Derrick Luckassen (V)

Oprecht gewoon een feeststemming dat hij eindelijk weg is. Beste moment van dit seizoen, al vrees ik vooralsnog dat dit niet meer overtroffen gaat worden.:cautious:

Het moment waarop je je realiseert dat Luckassen en Ramselaar samen 12 miljoen euro hebben gekost... :lol:

En maar klagen dat er geen geld is voor aankopen. Nee, natuurlijk niet als je zes miljoen kostbare euro's gewoon naar de eendjes gooit. Ik heb nog nooit een speler van PSV zo zoek gespeeld zien worden, nota bene tegen Heerenveen. Je zou bijna hunkeren naar Derijck, Marcelo of Bouma.
Ik kwam deze post tegen eerder in dit topic. Het punt blijft hetzelfde: we doen alsof we geen geld hebben, maar dat is puur en alleen omdat we gewoon veertig miljoen hebben uitgegeven aan Luckassen, Ramselaar, Bruma en Baumgartl...

Ik kwam deze post tegen eerder in dit topic. Het punt blijft hetzelfde: we doen alsof we geen geld hebben, maar dat is puur en alleen omdat we gewoon veertig miljoen hebben uitgegeven aan Luckassen, Ramselaar, Bruma en Baumgartl...
Tja. Je kunt niet alleen winnende loten kopen. Elke club heeft zijn miskopen.
Wel mooi dat deze gast vertrokken is.

Als je er over nadenkt is dat eigenlijk heel grappig.

Daar kan je ook nog €10 miljoen voor Romero bij op tellen (al is dat wel meer pech dan slecht gescout).
Nee hoor, daar zit geen pech bij; bij aankoop was het namelijk al een speler die een of twee heel zware blessures had gehad. Volgens mij werd hij zelfs geblesseerd gekocht. En dat op jonge leeftijd. Dat noemen ze gegokt en verloren. Brands, die ouwe gokkert met z'n pokerface zat er daar toen even goed naast.

Terug
Bovenaan Onderaan