Coronavirus

En ik maar denken dat ik de enige was.. mijn bluetooth en DAB signaal is gewoon verdubbeld na de prik :zwijgen:

f5f448a3348d56cd7839202e0c402d90.png
 
En ondertussen is er een nieuwe variant die aardig richting dominantie aan het gaan is in Amerika. Voor de geleerd, dit is dus XBB1.5, die zeer vermoedelijk ook in de USA is ontstaan (en wij maar naar China kijken).
Deze variant schijnt meer besmettelijk te zijn, maar is niet ziekmakender dan eerdere varianten (wat vaak het geval is met varianten). Van wat men nu ziet is dat eerdere besmetting en/of vaccinatie veelal voldoende bescherming biedt. Kortom, weinig aan het handje.
 
Mja daar ligt ergens ook het probleem die communisten sluiten liever mensen op en onderdrukken ze omdat ze zo de bevolking dan onder controle kunnen houden.
Covid is daar een heel leuk middel voor.
Ze weigeren internationale vacin's die wel werken in plaats daarvan gebruiken ze hun eigen vacin's die niet werken.

Helpt ook niet dat zij gewoon mensen laten reizen zo maar tijdens een corona golf. Ook beetje middelvinger naar ons toe.

Dat vonden ze nou ook van het wk waar stadions vol met mensen zonder masker zaten.
 
En ondertussen is er een nieuwe variant die aardig richting dominantie aan het gaan is in Amerika. Voor de geleerd, dit is dus XBB1.5, die zeer vermoedelijk ook in de USA is ontstaan (en wij maar naar China kijken).
Deze variant schijnt meer besmettelijk te zijn, maar is niet ziekmakender dan eerdere varianten (wat vaak het geval is met varianten). Van wat men nu ziet is dat eerdere besmetting en/of vaccinatie veelal voldoende bescherming biedt. Kortom, weinig aan het handje.

Ik zou naar Amerika vliegen, maar het wordt nu India. Maar eens kijken wat daar rondvliegt aan virussen.
 
En ondertussen is er een nieuwe variant die aardig richting dominantie aan het gaan is in Amerika. Voor de geleerd, dit is dus XBB1.5, die zeer vermoedelijk ook in de USA is ontstaan (en wij maar naar China kijken).
Deze variant schijnt meer besmettelijk te zijn, maar is niet ziekmakender dan eerdere varianten (wat vaak het geval is met varianten). Van wat men nu ziet is dat eerdere besmetting en/of vaccinatie veelal voldoende bescherming biedt. Kortom, weinig aan het handje.
Zonder China waren er ook geen mogelijkheden tot nieuwe varianten.
 
Zonder China waren er ook geen mogelijkheden tot nieuwe varianten.
De kritiek op China is ook niet zozeer gericht op het ontstaan van het virus (hoewel dat nog steeds interessante materie is) als wel op het feit dat er zo gebrekkig gecommuniceerd wordt waardoor de rest van de wereld toch een beetje verrast werd aanvankelijk. Natuurlijk heeft dat ook te maken met het feit dat je je nauwelijks voor kunt stellen dat het gebeurt, bijna sciencefiction, maar China heeft daar wel wat steken laten vallen, vind ik.
Het ging hier pas leven toen we die paniek in Italië zagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan