Coronavirus

Maar er zijn geen landen in Europa zonder corona. Dus als alle burgers van Europa alleen in eigen land op vakantie gaan, is het risico toch niet groter dan wanneer er wel gereisd mag worden binnen Europa?

Dat is wel heel simplistisch. Overal is corona, maar niet iedereen is besmet. Hebben we het met een beetje onder controle, gaat iedereen mekaar weer opzoeken en meteen ook de landsgrenzen overschrijden naar toeristische gebieden. Met je raadt het al, allerhande toeristen uit allerlei landen. Hoe meer bewegingen en ontmoetingen, hoe meer mensen elkaar door heel Europa opzoeken, hoe groter de kans dat je besmet raakt en meteen ook een rits anderen aansteekt. Ipv dat het alleen in Nederland blijft, gaat het nu een x aantal landen door op plekken waar het wellicht anders niet was gekomen.
 
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald
Ten halve? Mwoah... Minstens 85%! Die man heeft met zijn (niet adequaat) handelen duizenden levens gekost. Ik vind zeggen dat hij nu ten halve keert een onverdiend compliment aan die megalomane sinaasappel.
OrangeTrump-668x501.jpg
 
Ten halve? Mwoah... Minstens 85%! Die man heeft met zijn (niet adequaat) handelen duizenden levens gekost. Ik vind zeggen dat hij nu ten halve keert een onverdiend compliment aan die megalomane sinaasappel.
OrangeTrump-668x501.jpg
Tja t spreekwoord is niet anders
 
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald

Ten halve? Mwoah... Minstens 85%! Die man heeft met zijn (niet adequaat) handelen duizenden levens gekost. Ik vind zeggen dat hij nu ten halve keert een onverdiend compliment aan die megalomane sinaasappel.

85% keren? Is dat hetzelfde als -15% keren, of is dat een 153 graden draai?
En is ten halve keren gelijk aan rechtsomkeert maken, of is het de helft van een noodzakelijke 180 graden draai?
 
Ten halve? Mwoah... Minstens 85%! Die man heeft met zijn (niet adequaat) handelen duizenden levens gekost. Ik vind zeggen dat hij nu ten halve keert een onverdiend compliment aan die megalomane sinaasappel.
OrangeTrump-668x501.jpg
Dat zie je toch echt verkeerd hoor. Hij heeft juist honderdduizenden levens gered door de vluchten uit China te weren op het moment dat iedereen hem voor gek verklaarde! Iedereen verklaarde hem voor gek, maar hij heeft het toch gedaan! Dat is echt een geweldige actie geweest, ondanks dat iedereen hem voor gek verklaarde. Het is de beste beslissing geweest in de geschiedenis van de mensheid! Hij heeft honderdduizenden levens gered! Terwijl iedereen hem voor gek verklaarde!
 
Dat zie je toch echt verkeerd hoor. Hij heeft juist honderdduizenden levens gered door de vluchten uit China te weren op het moment dat iedereen hem voor gek verklaarde! Iedereen verklaarde hem voor gek, maar hij heeft het toch gedaan! Dat is echt een geweldige actie geweest, ondanks dat iedereen hem voor gek verklaarde. Het is de beste beslissing geweest in de geschiedenis van de mensheid! Hij heeft honderdduizenden levens gered! Terwijl iedereen hem voor gek verklaarde!
Trump... Ik heb zomaar een website gepakt waarop zijn mismagagement uitgelegd wordt. Er zijn er vele tientallen.
Ik denk niet dat ik iets verkeerd zie. Ik denk dat jij het niet begrijpt.
Dat maakt niet uit, dan zijn we het niet eens.
 
Oh, ja die stond inderdaad niet aan. Ik zat hier ondertussen in een gesprek met moeder de vrouw, dus het was allemaal maar half - half.
I stand erected!
Half half. Zet je relatie niet onder druk joh geeft de volle 100% aandacht aan t forum :)
 
Blijft bizar, wij Kroaten zijn nu oranje met 85 besmettingen in afgelopen 24 uur en 125 doden in afgelopen maanden, een stad als Parijs alleen al heeft zulke cijfers in 1 wijk lijkt me maar hoor je weer niks over :FP: 85 op 1400 testen is dat dan veel of weinig weer :unsure:

Toerisme + corona = FAIL
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het ook wel een tikje vreemd. De cijfers van Kroatië zijn nou niet zo heel schokkend lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan