Coronavirus

J.B.

Aanvoerder
Als de covidpleuris maar niet begin november uitbreekt, als ik weekje naar Kroatië vlieg. De wereld vergaat, alles word duurder, schaarste aan alles... Maar mijn retourtje voor 15e vliegen zeg ik maar niks over
Hij breekt eerder uit.. maar je krijgt een voucher..

Porkchop

Ballenjongen
Well my lady friend just texted me shortly ago that she has tested positive for Covid and has to self quarantine. I think she will be ok, but still makes one anxious. Will say though that over last couple days have seen more people masked up at least so that's good. She always does but is a nurse so works with it head on so unfortunately she got it

Mikasa

Internationale Legende
Well my lady friend just texted me shortly ago that she has tested positive for Covid and has to self quarantine. I think she will be ok, but still makes one anxious. Will say though that over last couple days have seen more people masked up at least so that's good. She always does but is a nurse so works with it head on so unfortunately she got it
Good luck!

Rednas

Administrator
Administrator
Ik heb meerdere mensen, door sommigen wel eens wappies genoemd, al eerder horen zeggen "dat we toch wel weer een lockdown krijgen", in het kader van het grote complot.
Maar die krijgen dan wellicht toch (in dat deel) gelijk op den duur?

J.B.

Aanvoerder
Ik heb meerdere mensen, door sommigen wel eens wappies genoemd, al eerder horen zeggen "dat we toch wel weer een lockdown krijgen", in het kader van het grote complot.
Probleem van de wappies is dat het de doctor Clavans zijn van de samenleving. Wat virologen voorspellen (door logica) nemen ze over en doen net alsof ze het zelf bedacht hebben..

Relix

Slimste Forummer 2020
Als ie maar intelligent is.. ;)

Komt vast goed. Weet niet wat je/men hier bedoeld met een nieuwe lockdown? Herinvoeren advies om thuis te werken, herinvoeren mondmaskers in binnenruimtes, bij meer dan 4 positieve kinderen een klas een weekje digitaal onderwijs, beperkt bezoek met achterlaten contactgegevens en een screening/test voor bezoekers in verzorgingshuizen, ect. Dat soort dingen verwacht ik wel. Lockdown zoals alle niet essentiele winkels dicht en niet op straat tussen 21:00 en 5:00 kan ik me niet opnieuw voorstellen.

Luc de Jong

Aanvoerder
Tja als je 100.000 gekke dingen schreeuwt zal dr vast wel eentje waar zijn/uitkomen.

Kira

Aanvoerder
Maar is een gedeelte van die mensen juist ook niet verantwoordelijk voor de lockdown?

Als mensen denken we krijgen toch wel een nieuwe lockdown en daardoor juist zich niet aan regels houden. Krijg je een soort van catch 22/paradox. Hebben de wappies gelijk of waren ze juist de reden 🙃

Mikasa

Internationale Legende
Maar is een gedeelte van die mensen juist ook niet verantwoordelijk voor de lockdown?

Als mensen denken we krijgen toch wel een nieuwe lockdown en daardoor juist zich niet aan regels houden. Krijg je een soort van catch 22/paradox. Hebben de wappies gelijk of waren ze juist de reden 🙃
Precies wat ik dacht. “ ik laat me niet inenten, want er komt toch geen lockdown”

Bacchus

Batmin
Administrator
If you're a frontline nurse it's a matter of time before you'll get infected. Shouldn't be a big worry though, if she's vaccinated.
I'm hoping it doesn't any worse than the sniffles.

Bacchus

Batmin
Administrator
Niet om lelijk te doen, maar zei jij laatst niet iets over posten in het Engels?
Dat klopt. Die opmerking was op basis van de regels zoals die jaren geleden zijn opgesteld.
Daar is vervolgens door ons achter de schermen nog wat overleg over geweest en besloten is om daar verder niet te moeilijk over te doen, zolang niet hele discussies gekaapt worden en / of zolang we geen klachten binnenkrijgen.

Terechte vraag van jou. Hopelijk antwoord naar tevredenheid van mij.:fb:

Der Jaufe

Internationale Legende
Dat klopt. Die opmerking was op basis van de regels zoals die jaren geleden zijn opgesteld.
Daar is vervolgens door ons achter de schermen nog wat overleg over geweest en besloten is om daar verder niet te moeilijk over te doen, zolang niet hele discussies gekaapt worden en / of zolang we geen klachten binnenkrijgen.

Terechte vraag van jou. Hopelijk antwoord naar tevredenheid van mij.:fb:
Globalisering op het forum.. Agenda 2030, WEF, Schwab, wordt wakker mensen :maniac: :maniac: :maniac:

Bovenaan Onderaan