Coronavirus

Der Jaufe

Internationale Legende
Ik had eigenlijk best nog een inhoudelijk debat willen zien over hoe we met elkaar zijn omgegaan tijdens de crisis en hoe de druk op mensen werd gelegd dat je het voor de ander deed. Ik blijf het vals vinden. Je neemt een prik voor jezelf. Omdat jij daar in gelooft. Of je er nou alleen jezelf of je hele omgeving mee helpt.
De druk die je werd opgelegd... Om je eigen woorden aan te halen:

Dus is het fijntjes? Zeker niet. Moet je als mens leren je hiertegen te wapenen? Ja. Hoe moeilijk dat soms ook is.

Weltmeister

Bondscoach
De druk die je werd opgelegd... Om je eigen woorden aan te halen:

Dus is het fijntjes? Zeker niet. Moet je als mens leren je hiertegen te wapenen? Ja. Hoe moeilijk dat soms ook is.
Hehe, gekkie. Maar ik vind het niet van dezelfde orde. Iemand dwingen een prik te nemen en anders buiten te sluiten en als paria te behandelen als overheidsbeleid vind ik best iets dat je mag evalueren.

Bacchus

Batmin
Administrator
Het is zover...

DearestQuarterlyAmericancrocodile-size_restricted.gif

Der Jaufe

Internationale Legende
Hehe, gekkie. Maar ik vind het niet van dezelfde orde. Iemand dwingen een prik te nemen en anders buiten te sluiten en als paria te behandelen als overheidsbeleid vind ik best iets dat je mag evalueren.
Buiten te sluiten? Je kon gewoon naar je werk, met het OV winkel etc. Gedurende het gros van de periode waren zaken als horeca met testbewijs of herstelbewijs ook gewoon te bezoeken. Beetje snowflake gedrag om dit als dwang te zien :maniac:

Nee geintje, snap je punt enigszins maar aan de andere kant, heb meerdere collega's die op religieuze gronden de prik niet namen. Misschien dat het iets doe of laten op basis van een doorwrochte overtuigen tegen meer weerstand bestand is. Heb vanuit die kant namelijk niemand over druk horen praten danwel klagen.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Iemand dwingen een prik te nemen en anders buiten te sluiten en als paria te behandelen als overheidsbeleid vind ik best iets dat je mag evalueren.
Sowieso zouden ze er goed aan doen vaker te evalueren wat ze hier en daar besloten hebben of tot wet gemaakt.
En dat geldt zeker voor "dansen met Jansen" en dat soort ongein.;)

Bovenaan Onderaan