Columns en Artikelen

Bij VI is de geweldenaar Klaassen tot speler van de week verkozen:
http://www.vi.nl/nieuws/speler-van-de-week-klaassen-klasse-in-klassieker.htm
Wellicht alleen maar om deze allitererende titel te kunnen plaatsen. :rolleyes:

Ik vraag me af wat Klaassen nou heeft gepresteerd om deze verkiezing te kunnen verklaren. En Cabral, die het lelijkste doelpunt van dit seizoen maakte en verder maar een beetje doelloos draafde zoals hij al zijn carrière doet, eindigt op eenzelfde cijfer. En dan hebben we nog Veltman, die het op zich prima deed, maar wel tegen een Elia die speelde alsof hij een jaar niet getraind had. Tsja.

Ze zijn 'meest irritante' vergeten voor 'Speler van de week' (a)
 
Meneer Bazuur natuurlijk, ik ben nooit boos of agressief maar hij heeft echt zo'n sla me hoofd + trekjes + voornaam

:rf:
 
Aardig stukje van vriend Willem Vissers in de Volkskrant over PSV - Atletico Madrid:
klik.

Waar het Nederlandse clubvoetbal wegkwijnt in het achterland van het Europese voetbal, is PSV opgestaan, het gezeur afgezworen en heeft het zich de mentale wetten van het continentale spel eigen gemaakt. Strijd en tactisch denken zijn daarbij onontbeerlijk, naïviteit is meestal fataal.
 
Stukje uit column Waterreus in VI deze week:


De voetballer Cruijff is veel te groot om zijn naam aan de Arena te verbinden. Hij is veel groter dan dat Ajax is. Die club is groot dankzij Cruijff. En niet andersom. Dat stadion heeft amper geschiedenis. En als Cruijff nu iets wél heeft, is het geschiedenis. :D
 
Stukje uit column Waterreus in VI deze week:


De voetballer Cruijff is veel te groot om zijn naam aan de Arena te verbinden. Hij is veel groter dan dat Ajax is. Die club is groot dankzij Cruijff. En niet andersom. Dat stadion heeft amper geschiedenis. En als Cruijff nu iets wél heeft, is het geschiedenis. :D

Het Cruijff gegeil had niet gehoeven, maar de rest is weer ouderwets genieten van onze Ronald :D
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Facebook weer volstaat met 'Waterkneus' die aan hun clubje komt
 
http://www.ed.nl/algemeen/sport/voetbal/ns-kies-ander-vervoer-naar-huldiging-ajax-1.5990189

Zelfs de NS speelt onder 1 hoedje met de KNVB (inclusief arbitrage) om 020 kampioen te krijgen. Krijgt Makkelie en consorten nu gratis vervoer van de NS naar de huldiging?
Ben benieuwd of nu de regering en/of het koningshuis zich hier ook tegenaan gaat bemoeien. Je kunt ten slotte geen risico nemen dat toch PSV kampioen wordt i.p.v. 020.

Komt de NS ook met zo'n bericht als blijkt dat toch de huldiging op maandag is in Eindhoven?:party:
 
Huldiging landskampioen

Omdat de huldiging in Amsterdam niet mogelijk is wordt de huldiging van landskampioen PSV verplaatst naar het stadhuisplein in Eindhoven. De werkzaamheden bij Utrecht leveren hinder op voor reizigers die uit het westen of noorden van het land komen. Wie vanuit Noord-Nederland of Flevoland naar de huldiging gaan, kunnen het beste reizen via Arnhem en Nijmegen en uitstappen op station Eindhoven Strijp-S, tipt de NS. Hiermee ontlopen ze de grote drukte op Centraal Station Eindhoven. Het Stadhuisplein en omgeving is per voet te bereiken. Kom op tijd, want de verwachting is dat het net zo druk zal worden als vorig jaar.
 
Laatst bewerkt:
De Gunfactor. Waarom heel 'Nederland' Ajax de landstitel niet gunt.... De Limburger, vandaag.

Indien niet geoorloofd a.u.b. verwijderen... ;)
 

Bijlagen

  • Gunfactor.pdf
    53,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
De Gunfactor. Waarom heel 'Nederland' Ajax de landstitel niet gunt.... De Limburger, vandaag.

Indien niet geoorloofd a.u.b. verwijderen... ;)

Bedankt voor het delen, ik heb het even gelezen, en denk dat er eigenlijk maar 1 grote reden is: ARROGANTE drollen zijn het in Amsterdam.

Verder vond ik dit punt niet echt iets, want ik denk dat wij ook wel een mooi lijstje hebben: Ronaldo, Romario, van Nistelrooij, Nilis (een echte PSVer).




5. JALOEZIE (2)


Johan Cruijff. Piet Keizer. Sjaak


Swart. Dennis Bergkamp. Marco


van Basten. Jari Litmanen




 
Bedankt voor het delen, ik heb het even gelezen, en denk dat er eigenlijk maar 1 grote reden is: ARROGANTE drollen zijn het in Amsterdam.

Verder vond ik dit punt niet echt iets, want ik denk dat wij ook wel een mooi lijstje hebben: Ronaldo, Romario, van Nistelrooij, Nilis (een echte PSVer).




5. JALOEZIE (2)


Johan Cruijff. Piet Keizer. Sjaak


Swart. Dennis Bergkamp. Marco


van Basten. Jari Litmanen





Het ging natuurlijk niet alleen om PSV, of eigenlijk helemaal niet om PSV. Juist de andere clubs waren ook blij dat Ajax geen kampioen werd.
 
Het ging natuurlijk niet alleen om PSV, of eigenlijk helemaal niet om PSV. Juist de andere clubs waren ook blij dat Ajax geen kampioen werd.
Maar wat ik bedoelde te zeggen is jaloezie om die spelers, nah niet echt......
De meeste van deze generatie zegt Keizer, Swart, niks. Net zoals de oude PSV spelers de jeugd niet veel zegt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan