Coronavirus

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020
Nou, ik merkte van de week nog dat ik soms een post als reactie ook wel een face-palm wil geven. Ook bij een hele flauwe grap. Is dat niet wat voor deze? :drool:
giphy.gif[img]
giphy.gif

Der Jaufe

Internationale Legende
Aantal nieuwe besmettingen vandaag duidelijk lager dan vorige week. totaal afgelopen 7 dagen is gelijk te noemen aan de 7 dagen daarvoor!

Der Jaufe

Internationale Legende
maar wel weer boven het gemiddelde. Het komt maar niet omlaag. Het stagneert op een te hoog niveau.
Of een dagcijfer boven het gemiddelde ligt zegt vrij weinig, gaat om het getal dat hij vervangt. Zo kan een dagcijfer onder het weekgemiddelde alsnog het weekgemiddelde laten stijgen en vice versa.

Wel eens dat het een hoog niveau is, of het hierop stagneert gaan we komende week zien. Kan ook weer gaan stijgen, maar ook dalen.

PerfectPSV

Aanvoerder
maar wel weer boven het gemiddelde. Het komt maar niet omlaag. Het stagneert op een te hoog niveau.
Hmm, de ziekenhuis opnames en sterfte cijfers nemen wel (langzaam) af. uiteindelijk krijgt een groot deel van de bevolking met het virus te maken, als in een besmetting. Ik ben voorzichtig optimistisch als dit de 'derde golf' blijkt.

Bovenaan Onderaan