Coronavirus

Mag ik overigens zeggen dat ik in dezen teleurgesteld ben in wijkagent Ralf van de afdeling Integratie? Hij stond onvoorwaardelijk klaar om jamie op het rechte pad te helpen in dit topic, maar nu denkt hij na een van de periodieke schermutselingen van een veel prominenter forumlid - een routinier, een icoon, een man die inmiddels deel uitmaakt van het decor hier, een man die zichzelf opoffert om anderen dichter tot elkaar te brengen, de man die altijd klaar staat om een grijze forumdag te voorzien van een arsenaal aan tinten - zijn taak te hebben volbracht door uit pure luiheid een onsamenhangend buffet in de vorm van emoticons te droppen hier?

Shame on you, Ralf.
 
Mag ik overigens zeggen dat ik in dezen teleurgesteld ben in wijkagent Ralf van de afdeling Integratie? Hij stond onvoorwaardelijk klaar om jamie op het rechte pad te helpen in dit topic, maar nu denkt hij na een van de periodieke schermutselingen van een veel prominenter forumlid - een routinier, een icoon, een man die inmiddels deel uitmaakt van het decor hier, een man die zichzelf opoffert om anderen dichter tot elkaar te brengen, de man die altijd klaar staat om een grijze forumdag te voorzien van een arsenaal aan tinten - zijn taak te hebben volbracht door uit pure luiheid een onsamenhangend buffet in de vorm van emoticons te droppen hier?

Shame on you, Ralf.
Jammer dat jij niet verder kijkt en de diepere betekenis er uit haalt. Ik heb m nog niet helemaal ontcijfert maar voor mij is duidelijk dat Ralf Edström wil zeggen dat de zon uiteindelijk op ons allemaal schijnt :)
 

Rutte dreigt laptop van journalist te formatteren na kritische vraag​

link

De persconferentie van vanavond is abrupt tot een einde gekomen nadat een vraag van een journalist in het verkeerde keelgat schoot bij Mark Rutte. De premier verliet pardoes zijn spreekgestoelte en pakte de man zijn laptop af.

:lmao:
 
Mag ik overigens zeggen dat ik in dezen teleurgesteld ben in wijkagent Ralf van de afdeling Integratie? Hij stond onvoorwaardelijk klaar om jamie op het rechte pad te helpen in dit topic, maar nu denkt hij na een van de periodieke schermutselingen van een veel prominenter forumlid - een routinier, een icoon, een man die inmiddels deel uitmaakt van het decor hier, een man die zichzelf opoffert om anderen dichter tot elkaar te brengen, de man die altijd klaar staat om een grijze forumdag te voorzien van een arsenaal aan tinten - zijn taak te hebben volbracht door uit pure luiheid een onsamenhangend buffet in de vorm van emoticons te droppen hier?

Shame on you, Ralf.
Ralf heeft hoordpijn :(
 
In tegenstelling tot een avondklok lijkt mij 3 weken geen bezoek (hadden we in het voorjaar toch ook?) een goed idee, als we zo bang zijn voor die Britten. Waar ze nou maar eerder uit de EU gegaan.
 
0inys9zx5za61.jpg
 
image_8f7bee13-a9ae-4bb2-96db-b9a4ea9bafb720210113_081445.jpg

Dit kwam ik tegen op LinkedIn. Te gek voor woorden dit soort stomme berichten.

 
Bekijk bijlage 2982

Dit kwam ik tegen op LinkedIn. Te gek voor woorden dit soort stomme berichten.


Het is ook altijd via via. Vrienden van vrienden. Gehoord op WhatsApp. Kreeg een mailtje. Een dokter heeft gezegd. Ik wil helemaal geen risico's uitsluiten en ik kan me best voorstellen dat er een groep mensen is die hier voorzichtig mee is, maar het zijn altijd vage claims van onbekende vrienden/familie/experts in dit soort berichten.
 
Het is ook altijd via via. Vrienden van vrienden. Gehoord op WhatsApp. Kreeg een mailtje. Een dokter heeft gezegd. Ik wil helemaal geen risico's uitsluiten en ik kan me best voorstellen dat er een groep mensen is die hier voorzichtig mee is, maar het zijn altijd vage claims van onbekende vrienden/familie/experts in dit soort berichten.

Ik sluit niets uit, maar dit is zoveel onzin dat ik er onpasselijk voor wordt en dan nog erger, hele slimme mensen in mijn netwerk delen dit op Linkedin.:sad:
 
Bekijk bijlage 2982

Dit kwam ik tegen op LinkedIn. Te gek voor woorden dit soort stomme berichten.

Ik maak mijn zorgen om de beste man zijn computer. Als hij dit namelijk aanneemt doordat twitter een correcte bron is (volgensmij heeft de poster een vis als afbeelding) dan denk ik dat deze man ook nog aan het wachten is op zijn geld van de Nigeriaanse prins. Ten slotte kwam dit via een e-mail binnen dus dan bevat het waarschijnlijk een kern van waarheid.

Heel gevaarlijk dit soort berichten die geheel schuil gaan in de anonimiteit.
 
Ondertussen in Oompaloompaville: As of Tuesday evening, 4,197 deaths were reported, according to JHU. This is not the complete total for Tuesday, though, because final numbers come in overnight.
 
Aantal besmettingen (positieve tests) - 13 januari 20216.148 positieve tests vandaag gemeld (889.221 totaal) - RIVM
 
Terug
Bovenaan Onderaan