Columns en Artikelen

https://www.ed.nl/psv/alleen-de-dokter-mag-vragen-naar-het-medisch-dossier~ae698459/

Mooi knaken, als ik het goed begrijp mag Cocu dus niet informeren naar een kwetsuur van een speler :oops: tenzij de speler daar zelf uitdrukkelijk toestemming voor geeft.
Dat niet alles naar buiten gebracht hoeft te worden kan ik nog wel begrijpen, maar intern is het toch wel handig om te weten wat een speler mankeert.
Misschien is dat een smoesje en heeft Razinho toch gelijk dat ze hem willen verkopen. Als je nu hierover communiceert dan kun je die 25 miljoen die je voor hem kan krijgen wel vergeten....
 
Misschien is dat een smoesje en heeft Razinho toch gelijk dat ze hem willen verkopen. Als je nu hierover communiceert dan kun je die 25 miljoen die je voor hem kan krijgen wel vergeten....
Gaat mij niet om de situatie rondom Lozano. Maar om de algemene gevolgen van de AVG.
 
Kunnen we binnenkort op Unibet gaan gokken hoe lang een speler geblesseerd is. Vrij absurd, als trainer niet mogen weten hoe lang je niet over je speler kunt beschikken. Zelfde geldt eigenlijk voor een normaal bedrijf, je kunt op je gemak 3 weken vakantie nemen en zeggen dat je ziek bent want de baas mag toch niet vragen wat je mankeert.

https://www.ed.nl/psv/alleen-de-dokter-mag-vragen-naar-het-medisch-dossier~ae698459/

Mooi knaken, als ik het goed begrijp mag Cocu dus niet informeren naar een kwetsuur van een speler :oops: tenzij de speler daar zelf uitdrukkelijk toestemming voor geeft.
Dat niet alles naar buiten gebracht hoeft te worden kan ik nog wel begrijpen, maar intern is het toch wel handig om te weten wat een speler mankeert.

Cocu heeft ook helemaal niets te maken met blessures van onze spelers :sneaky:
 
Kunnen we binnenkort op Unibet gaan gokken hoe lang een speler geblesseerd is. Vrij absurd, als trainer niet mogen weten hoe lang je niet over je speler kunt beschikken. Zelfde geldt eigenlijk voor een normaal bedrijf, je kunt op je gemak 3 weken vakantie nemen en zeggen dat je ziek bent want de baas mag toch niet vragen wat je mankeert.

Cocu heeft ook helemaal niets te maken met blessures van onze spelers :sneaky:
Indirect wel, door de te lage trainingsintensiteit plukken we nu, daar Mark gewoon traint, de zure vruchten van ;)

Hebe het aangepast, is ook wel ff wennen na zoveel jaar een vaste trainer.
 
https://www.telegraaf.nl/sport/2487654/frenkie-de-jong-is-buitencategorie

"Een nieuw tijdperk breekt aan. Na de Big Four Frank Rijkaard, Marco van Basten, Ruud Gullit en Ronald Koeman uit de jaren negentig en de Big Four Van Persie, Robben, Van der Vaart en Sneijder, dient zich opnieuw een bijzondere lichting aan. De toekomst van het Nederlands elftal ziet er dan ook rooskleurig uit. Een potentiële gouden generatie is er klaar voor.

Steven Bergwijn (20 jaar), Matthijs de Ligt (19), Justin Kluivert (19) en Frenkie de Jong (21) vormen de nieuwe Big Four en het raamwerk van een unieke generatie die het Nederlands elftal de weg omhoog wijst."

We kunnen weer rustig slapen. :lmao:
 
Van Justin Kluivert en Bergwijn weet ik het niet maar De Ligt en De Jong worden gewoon toppertjes.
Ik neem Brands nog altijd kwalijk dat ie zowel De Jong als die Schuurs voor 2 ton meer of minder naar Ajax liet gaan terwijl hij miljoenen betaalde voor de middelmaten van AZ en Utrecht. Hij stelde zich net zo arrogant op als Ajax vroeger namelijk “graag of niet”. Dit terwijl psv vroeger juist veel aandacht besteedde aan de persoonlijke band en gesprekken met de toekomstige toptalenten. Zo hebben Robben en Stam bijv ooit ook voor PSV gekozen en niet voor Ajax.
 
Van Justin Kluivert en Bergwijn weet ik het niet maar De Ligt en De Jong worden gewoon toppertjes.
Ik neem Brands nog altijd kwalijk dat ie zowel De Jong als die Schuurs voor 2 ton meer of minder naar Ajax liet gaan terwijl hij miljoenen betaalde voor de middelmaten van AZ en Utrecht.

De Jong en Schuurs wilden zelf naar Ajax.
 
Terug
Bovenaan Onderaan