Coronavirus

Hoe noemde Hugo of Mark het, recht op bescherming, en iets zoals het moet niet ten koste gaan van andermans vrijheid of wat was het okalweer?

Een zware alcoholist mag dan ook zeggen ik ben ervaren, drink al 30 jaar dus ik mag onder invloed ook auto rijden, waarom beroof je mij van die vrijheid dan?
Wappies janken het meest en dragen 0% bij aan het probleem, ik kots ze uit en ga de straat om om het te vieren als de dag komt dat ze verplicht geprikt gaan worden :)
 
Nee dat hebben ze niet. Als men mag gaan kiezen voor mij dan moeten ze ook gaan zorgen voor mij. Er is nu een keuzevrijheid om wel of niet te vaccineren, en ook al vind ik iedereen die niet prikt ontzettend dom, ik gun ze wel die vrijheid.

Als men nu deze prik verplicht maakt, wat is het volgende wat de overheid mij gaat verplichten te doen met mijn lichaam.

Dit heeft niets van doen met wappies.
Vroeger werd het lichaam van een man tijdelijk ingenomen. Kreeg je soms een geweer en mocht je door de kogels gaan lopen. In dat vergelijk lijkt me een vaccinatie best beperkt.
 
Dat heeft hij ook niet gezegd. Hij zegt alleen dat hij er zich niet bij neer legt, ik vind dat niet verontrustend
Hij legt zich niet neer bij het feit dat mensen nee kunnen zeggen tegen het vaccin, dat is toch gewoon aangeven dat je voor een prikplicht bent.

Enige reden dat ik niet verontrust ben is omdat die clown daar niet terugkomt.
 
Hij legt zich niet neer bij het feit dat mensen nee kunnen zeggen tegen het vaccin, dat is toch gewoon aangeven dat je voor een prikplicht bent.

Enige reden dat ik niet verontrust ben is omdat die clown daar niet terugkomt.
Dat kun je op verschillende manieren interpreteren, het kan ook zo iets betekenen als ik blijf achter mijn punt en blijf in discussie gaan maar ook dit hoeft niet zo te zijn.
Hij sluit verder af met dus bescherm jezelf, bescherm elkaar.
Ik vind het het alleen een duidelijk geluid "je hebt die booster nodig"
 
Dat kun je op verschillende manieren interpreteren, het kan ook zo iets betekenen als ik blijf achter mijn punt en blijf in discussie gaan maar ook dit hoeft niet zo te zijn.
Hij sluit verder af met dus bescherm jezelf, bescherm elkaar.
Ik vind het het alleen een duidelijk geluid "je hebt die booster nodig"
Helder. Positief zijn ook de priktwijfellijnen, hoewel die best wat eerder opgezet hadden kunnen worden om de prikgraad hoger te krijgen. Wat dat betreft ben ik meer voor lokken dan dwingen.
 
Met vaccins is het al lastig zat. Laat staan met een te lage vaccinatiegraad. Liever vaccinatieplicht dan telkens beperkingen zoals nu.

Dat dus, ook dan versla je corona niet maar heb je als mensheid wel het maximaal mogelijke gedaan tenminste. Al voeren 27 van de 28 eu landen het verplicht in vrees ik dat onze 2 pannenkoeken dat niet aan durven, want iedereen te vriend houden enzo.. :sick:
 
Dat dus, ook dan versla je corona niet maar heb je als mensheid wel het maximaal mogelijke gedaan tenminste. Al voeren 27 van de 28 eu landen het verplicht in vrees ik dat onze 2 pannenkoeken dat niet aan durven, want iedereen te vriend houden enzo.. :sick:
Je weet dat die 2 pannenkoeken geen mandaat hebben om zoiets in te voeren?
 
Nog ff over de communicatie, men leeft wel heel erg in bubbels in NL, ook pre-corona. Als je nu in je communicatieclub allemaal jonge hipsters hebt die zsm weer willen feesten en waarvan de perceptie is dat heel NL om die prik staat te gillen dan ligt het risico op de loer dat je aanpak verkeerd is.

Zelfde met iedere persco, maatregelen worden afgekondigd, maar het benoemen van het leed wat dit oplevert voor bv de cultuursector is amper aanwezig, logisch, want het communicatieteam heeft gewoon werk en mogelijk weinig ook voor de andere groepen.
 
Je weet dat die 2 pannenkoeken geen mandaat hebben om zoiets in te voeren?

Niemand uit de NL'se politiek durft gevoelige keuzes te maken, of te zorgen dat gevoelige issues legaal worden. Men gaat altijd voor de veilige weg of de grijze kant waar je nog volop alle kanten op kan draaien, daarom zal de prikplicht hier nooit komen
 
Of beter communiceren, zat mensen die nu alsnog voor de 1e prik gaan. Communicatie is vanaf maart 2020 ondermaats.
Tsja. Feitelijk komt het op hetzelfde neer. Je wil dat nagenoeg iedereen gevaccineerd wordt. Hoe dat gebeurt maakt mij niet meer zoveel uit. Eens met de slechte communicatie, maar hoeveel mensen kunnen nog over de streep getrokken worden?
Je weet dat die 2 pannenkoeken geen mandaat hebben om zoiets in te voeren?
Ze kunnen wel een wetsvoorstel doen.
 
Nog ff over de communicatie, men leeft wel heel erg in bubbels in NL, ook pre-corona. Als je nu in je communicatieclub allemaal jonge hipsters hebt die zsm weer willen feesten en waarvan de perceptie is dat heel NL om die prik staat te gillen dan ligt het risico op de loer dat je aanpak verkeerd is.

Zelfde met iedere persco, maatregelen worden afgekondigd, maar het benoemen van het leed wat dit oplevert voor bv de cultuursector is amper aanwezig, logisch, want het communicatieteam heeft gewoon werk en mogelijk weinig ook voor de andere groepen.
Ben bang dat alleen de braveriken, zoals wij, die persconferenties kijken. Dus die communicatie is sowieso onvoldoende.
 
Tsja. Feitelijk komt het op hetzelfde neer. Je wil dat nagenoeg iedereen gevaccineerd wordt. Hoe dat gebeurt maakt mij niet meer zoveel uit. Eens met de slechte communicatie, maar hoeveel mensen kunnen nog over de streep getrokken worden?

Ze kunnen wel een wetsvoorstel doen.
Het gegeven dat er nu in december nog mensen over de streep worden getrokken geeft aan dat er eerder te weinig aan getrokken is.

Ja, iedereen kan een wetsvoorstel doen. Maar dat is iets anders dan mandaat hebben om eigenhandig iets in te voeren.
 
Ben bang dat alleen de braveriken, zoals wij, die persconferenties kijken. Dus die communicatie is sowieso onvoldoende.
Maar dat is mogelijk ook gevolg van de toon in eerdere persco's? Overigens heb ik er bar weinig gezien, kijk wel later wat de regels zijn.
 
Nee dat hebben ze niet. Als men mag gaan kiezen voor mij dan moeten ze ook gaan zorgen voor mij. Er is nu een keuzevrijheid om wel of niet te vaccineren, en ook al vind ik iedereen die niet prikt ontzettend dom, ik gun ze wel die vrijheid.

Als men nu deze prik verplicht maakt, wat is het volgende wat de overheid mij gaat verplichten te doen met mijn lichaam.

Dit heeft niets van doen met wappies.
Weet je wat dan het volgende is wat de overheid zou moeten verplichten? In de rij staan en wat hersenen kopen ipv te zeuren over je zogenaamde vrijheid. Egoïsme wordt in het Westen snel verward met vrijheid net zoals onverschilligheid wordt verward met tolerantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan