Columns en Artikelen

Ik zie De Jong niet vaak spelen. Maar hij is 21 jaar. Seedorf had toen al 100 interlands gespeeld. En dat terwijl Oranje waardeloos speelt op dit moment. Het zal allemaal wel loslopen met deze jongen(s).
 
Ik zie De Jong niet vaak spelen. Maar hij is 21 jaar. Seedorf had toen al 100 interlands gespeeld. En dat terwijl Oranje waardeloos speelt op dit moment. Het zal allemaal wel loslopen met deze jongen(s).
Klopt. Je moet alles in bepaald perspectief zien. Wij hebben het over de huidige Eredivisie en de talenten die er boven uit steken. Seedorf of Sneijder waren bovendien al heel vroeg de internationale toptalenten. De Jong is dat niet. Hij is net als een Stam of van Nistelrooij onopgemerkt gebleven in de jeugd waardoor hij nu pas doorbreekt. En wellicht werkt dat juist in zijn voordeel. Hij is een zeer intelligente jongen en mede daardoor blijft hij kalm onder alle aandacht die er bijv nu al maanden lang voor hem is.
 
Ik snap werkelijk niet wat die wandelende snottebel van een Kluivert bij die zogenaamde 'big four' te zoeken heeft.
 
Dat is niet waar. De Jong en zijn vader wilden graag dat ie naar PSV ging en die transfer is pas op het allerlaatste moment afgeketst.

Dit is onzin. Hadden beiden een voorkeur voor Ajax. Wishful thinking.
 
Dit is onzin. Hadden beiden een voorkeur voor Ajax. Wishful thinking.
Daarnaast had De Jong bij ons nooit in het eerste gespeeld, maar had nog een jaar of 2 in JPSV moeten spelen. Begrijp wel dat hij naar ajax is gegaan.

Of hij zo goed is als door de Televaag gesugereerd wordt, vraag ik me af. Het is niet zo heel moeilijk om in de eredivisie uit te blinken, we gaan het zien in de CL, of hij ook tegen ManCity en Real de beste man van het veld is.
 
Daarnaast had De Jong bij ons nooit in het eerste gespeeld, maar had nog een jaar of 2 in JPSV moeten spelen. Begrijp wel dat hij naar ajax is gegaan.

Of hij zo goed is als door de Televaag gesugereerd wordt, vraag ik me af. Het is niet zo heel moeilijk om in de eredivisie uit te blinken, we gaan het zien in de CL, of hij ook tegen ManCity en Real de beste man van het veld is.

Eens.
 
Daarnaast had De Jong bij ons nooit in het eerste gespeeld, maar had nog een jaar of 2 in JPSV moeten spelen. Begrijp wel dat hij naar ajax is gegaan.

Of hij zo goed is als door de Televaag gesugereerd wordt, vraag ik me af. Het is niet zo heel moeilijk om in de eredivisie uit te blinken, we gaan het zien in de CL, of hij ook tegen ManCity en Real de beste man van het veld is.

De jongere Bergwijn heeft al bijna twee zoveel wedstrijden in de eredivisie gespeeld als Frenkie, en nog op zijn eigen positie ook. Je kunt je eerder verbazen over het feit dat dit wereldtalent nog steeds niet op zijn positie speelt.
 
Daarnaast had De Jong bij ons nooit in het eerste gespeeld, maar had nog een jaar of 2 in JPSV moeten spelen. Begrijp wel dat hij naar ajax is gegaan.

Of hij zo goed is als door de Televaag gesugereerd wordt, vraag ik me af. Het is niet zo heel moeilijk om in de eredivisie uit te blinken, we gaan het zien in de CL, of hij ook tegen ManCity en Real de beste man van het veld is.
Eerlijk is eerlijk, al eenling is het lastig uitblinken in een team dat weggespeeld wordt. Kortom, een speler is tot op zekere hoogte afhankelijk van zijn teamgenoten.
 
Dit is onzin. Hadden beiden een voorkeur voor Ajax. Wishful thinking.
Nee hoor. Dat is eerder jouw wishful thinking... Ga maar eens na hoe het allemaal begon en wie als eerste de contacten legden met hem en zijn vader. Ik kan je een ding wel verklappen: dat was niet Overmars...
Dat nu achteraf een goede keuze blijkt te zijn van hem, heeft niets te maken met de situatie van toen. Brands weigerde de afkoopsom te betalen en toen kwam Ajax pas echt in beeld. Zo is het gegaan en niet anders. Maak je dan ook geen illusies omtrent zijn voorkeur.
 
Nee hoor. Dat is eerder jouw wishful thinking... Ga maar eens na hoe het allemaal begon en wie als eerste de contacten legden met hem en zijn vader. Ik kan je een ding wel verklappen: dat was niet Overmars...
Dat nu achteraf een goede keuze blijkt te zijn van hem, heeft niets te maken met de situatie van toen. Brands weigerde de afkoopsom te betalen en toen kwam Ajax pas echt in beeld. Zo is het gegaan en niet anders. Maak je dan ook geen illusies omtrent zijn voorkeur.

Ik zie niet echt hoe je dmv bovenstaande tekst bewijs levert mbt zijn voorkeur, maar dat kan aan mij liggen. Het feit dat Ajax later met hem praatte betekent toch niet dat daar niet zijn voorkeur lag?
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor. Dat is eerder jouw wishful thinking... Ga maar eens na hoe het allemaal begon en wie als eerste de contacten legden met hem en zijn vader. Ik kan je een ding wel verklappen: dat was niet Overmars...
Dat nu achteraf een goede keuze blijkt te zijn van hem, heeft niets te maken met de situatie van toen. Brands weigerde de afkoopsom te betalen en toen kwam Ajax pas echt in beeld. Zo is het gegaan en niet anders. Maak je dan ook geen illusies omtrent zijn voorkeur.

Hier staat anders een ander verhaal.

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313024
 
Da's de Telegraaf propagandamachine. Die willen dat graag.

Eens.
Nog niet zolang geleden was Bazoer de nieuwe Rijkaard. En voor Dolberg kon men 100 miljoen vangen. Moést El Ghazi opgeroepen worden voor het Nederlands elftal.

Ja, de telegraaf. Net zo serieus te nemen als de story.
 
Ik zie niet echt hoe je dmv bovenstaande tekst bewijs levert mbt zijn voorkeur, maar dat kan aan mij liggen. Het feit dat Ajax later met hem praatte betekent toch niet dat daar niet zijn voorkeur lag?
Oh en waarom onderhandelden hij en zijn vader eerst met PSV dan?? Ik hecht geen waarde aan de achteraf verhalen van de voetballers en hun omgeving. Jij trapt er kennelijk wel in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan