Coronavirus

Ja donders, het was inderdaad alweer te lang geleden dat hier discriminerende teksten waren geplaatst, goed man :maniac:
Ik dacht eerder aan naamdiscriminatie. Je zult Achmed heten en 5 kinderen hebben. En nu gewoon genegeerd worden. Of Abraham. Of Klaas. Of Thierry.
Mijn vader heeft ook 5 kinderen. Dus of mijn vader is een Mohammed of hij telt gewoon niet mee. Ik vind het maar verwarrend.
 
Zo lang het bij alle miljoenen Mohammeds normaal is om 5 kindere te hebben die dan ook alle 5 weer 5 kinderen gaan hebben en tel zo maar door, lijkt me sterk dat we ooit gaan afbouwen :lmao:

Voor jou nog even opgezocht. Dit is wel anders dan wat de man stelde waar ik gisteren naar luisterde, volgens hem zou tegen 2100 de wereldbevolking alweer zijn gekrompen, hier wordt gesteld dat dat pas na 2100 zou kunnen gebeuren maar dat de groei in de tweede helft van deze eeuw flink zal afremmen.

"As we see here, there is a significant fall in the population growth rate, particularly in the second half of the 21st century. Although the world population is still rising at the end of the century, it’s doing so very slowly. We would therefore expect growth to come to an end very soon after 2100.

In this projection the world population will be around 10.88 billion in 2100 and we would therefore expect ‘peak population’ to occur early in the 22nd century, at not much more than 10.88 billion."


Afijn. Andere discussie.
 
Ik dacht eerder aan naamdiscriminatie. Je zult Achmed heten en 5 kinderen hebben. En nu gewoon genegeerd worden. Of Abraham. Of Klaas. Of Thierry.
Mijn vader heeft ook 5 kinderen. Dus of mijn vader is een Mohammed of hij telt gewoon niet mee. Ik vind het maar verwarrend.
Gemiddeld gezin op Urk is gelijk aan t Marokkaanse gezin. Maar kennelijk kickt Kwekkie erop om bepaalde groepen zo neer te zetten. Overigens is 5 bovengemiddeld, ook bij Marokkanen.
 
Zo lang het bij alle miljoenen Mohammeds normaal is om 5 kindere te hebben die dan ook alle 5 weer 5 kinderen gaan hebben en tel zo maar door, lijkt me sterk dat we ooit gaan afbouwen :lmao:
1) Wie zijn "Mohammeds"?
2) Kun je je stelling onderbouwen met cijfers?
 
Niks racistisch aan, mijn mening en kennis van wat ik zie en hoor :)

Dat moet je dan zien en horen in je eigen waanbeelden die mede zijn gebaseerd op vooroordelen en stereotypes, want de realiteit blijkt toch echt anders.

En een mening over een vermeend feit is geen mening. Dat is een uitspraak baseren op foutieve informatie.
Net als dat de aarde plat is geen mening is.
 
Dus Weltmeister is of een Marrokaan of een Urker?:sneaky:
Hehe. Ik ben een 1e generatie gastarbeider in Groningen met Brabantse roots. Als ik verkouden ben of dronken hoor je de zachte g nog een beetje. Verder ben ik redelijk geïntegreerd hier.
We eten wel traditioneel met Kerst worstenbrood. De kinderen hier schooien met Sint Maarten, terwijl mijn geloof zo aan Driekoningen hangt. Mijn buren vinden dat maar raar. Driekoningen. Ze kennen hier maar 1 koning. Die vliegt overigens wel graag naar het oosten, maar dat is weer een ander verhaal. En als ik het over 'dalijk, mellik en balkenbrij heb, kijken ze me aan alsof ze het in Mekka horen donderen. Het valt niet mee om import te zijn. Hopelijk krijgen mijn kinderen wel gelijke kansen, ondanks hun verdwaalde vader.
 
Q's underbelly strikes again!

Nou ik zal ff snel tellen wat ik weet, van werk alleen

Ayoub: 3 kids
Mo1: 3 kids,
Mo2: 2 kids ( is nog jong gastje )
Brahim: 4
Nourdin: 3 ( jong gozertje, maar komen zeker nog meer )
Khalid: 3 of 4
Soufian 3 of 4

Kan idd aan mij liggen, of de marokkanen in noord/zuid holland hebben extra sterke sperma toevallig, maar goed :lmao:
 
Nou ik zal ff snel tellen wat ik weet, van werk alleen

Ayoub: 3 kids
Mo1: 3 kids,
Mo2: 2 kids ( is nog jong gastje )
Brahim: 4
Nourdin: 3 ( jong gozertje, maar komen zeker nog meer )
Khalid: 3 of 4
Soufian 3 of 4

Kan idd aan mij liggen, of de marokkanen in noord/zuid holland hebben extra sterke sperma toevallig, maar goed :lmao:

Het grappigste is dan wel weer dat niemand van deze voorbeelden 5 kinderen heeft, wat je stelde en baseerde op feiten in je omgeving. :maniac:
 
Het grappigste is dan wel weer dat niemand van deze voorbeelden 5 kinderen heeft, wat je stelde en baseerde op feiten in je omgeving. :maniac:

Nee tuurlijk niet, 5 was gewoon random getal maar scheelt niet veel. Maar genoeg over urkers en marokkanen, dit is corona topic :lmao:
 
Nou ik zal ff snel tellen wat ik weet, van werk alleen

Ayoub: 3 kids
Mo1: 3 kids,
Mo2: 2 kids ( is nog jong gastje )
Brahim: 4
Nourdin: 3 ( jong gozertje, maar komen zeker nog meer )
Khalid: 3 of 4
Soufian 3 of 4

Kan idd aan mij liggen, of de marokkanen in noord/zuid holland hebben extra sterke sperma toevallig, maar goed :lmao:
Geen enkele met 5 kinderen en slechts 2 Mohammeds in je "representatieve" steekproef?
 
Nee tuurlijk niet, 5 was gewoon random getal maar scheelt niet veel. Maar genoeg over urkers en marokkanen, dit is corona topic :lmao:
Een random getal gebaseerd op jou mening en kennis van wat je ziet. Ik snap er niet veel meer van.
 
Nou ik zal ff snel tellen wat ik weet, van werk alleen

Ayoub: 3 kids
Mo1: 3 kids,
Mo2: 2 kids ( is nog jong gastje )
Brahim: 4
Nourdin: 3 ( jong gozertje, maar komen zeker nog meer )
Khalid: 3 of 4
Soufian 3 of 4

Kan idd aan mij liggen, of de marokkanen in noord/zuid holland hebben extra sterke sperma toevallig, maar goed :lmao:
Maar goed, een groep van 7 gezinnen, nemen we voor het gemak bij de laatste 2 vier kinderen. komen we dus op 23 kinderen. Dat is net iets meer dan 3,3 per gezin. De stelling dat het niet veel scheelt met vijf heb ik dan ook grote bezwaren tegen.
Kijken we naar de Mo's (daar ging het immers om) komen we tot 2,5 per gezin... Leer eens rekenen joh :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan