Coronavirus

Daar is al genoeg over gepubliceerd, dat jij je kop in het zand steekt is jouw keuze. Of dat uit desinteresse, domheid of kwaadaardigheid komt maakt mij geen reet uit.
Dat jij denkt dat die gedachten alleen voort kunnen komen uit de drie opties desinteresse, domheid of kwaadaardigheid toont voor mij meer jouw domheid aan om eerlijk te zijn…doe je toch eens niet wijzer voor dan je bent man…
 
Dat jij denkt dat die gedachten alleen voort kunnen komen uit de drie opties desinteresse, domheid of kwaadaardigheid toont voor mij meer jouw domheid aan om eerlijk te zijn…doe je toch eens niet wijzer voor dan je bent man…
Nou, vertel, waarom heb jij je daar dan niet in verdiept daar er reeds al genoeg gepubliceerd is.
 
Nou, vertel, waarom heb jij je daar dan niet in verdiept daar er reeds al genoeg gepubliceerd is.
Dit toont alleen maar jouw tunnelvisie aan…jij hebt jouw publicaties gelezen en de publicaties die jij hebt gelezen zijn heilig…ben je echt zo kortzichtig dat je 100% zekerheid denkt te hebben dat tegenover alle argumenten die jij hebt waargenomen niet ook plausibele argumenten te vinden waren voor een andere invalshoek…?
 
Dit toont alleen maar jouw tunnelvisie aan…jij hebt jouw publicaties gelezen en de publicaties die jij hebt gelezen zijn heilig…ben je echt zo kortzichtig dat je 100% zekerheid denkt te hebben dat tegenover alle argumenten die jij hebt waargenomen niet ook plausibele argumenten te vinden waren voor een andere invalshoek…?
Ah. wegduiken voor de vraag. Doei
 
Pff whaha, ik zag eerder in dit topic al dat je iedereen die het niet met je eens is wegzet als duikers…je hebt een stijl van communiceren die super hoekig overkomt online, hoop voor je dat je in het echt wat soepeler kunt omgaan met andere visies…
 
Dit toont alleen maar jouw tunnelvisie aan…jij hebt jouw publicaties gelezen en de publicaties die jij hebt gelezen zijn heilig…ben je echt zo kortzichtig dat je 100% zekerheid denkt te hebben dat tegenover alle argumenten die jij hebt waargenomen niet ook plausibele argumenten te vinden waren voor een andere invalshoek…?

Post maar links dan
 
Pff whaha, ik zag eerder in dit topic al dat je iedereen die het niet met je eens is wegzet als duikers…je hebt een stijl van communiceren die super hoekig overkomt online, hoop voor je dat je in het echt wat soepeler kunt omgaan met andere visies…
Er wordt gevraagd om bronnen, het 'ik ben andersdenkend en daar kun jij niet mee omgaan' riedeltje zijn we ondertussen wel voorbij toch?
 
Wij bieden ze gratis aan op Schiphol!
Vrijblijvend en zonder enige controle of ze de zelftest ook gebruiken. Je zou verwachten dat mensen leren van hun fouten maar dan moet je niet in dit land zijn.
Controle en handhaving zijn vieze woordjes.
Chinezen worden geweerd in diverse landen maar Ernst Kuipers zegt dat we ons nog nergens druk over hoeven maken. Dat klinkt als "gaat u maar rustig slapen, er is niets aan de hand".
Dat zei een minister in Den Haag ook op 9 mei 1940.

Oftewel corona in China is een serieus probleem en dan dien je , net als in een aantal landen, te zorgen dat ze wegblijven of in quarantaine gaan ( wel controleren natuurlijk ), oftewel we hoeven ons niet druk te maken over dit virus nu er andere virussen nog actiever zijn. In dat geval kan men in Den Haag eens haast gaan maken met het kaalplukken van Sywert en zijn vriendjes en diverse anderen die zich in de pandemie verrijkt hebben.

En niet te vergeten; van dat teruggehaalde geld alle mensen in de zorg - topsalarissen aldaar uitgezonderd - stevige loonsverhoging geven. Ik schaam me nog om wat Den Haag hen geflikt heeft na het massale applaus.
 
Jouw eerste alinea is een aanname, of op z’n best een nog onbewezen feit…
Redelijk gebaseerd op de evenementen die plaats vonden.
ik ken zo veel mensen die helemaal niet ziek zijn geworden zonder vaccin…
ik ook. Wil niet zeggen dat corona niet ernstig was voor de wereld. Ik ken ook mensen die erg ziek zijn geweest en heb ook gehoord van mensen die kennissen en dierbaren hebben verloren aan corona.
zelf overigens wel genomen om de ouderen in mijn familie niet onnodig bloot te stellen aan risico’s,
Heel goed en verstandig.
maar naar mijn mening is er 1-2 jaar lang een ongekende tunnelvisie geweest wat betreft COVID beleid
Het covid beleid was ook zeker niet bulletproof.
met alle gevolgen van dien en wijst voorlopig helemaal niets erop dat alle schade die is toegericht minder is dan de extra doden of langdurig zieken die we ermee hebben voorkomen….
Ziekenhuizen zaten gewoon vol op een gegeven moment. Dat stond (en deed zelfs al) aan het overlopen. Dat is wel een feit.
 
Oftewel corona in China is een serieus probleem en dan dien je , net als in een aantal landen, te zorgen dat ze wegblijven of in quarantaine gaan ( wel controleren natuurlijk ), oftewel we hoeven ons niet druk te maken over dit virus nu er andere virussen nog actiever zijn

Totaal zinloos, het virus komt toch wel binnen gevlogen. Zie hieronder een artikel over random testen in India, waarbij men gewoon positief test.


 
Totaal zinloos, het virus komt toch wel binnen gevlogen. Zie hieronder een artikel over random testen in India, waarbij men gewoon positief test.


En zolang het niet in een vervelendere variant muteert kan het ook allemaal niet veel kwaad.
 
Totaal zinloos, het virus komt toch wel binnen gevlogen. Zie hieronder een artikel over random testen in India, waarbij men gewoon positief test.


Vrees dat het inderdaad niet buiten te houden is in de moderne tijd. Maar verbaas me over de wisselende kijk op maatregelen in Den Haag.
Hoe dan ook, ik lees zojuist dat er alweer nieuwe problemen dreigen.
Het vogelgriepvirus is overgegaan op zoogdieren zo is volgens Trouw vastgesteld in het Erasmus Medisch Centrum..
De mens is ook een zoogdier.
Waar moet dat heen?
 
Vrees dat het inderdaad niet buiten te houden is in de moderne tijd. Maar verbaas me over de wisselende kijk op maatregelen in Den Haag.
Hoe dan ook, ik lees zojuist dat er alweer nieuwe problemen dreigen.
Het vogelgriepvirus is overgegaan op zoogdieren zo is volgens Trouw vastgesteld in het Erasmus Medisch Centrum..
De mens is ook een zoogdier.
Waar moet dat heen?
Naar Sparta zonder Phoxy vrees ik...

https://www.trouw.nl/duurzaamheid-e...lgriep-en-dat-is-niet-zonder-gevaar~bb0004c3/ dit artikel bedoel je?

Niet zonder gevaar maar ik lees ook wat geruststellende dingen.
 
Hoe dan ook, ik lees zojuist dat er alweer nieuwe problemen dreigen.
Het vogelgriepvirus is overgegaan op zoogdieren zo is volgens Trouw vastgesteld in het Erasmus Medisch Centrum..
Dat is niet zo raar voor (zoog)dieren die zieke/besmette/dode vogels eten. Vandaar dat mensen ook consumptie van (mogelijk) besmet gevogelte word ontraden. De problemen zijn pas nieuw als n zieke marter een gezonde marter aansteekt bijvoorbeeld. Dat is nog niet t geval dacht ik?
 
Laatst bewerkt:
Naar Sparta zonder Phoxy vrees ik...

https://www.trouw.nl/duurzaamheid-e...lgriep-en-dat-is-niet-zonder-gevaar~bb0004c3/ dit artikel bedoel je?

Niet zonder gevaar maar ik lees ook wat geruststellende dingen.
Die van Phoxy verdient een :ROFL:.
En ja, voor paniek is het gelukkig nog te vroeg.
Dat is niet zo raar voor (zoog)dieren die zieke/besmette/dode vowels eten. Vandaar dat mensen ook consumptive van mogelijk besmet gevogelte word ontraden. De problemen zijn pas nieuw als n zieke marter een gezonde marter aansteekt bijvoorbeeld. Dat is nog niet t geval dacht ik?
Nee, klopt. Maar leuk is anders. En de vogelgriep veroorzaakt al geruime tijd ophokplicht voor kippen op de boerderij. Daar hoeft niet nog meer ellende bij, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan