Coronavirus

De meeste branches schreeuwen om mensen, maar dat was voor covid ook al. Is alleen een graadje erger geworden. Je kunt als werkgever een normaal contact bieden, maar er komt bijna niemand en degene die komen hebben geen zin/vaak “ziek”/probleemgevallen enz. Oftewel: de mensen die niet willen werken.
Vind het trouwens bijzonder dat iedereen klaagt over inflatie, hoge kosten levensonderhoud maar dat de horecazaken stampvol zitten.
Wat de laatste betreft doet me denken aan t volgende artikel van Nieuwspaal:
;)

Al zijn er natuurlijk mensen die het echt lastig hebben om rond te komen door de inflatie.
 
Wat de laatste betreft doet me denken aan t volgende artikel van Nieuwspaal:
;)

Al zijn er natuurlijk mensen die het echt lastig hebben om rond te komen door de inflatie.
Die groep wordt steeds groter en dat de rest de luxe heeft er een decadente levensstijl op na te houden, helpt vast niet mee om het te verbeteren.
 
Ik denk vooral dat er een grote groep is die het nog steeds heel goed heeft, en er een groeiende even grote groep is die het steed slechter krijgt

Wat, indien niet gecorrigeerd, uiteindelijk tot (burger)oorlogen kan leiden. Die dystopian films zijn mogelijk wat divchter bij de waarheid dan we ons zouden wensen.
 
Wat, indien niet gecorrigeerd, uiteindelijk tot (burger)oorlogen kan leiden. Die dystopian films zijn mogelijk wat divchter bij de waarheid dan we ons zouden wensen.
Dat zou mooi zijn, dystopian films, liefst post-apocalyptisch (met of zonder zombies, allebei goed) zijn echt mijn guilty pleasure.
Ik heb er al zo verschrikkelijk veel gezien, ik ben echt compleet voorbereid.
Een kleine gratis tip voor het geval er een zombie apocalypse komt: "Guns need reloading, swords don't.":sneaky:
 
Dat zou mooi zijn, dystopian films, liefst post-apocalyptisch (met of zonder zombies, allebei goed) zijn echt mijn guilty pleasure.
Ik heb er al zo verschrikkelijk veel gezien, ik ben echt compleet voorbereid.
Een kleine gratis tip voor het geval er een zombie apocalypse komt: "Guns need reloading, swords don't.":sneaky:

Ik vind ze ook wel tof. Veel gekeken tijdens de covid tijd, met het hele gezin. De sfeer zat er goed in :)
 
Zwart geld is in de normale economie hier niet echt een ding. De normen en waarden t.o.v. de klassieke zwartwerker zoals we dat in NL hebben, zijn hier heel anders. Er zal vast wel wat zwart geklust worden, maar vrijwel niet. Zwart werken is de doodsteek voor de kleine ondernemers.
O, je hoeft mij niet te overtuigen. Het was maar een gebbetje.
 
Volgens de kenners hier zijn vaccins meer dan veilig dus meneer kan het wel vergeten.
Bullshit of selectief geheugen, de afweging is en was dat de bijwerkingen in reactie op vaccins zeldzamer en minder ernstig waren dan de risico's van het virus. Niet dat alle bijwerkingen niet bestaan. En deze persoon moet dan idd door de overheid gecompenseerd te worden, als ik me goed herriner van de procedure en discussie van die tijd?
 

Nou dat wordt geen dansen met Janssen meer.
Supervervelend voor 'm overigens, maar bijwerkingen zijn onderdeel van vaccins/medicijnen in het algemeen (wat niet betekent dat bijwerkingen altijd optreden).. Volgens mij hebben de leveranciers gezegd dat ze wel vaccins willen produceren, maar geen claims accepteren. Ik vind dat heel vreemd, maar de politiek in alle landen waar geleverd werd, heeft volmondig ja gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Supervervelend voor 'm overigens, maar bijwerkingen zijn onderdeel van vaccins/medicijnen in het algemeen (wat niet betekent dat bijwerkingen altijd optreden).. Volgens mij hebben de leveranciers gezegd dat ze wel vaccins willen produceren, maar geen claims accepteren. Ik vind dat heel vreemd, maar de politie in alle landen waar geleverd werd, heeft volmondig ja gezegd.
Ik neem aan dat je de politiek bedoelt en niet de politie.
 
Bullshit of selectief geheugen, de afweging is en was dat de bijwerkingen in reactie op vaccins zeldzamer en minder ernstig waren dan de risico's van het virus. Niet dat alle bijwerkingen niet bestaan. En deze persoon moet dan idd door de overheid gecompenseerd te worden, als ik me goed herriner van de procedure en discussie van die tijd?
Voor deze man was het virus waarschijnlijk minder ernstig.
 
Voor deze man was het virus waarschijnlijk minder ernstig.
Dat denk ik ook. Helaas weet je niet vooraf of je bij de 1% hoort die er (flink) baat van heeft of de 0.05% die er slecht op gaat.

Niet in de cijfers gedoken, maar een factor 20 is vermoedelijk conservatief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan