Coronavirus

Afgerond 6k erbij, waarmee de groei deze week lager uitkomt dan vorige week. Doorzetten naar afvlakken en doorzetten met prikken.

Ziekenhuisopnames blijver nog wel sterk stijgen :( nu ruim 240 per dag gemiddeld over 7 dagen.
 
Afgerond 6k erbij, waarmee de groei deze week lager uitkomt dan vorige week. Doorzetten naar afvlakken en doorzetten met prikken.

Ziekenhuisopnames blijver nog wel sterk stijgen :( nu ruim 240 per dag gemiddeld over 7 dagen.
Ziekenhuisopnames gaan pas dalen als de groep van een jaar of 60 aan de beurt is. Dat zijn doorgaans mensen die nog wel genieten van het leven, houden van een rokertje en kampen wat vaker met overgewicht. Ik denk dat zij de zorg het meest belasten. (Roep ik zomaar op basis van een gedachte, niet van onderzoek)
 
Ziekenhuisopnames gaan pas dalen als de groep van een jaar of 60 aan de beurt is. Dat zijn doorgaans mensen die nog wel genieten van het leven, houden van een rokertje en kampen wat vaker met overgewicht. Ik denk dat zij de zorg het meest belasten. (Roep ik zomaar op basis van een gedachte, niet van onderzoek)
Tja, schijnt dat de variant in Brazilië ook een stukkie linker is voor de jongere mens...
 
Of maatwerk ;)

De protocollen zijn vrij universeel, de invulling daarbinnen verschilt per locatie. Vooral de (wacht) ruimte is vaak doorslaggevend. Gezet door huusarts, de ggd locatie in het dorpshuis, de eetruimte in t verzorgingshuis, of bij n grote GGD in een groot beurscomplex met 10+ prikkers verschillen nog al in logistiek en flexibiliteit. Maakt ook weinig uit, zolang die prikken links of rechtsom maar gezet worden.
Bij ons was er helemaal geen wachtruimte. Je moest op tijd aanwezig zijn, in de hal, prikken, en weer naar buiten. Daarna moest je 15 minuten wachten in je auto of gewoon buiten staan.
 
Snap ik, blijven er vandaag twintig ongebruikt dan krijgen er morgen 20 extra een oproep neem ik aan..? Pas als er structureel vaccin word weggegooid zou ik me zorgen maken. We moeten de situatie ook niet gaan vanBommelen in de media. ;)
Wat ik in de krant lees, is dat er 600.000 op de plank liggen
 
Afgerond 6k erbij, waarmee de groei deze week lager uitkomt dan vorige week. Doorzetten naar afvlakken en doorzetten met prikken.

Ziekenhuisopnames blijver nog wel sterk stijgen :( nu ruim 240 per dag gemiddeld over 7 dagen.
Tja, ik zeg het nogmaals, hier stromen de ziekenhuizen leeg. Ik denk toch echt dat men in de EU de verkleeerde keus heeft gemaakt mbt vaccineren.
 
Tja, maar jij zou je ouders ook wel ergens van kunnen overtuigen, kan het die ouders wat dat betreft niet kwalijk nemen.
Phoe, best lastig. Als je kinderen hebt voorgebracht die zich zo makkelijk vastbijten in complottheorien en laten overtuigen door vage en onjuiste internetbronnen dan heb je zelf ook ergens gewoon gefaald als vader/moeder. Of ben ik dan te streng?
 
Phoe, best lastig. Als je kinderen hebt voorgebracht die zich zo makkelijk vastbijten in complottheorien en laten overtuigen door vage en onjuiste internetbronnen dan heb je zelf ook ergens gewoon gefaald als vader/moeder. Of ben ik dan te streng?
Nee hoor, maar kan jij je ouders makkelijk ergens van overtuigen? De mijne denken toch echt nog zelf na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan