Coronavirus

Nou, ik merkte van de week nog dat ik soms een post als reactie ook wel een face-palm wil geven. Ook bij een hele flauwe grap. Is dat niet wat voor deze? :drool:
giphy.gif[img]
giphy.gif
 
Aantal nieuwe besmettingen vandaag duidelijk lager dan vorige week. totaal afgelopen 7 dagen is gelijk te noemen aan de 7 dagen daarvoor!
 
maar wel weer boven het gemiddelde. Het komt maar niet omlaag. Het stagneert op een te hoog niveau.
Of een dagcijfer boven het gemiddelde ligt zegt vrij weinig, gaat om het getal dat hij vervangt. Zo kan een dagcijfer onder het weekgemiddelde alsnog het weekgemiddelde laten stijgen en vice versa.

Wel eens dat het een hoog niveau is, of het hierop stagneert gaan we komende week zien. Kan ook weer gaan stijgen, maar ook dalen.
 
maar wel weer boven het gemiddelde. Het komt maar niet omlaag. Het stagneert op een te hoog niveau.
Hmm, de ziekenhuis opnames en sterfte cijfers nemen wel (langzaam) af. uiteindelijk krijgt een groot deel van de bevolking met het virus te maken, als in een besmetting. Ik ben voorzichtig optimistisch als dit de 'derde golf' blijkt.
 
Ook bij voetbalpubliek is 1/5 een egoïstische lul

Ik zeg wel eens cynisch: je moet accepteren dat 20% van de bevolking debiel is. Uit de aanhang van Wappies, Baudets en dit soort acties lijkt dat uiteindelijk meer realisme dan cynisme. :sad:
 
Ook bij voetbalpubliek is 1/5 een egoïstische lul

'De mensheid' bestaat nou eenmaal voor 20 tot 25% uit egoïsten. Dat zie je ook aan het percentage mensen dat gewoon boodschappen gaat doen met een positieve testuitslag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan