Ralf Edström
International
Degene die dit topic gewoon verwijderd krijgt mijn stem als moderator/admin van het jaar. Alsof hij hier nooit geweest is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
It never happened... sssst... nooit meer over hebbenDegene die dit topic gewoon verwijderd krijgt mijn stem als moderator/admin van het jaar. Alsof hij hier nooit geweest is.
Huh, wat?Waarom staat dit topic nog niet in historie??? Waarom!![]()
Dank!Huh, wat?
There it is!
Wegwezen, engnek! De eerste persoon ooit in een PSV-shirt waar ik oprecht een hekel aan had... Bah.
Ik kwam deze post tegen eerder in dit topic. Het punt blijft hetzelfde: we doen alsof we geen geld hebben, maar dat is puur en alleen omdat we gewoon veertig miljoen hebben uitgegeven aan Luckassen, Ramselaar, Bruma en Baumgartl...Het moment waarop je je realiseert dat Luckassen en Ramselaar samen 12 miljoen euro hebben gekost...
En maar klagen dat er geen geld is voor aankopen. Nee, natuurlijk niet als je zes miljoen kostbare euro's gewoon naar de eendjes gooit. Ik heb nog nooit een speler van PSV zo zoek gespeeld zien worden, nota bene tegen Heerenveen. Je zou bijna hunkeren naar Derijck, Marcelo of Bouma.
Daar kan je ook nog €10 miljoen voor Romero bij op tellen (al is dat wel meer pech dan slecht gescout).Ik kwam deze post tegen eerder in dit topic. Het punt blijft hetzelfde: we doen alsof we geen geld hebben, maar dat is puur en alleen omdat we gewoon veertig miljoen hebben uitgegeven aan Luckassen, Ramselaar, Bruma en Baumgartl...
Tja. Je kunt niet alleen winnende loten kopen. Elke club heeft zijn miskopen.Ik kwam deze post tegen eerder in dit topic. Het punt blijft hetzelfde: we doen alsof we geen geld hebben, maar dat is puur en alleen omdat we gewoon veertig miljoen hebben uitgegeven aan Luckassen, Ramselaar, Bruma en Baumgartl...
Zo is het. Alleen Luckassen was een lot uit een loterij warvan de trekking al had plaatsgevonden. En het was geen winnend lot....Tja. Je kunt niet alleen winnende loten kopen. Elke club heeft zijn miskopen.
Wel mooi dat deze gast vertrokken is.
Als je er over nadenkt is dat eigenlijk heel grappig.Ik kwam deze post tegen eerder in dit topic. Het punt blijft hetzelfde: we doen alsof we geen geld hebben, maar dat is puur en alleen omdat we gewoon veertig miljoen hebben uitgegeven aan Luckassen, Ramselaar, Bruma en Baumgartl...
Tja. Je kunt niet alleen winnende loten kopen. Elke club heeft zijn miskopen.
Wel mooi dat deze gast vertrokken is.
Nee hoor, daar zit geen pech bij; bij aankoop was het namelijk al een speler die een of twee heel zware blessures had gehad. Volgens mij werd hij zelfs geblesseerd gekocht. En dat op jonge leeftijd. Dat noemen ze gegokt en verloren. Brands, die ouwe gokkert met z'n pokerface zat er daar toen even goed naast.Daar kan je ook nog €10 miljoen voor Romero bij op tellen (al is dat wel meer pech dan slecht gescout).
Heeft hij eigenlijk nog een transfersom opgeleverd?Dat klopt, alleen voelde die verlenging van z'n contract alsof je op 15 januari 2022 een lot voor de oudejaarsloterij van 2021 koopt
Maakt dat uit in deze?Heeft hij eigenlijk nog een transfersom opgeleverd?
Nope. Weg=weg, op=op, 1 halen niks betalen.Maakt dat uit in deze?![]()
NieuwsgierigheidMaakt dat uit in deze?![]()