Coronavirus

Corona is er al een jaar. Tot nu toe weinig bewijs van zulke besmettingen. Het is maar een voorbeeld en geen geldige steekproef, maar bij mijn neefje was bijna de complete klas besmet, maar geen enkele ouder raakte besmet.
Voor de voorjaarsvakantie zijn er 3 scholen getroffen door n uitbraak, op een totaal van circa 6.7 scholen valt dat mee. Maar maakt t niet minder beroerd als t familie betreft.
 
Voor de voorjaarsvakantie zijn er 3 scholen getroffen door n uitbraak, op een totaal van circa 6.7 scholen valt dat mee. Maar maakt t niet minder beroerd als t familie betreft.
Maar wat is de volgorde? Ik dacht dat het normaliter van de volwassenen naar de kinderen verspreid werd.
 
Maar wat is de volgorde? Ik dacht dat het normaliter van de volwassenen naar de kinderen verspreid werd.
Daar heb je een punt, volgens mij komt dat wel naar voren uit de onderzoeken, hoewel dat met de nieuwe varianten ook weer anders kan zijn.
 
Wel uitzonderlijk. Tot nu toe gebeurt dat maar weinig.

Vervelend dat wel.

De vriendin van mijn broer is ook besmet door leerlingen van haar. Gebeurd veel vaker.

Bij hun dochter is er een corona uitbraak in de klas geweest. Een vriendin van mij werkt op een scholengemeenschap waarbij er 4 docenten door leerlingen zijn besmet (en nee niet onderling besmet want verschillende scholen, 1 scholengemeenschap).

Op de grote aantallen is hst niet veel dat klopt, maar dat is bij alles zo.
 
Aantal besmettingen (positieve tests) - 8 maart 20213.924 positieve tests vandaag gemeld (1.123.909 totaal) - RIVM

We dalen niet, maar gelukkig is er nog steeds geen sprake van de gevreesde derde golf.
Nah dan zijn die maatregelen dus compleet overbodig hebben we onze democratie helemaal voor niets verkwanseld en overgegeven aan een dictatuur :maniac: :maniac:
 
Nah dan zijn die maatregelen dus compleet overbodig hebben we onze democratie helemaal voor niets verkwanseld en overgegeven aan een dictatuur :maniac: :maniac:

mel-gibson-freedom-gif-4.gif
 
Van mijn werk komen er morgen +7 bij dus we gaan weer richting 4500/5000 vrees ik...
Lang in de 3k cijfers blijven we nooit helaas
 
Aantal besmettingen (positieve tests) - 8 maart 20213.924 positieve tests vandaag gemeld (1.123.909 totaal) - RIVM

We dalen niet, maar gelukkig is er nog steeds geen sprake van de gevreesde derde golf.
Dus zou het een goed idee zijn om nog wat te versoepelen, zodat gekeken kan worden of dit invloed heeft op de cijfers. Dit is in principe een prima niveau om te blijven hangen, als dit betekent dat je ook weer meer mag.
 
Dus zou het een goed idee zijn om nog wat te versoepelen, zodat gekeken kan worden of dit invloed heeft op de cijfers. Dit is in principe een prima niveau om te blijven hangen, als dit betekent dat je ook weer meer mag.
Mits de ziekenhuizen het aankunnen mij best. Als met versoepelingen de draagkracht voor overige maatregelen gelijk blijft of sterker wordt is dat alleen maar goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan