Laatste deel, helemaal eens, anti-vaxx is bloedlink.
Maar als ouder heb je maar beperkt invloed op je kind, je kiest de vrienden niet etc. etc.
En juist in de qinoa-kouwende-linkse-geitenwollensokken-new hapinez-HBO-bubbel wint anti-vax aan terrein. Hierin zijn bevindelijke christenen allang niet meer de grootste risicogroep (gevaar voor journalisten ligt weer anders)
Het is niet te vreten en derhalve is spelling minder van belangHet is quinoa![]()
Dan vind je jezelf zó belangrijk he, ongelooflijk.Mn zus (lerares basisschool) moet 5 dagen in quarantaine, net als haar hele klas.
Waarom?
Omdat haar stagiaire vorige week het nodig vond een feestje met 8 vriendinnen te hebben, waarvan er 1 positie is getest.
12 gezinnen en 1 klas in quarantaine.
En bedankt, stelletje dozen![]()
Ja, maar ze kende die vriendinnen, dus die konden geen Corona hebben.Dan vind je jezelf zó belangrijk he, ongelooflijk.
Pff, dat is n flinke tegenvaller inderdaad.Iedereen doet maar wat hij wil, maar ik hoef deze troep niet. Als zelfs de Duitsers, die ik serieuzer neem dan de Nederlanders er al mee kappen...
Duitsland beperkt AstraZeneca-vaccinaties: alleen nog 60-plussers
![]()
Duitsland beperkt AstraZeneca-vaccinaties: alleen nog 60-plussers
De Duitse commissie die de regering adviseert over het vaccineren, Stiko, heeft vandaag aanbevolen om het AstraZeneca-vaccin alleen nog te gebruiken bij mensen van boven de 60 jaar. Dat advies is door de Duitse regering overgenomen. Onder de 60 jaar kan het alleen nog als een arts dat specifiek...www.ad.nl
En hoe vaak dit gebeurt zonder vaccinatie?Oei dus volgens dat artikel 31 gevallen van trombose en bij 19 tevens sprake van een te kort aan bloedplaatjes. Ik weet alleen niet aan hoeveel mensen dit AZ vaccin is toegediend?
Even snel gekeken https://www.lareb.nl/pages/update-van-bijwerkingen 400.000 vaccinaties lees ik in dit artikel maar weet niet hoe up to date het is. En jouw vraag: ik heb nog niks kunnen vindenEn hoe vaak dit gebeurt zonder vaccinatie?
Ik begreep wel dat dit een zeldzame vorm van trombose is. Dat is alles wat ik weet. Einde bericht.En hoe vaak dit gebeurt zonder vaccinatie?
De kerkbanken worden uit de kerken gehaald, zodat er meer gelovigen in gepropt kunnen worden.Mooi, we dalen keihard. Waar blijven die versoepelingen #$@!![]()
Had net wat Duitse bronnen geraadpleegt (niet voor forumdorleinden dus blijf ze even schuldig), die vorm is idd behoorlijk zeldzaam, als in minder dan 10 in heel Duitsland per jaar (als ik t goed onthouden heb). Zelfs met spotlight bias* (nu veel aandacht, normaal minder naar op zoek) is 31 gevallen toch wel aanzienlijk om voorzichtigheid te gebieden.Ik begreep wel dat dit een zeldzame vorm van trombose is. Dat is alles wat ik weet. Einde bericht.
Ach ... maar de helft van het volk heeft een kut.Ongelofelijk. Echt om te kotsen. Kutvolk.
Ach, een jaar geleden hadden we niet durven dromen dat we nu al konden zeiken over problemen bij t vaccinerenGeen zorgen, jongens. Die extra voorbereidingstijd is gebruikt om alles goed op orde te krijgen. Beschamend.
Nederland is vaccinatiedoolhof (en makkelijk wordt het ook de komende maanden niet)
![]()
Nederland is vaccinatiedoolhof (en makkelijk wordt het ook de komende maanden niet)
De Nederlandse vaccinatiecampagne is een lappendeken geworden waar de beste breier nog een puntje aan kan zuigen. Veel doelgroepen wachten op een vaccin, en dat leidt tot frustratie en onduidelijkheid. Wie krijgt waar welk vaccin wanneer, en waarom ook alweer?www.ad.nl
mensen met overgewicht hebben weliswaar meer kans om corona te krijgen en daar ernstig ziek van te worden maar eenmaal op de intensive care leveren de extra kilo's geen slechtere prognose op. Daar hebben covid-patiënten met obesitas geen grotere kans om te overlijden dan patiënten met een gezond gewicht.
van t liveblog van t ad, daarom ff in een quote
mensen met overgewicht hebben weliswaar meer kans om corona te krijgen en daar ernstig ziek van te worden maar eenmaal op de intensive care leveren de extra kilo's geen slechtere prognose op. Daar hebben covid-patiënten met obesitas geen grotere kans om te overlijden dan patiënten met een gezond gewicht.
Maar uiteindelijk heb je dus als obese persoon wel meer kans op overlijden omdat de kans dat je het (ernstig) krijgt gewoon hoger ligt.