein heeft een auto.Waarom plaats jij die SSer uitgerekend nu Luckassen vertrekt naar![]()
![]()
Waarom maak jij die associatie?

Zonder bijbedoeling. Derrick moet z.s.m. weg en Harry Klein heeft een auto.Waarom plaats jij die SSer uitgerekend nu Luckassen vertrekt naar![]()
![]()
Gewoon de penalty classic: type 1 woord van de vorige comment in in google, kopieer de eerste hit en maak er een veel te obvious zinspeling over.Waarom plaats jij die SSer uitgerekend nu Luckassen vertrekt naar![]()
![]()
De acteur die Derrick speelde zat bij de SS (daarom wordt t ook niet meer herhaalt door Max (de zender, niet de speler, hoe die daar over denkt weet ik niet)) natuurlijk doe jij dit niet bewust, maar ik kon m niet laten liggenZonder bijbedoeling. Derrick moet z.s.m. weg en Harry Klein heeft een auto.
Waarom maak jij die associatie?![]()
Luckassen vertrekt naar double facepalm?Waarom plaats jij die SSer uitgerekend nu Luckassen vertrekt naar![]()
![]()
Israël vergeten te tikken. Double facepalm voor mij.Luckassen vertrekt naar double facepalm?
Wordt tijd dat de FIFA/UEFA gewoon 1 datum afspreekt voor iedereen. Dit slaat echt nergens op eigenlijkDe transfermarkt in Israël is tot 28 september open.
Derrick kan dus ook met de fiets gaan.![]()
En dan het land waar de competitie het laatst begint aanhouden, of hoe zie jij dat voor je?Wordt tijd dat de FIFA/UEFA gewoon 1 datum afspreekt voor iedereen. Dit slaat echt nergens op eigenlijk
Dat ook in Europa gelijk trekken?En dan het land waar de competitie het laatst begint aanhouden, of hoe zie jij dat voor je?
Eigenlijk zou ik wel voor een systeem zijn waarbij de betere/ rijkere clubs/ competities eerder sluiten. Dan hebben de kleinere ploegen de kans om goede spelers te halen. Geen realistisch idee helaas. Ik zou niet weten hoe je dat werkbaar zou krijgen.Wordt tijd dat de FIFA/UEFA gewoon 1 datum afspreekt voor iedereen. Dit slaat echt nergens op eigenlijk
Begroting-afhankelijk maken, maar vermoedt dat dit heel lastig is ivm het gegeven dat ze dan naar de rechter stappen ivm discriminatieEigenlijk zou ik wel voor een systeem zijn waarbij de betere/ rijkere clubs/ competities eerder sluiten. Dan hebben de kleinere ploegen de kans om goede spelers te halen. Geen realistisch idee helaas. Ik zou niet weten hoe je dat werkbaar zou krijgen.
Dan gaan rijke clubs weer op zoek naar mazen in de wet. Als Man City dan een bepaald talent wil, kopen ze hem met Lommel SK.Eigenlijk zou ik wel voor een systeem zijn waarbij de betere/ rijkere clubs/ competities eerder sluiten. Dan hebben de kleinere ploegen de kans om goede spelers te halen. Geen realistisch idee helaas. Ik zou niet weten hoe je dat werkbaar zou krijgen.
Laten we het gewoon nooit meer over hem hebben. Net als Derijck en Marcelo,
Laten we het gewoon nooit meer over hem hebben. Net als Derijck en Marcelo,
It never happened..
![]()
precies