Columns en Artikelen

Beste PSV-fans

Ik wil jullie graag nog eens 10 jaar terug mee in de tijd nemen naar het (voetbal)seizoen 2006-2007 in de Eredivisie. Een ongekend spannende slotspeeldag moest uitmaken wie de titel zou pakken...driemaal raden wie er kampioen werd dat seizoen ;)

Dank je voor het delen!
 
Het aanmaken van een account met als doel het genereren van traffic naar een andere website is niet toegestaan.
 
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/psv-haakt-af-op-de-lange-termijn~a9950e7b/

Sinds deze Column van Willem, na PSV-Feyenoord, heeft PSV alles gewonnen, en staat PSV nu 5 punten voor op Ajax en 10 op Feyenoord. :unsure:

Na de dood van Johan Cruijff is dit voor mij toch wel de meest irritante ex-voetballer die we in Nederland hebben. De domheid met die er met iedere uitademing naar buiten komt hoef je niet eens aan te horen, want als je naar die kop kijkt weet je al meer dan genoeg.

Een ras-Feyenoorder, dan weet je gelijk waar je mee te maken hebt,
 
Na de dood van Johan Cruijff is dit voor mij toch wel de meest irritante ex-voetballer die we in Nederland hebben. De domheid met die er met iedere uitademing naar buiten komt hoef je niet eens aan te horen, want als je naar die kop kijkt weet je al meer dan genoeg.

Een ras-Feyenoorder, dan weet je gelijk waar je mee te maken hebt,

Ik weet niet of Jan Mulder nu eindelijk opgenomen is in een psychiatrische instelling, maar die mag er toch ook wezen.
 
Ik weet niet of Jan Mulder nu eindelijk opgenomen is in een psychiatrische instelling, maar die mag er toch ook wezen.

Absoluut, maar Jan Mulder wordt minder serieus genomen dan Willem van H.
 
Volgens Hugo Borst heeft PSV tot nu toe 6 punten te veel gekregen. Want tegen AZ en Twente had het gelijk moeten zijn zo ook tegen Feyenoord. De zogenaamde Sparta-fan heb ik vorig jaar dat soort dingen nooit over Feyenoord horen roepen toen ze telkens de scheids mee hadden of met mazzel wonnen. Hugo heeft nu weer tijd om te schrijven want de bejaarden zitten er weer keuring netjes bij, kennelijk. Of hij is vergeten om zijn pilletjes in te nemen.
 
Ach ja. Dan vergeten we maar even dat Ajax tegen Heerenveen een hele helft werd weggespeeld, en dat Feijenoord tegen AZ goed wegkwam omdat een doelpunt van AZ onterecht werd afgekeurd. En dat die schofterige Viergever veel te kort geschorst werd, en Lozano veel te lang. Zat net Natafelen met Kees te kijken, Borst werd daar even goed gefileerd. Heerlijk.

Ben benieuwd. Volgende week zal het er bij deze of gene wel weer over gaan dat PSV de grond onder het stadion heeft verkocht en dus staatssteun of dat Luuk de Jong eigenlijk al verkocht was in de zomer en dat die dus helemaal niet mee had mogen doen tegen FC Twente, enzovoort enzovoort.
 
Ach ja. Dan vergeten we maar even dat Ajax tegen Heerenveen een hele helft werd weggespeeld, en dat Feijenoord tegen AZ goed wegkwam omdat een doelpunt van AZ onterecht werd afgekeurd. En dat die schofterige Viergever veel te kort geschorst werd, en Lozano veel te lang. Zat net Natafelen met Kees te kijken, Borst werd daar even goed gefileerd. Heerlijk.

Ben benieuwd. Volgende week zal het er bij deze of gene wel weer over gaan dat PSV de grond onder het stadion heeft verkocht en dus staatssteun of dat Luuk de Jong eigenlijk al verkocht was in de zomer en dat die dus helemaal niet mee had mogen doen tegen FC Twente, enzovoort enzovoort.

Hihihihi
 
Ach ja. Dan vergeten we maar even dat Ajax tegen Heerenveen een hele helft werd weggespeeld, en dat Feijenoord tegen AZ goed wegkwam omdat een doelpunt van AZ onterecht werd afgekeurd. En dat die schofterige Viergever veel te kort geschorst werd, en Lozano veel te lang. Zat net Natafelen met Kees te kijken, Borst werd daar even goed gefileerd. Heerlijk.

Ben benieuwd. Volgende week zal het er bij deze of gene wel weer over gaan dat PSV de grond onder het stadion heeft verkocht en dus staatssteun of dat Luuk de Jong eigenlijk al verkocht was in de zomer en dat die dus helemaal niet mee had mogen doen tegen FC Twente, enzovoort enzovoort.

En om met Henk te spreken: "Da's toch geen goal!"
 
Oh ja ene Stef de Bont, wie?? zegt nu ook dat als de tegenstanders door hebben hoe Lozano en Locadia spelen, zij zich beter hierop kunnen gaan instellen. Ja duh... En dat ze maar niet begrijpen dat het publiek in Eindhoven tevreden is met het getoonde spel. Nee men is ook hier heel kritisch maar zolang er gewonnen wordt houdt men zich koest. Bovendien werd er al 37 keer gescoord in 13 wedstrijden en spelen de concurrenten nog slechter.
 

Vrij eens met het artikel. Ben ook blij om te lezen dat mensen zoals Van Ginkel en Cocu hetzelfde zeggen, we zijn er nog lang niet en moeten scherp blijven.
De komende 5 wedstrijden dus lekker 4 keer uit (wie verzint zoiets) en voornamelijk tegen clubs uit het rechterrijtje. Vorig seizoen lieten we het juist liggen tegen die clubs, ook toen wonnen we gewoon van AZ, Vitesse en Utrecht. Minimaal 13 punten moet haalbaar zijn, maar je weet het maar nooit met PSV. In ieder geval zijn die komende wedstrijden heel belangrijk om een basis te leggen voor het kampioenschap, vooral een overwinning in amsterdam.
 

Vrij goede samenvatting inderdaad.


020 valt tegen, PSV heeft geluk, dat kan niet, dus moet er druk geschreven worden: zin of onzin maakt niet uit.
IPF verwijst naar artikeltje van ons onafhankelijk staatspersbureau NOS: https://nos.nl/artikel/2201626-psv-is-een-counterploeg-maar-wel-een-ontzettend-goede.html
Schrijnend slecht:
"Als tegenstanders doorhebben hoe ze Hirving Lozano en Jurgen Locadia moeten bespelen, vraag ik mij af hoe lang ze dit voetbal nog blijven pruimen in Eindhoven. PSV is een counterploeg, maar wel een ontzettend goede".
Lieve Stef, ten eerste: hoeveel doelpunten heeft PSV gescoord uit de counter? Niet zo heel veel.
Ten tweede, als tegenstanders doorhebben hoe ze Iniesta en Messi moeten bespelen, dan vraag ik me ook af hoe het Barcelona was vergaan de afgelopen jaren :shifty:
Waarom is nou zo moeilijk om een beetje objectief verslag te doen?
 
Vrij goede samenvatting inderdaad.


020 valt tegen, PSV heeft geluk, dat kan niet, dus moet er druk geschreven worden: zin of onzin maakt niet uit.
IPF verwijst naar artikeltje van ons onafhankelijk staatspersbureau NOS: https://nos.nl/artikel/2201626-psv-is-een-counterploeg-maar-wel-een-ontzettend-goede.html
Schrijnend slecht:
"Als tegenstanders doorhebben hoe ze Hirving Lozano en Jurgen Locadia moeten bespelen, vraag ik mij af hoe lang ze dit voetbal nog blijven pruimen in Eindhoven. PSV is een counterploeg, maar wel een ontzettend goede".
Lieve Stef, ten eerste: hoeveel doelpunten heeft PSV gescoord uit de counter? Niet zo heel veel.
Ten tweede, als tegenstanders doorhebben hoe ze Iniesta en Messi moeten bespelen, dan vraag ik me ook af hoe het Barcelona was vergaan de afgelopen jaren :shifty:
Waarom is nou zo moeilijk om een beetje objectief verslag te doen?
En wat te denken van Robben waarvan iedere verdediger weet hij komt naar binnen en schiet van achter de 16 meter in het doel... Dat nu juist kenmerkend van goede voetballers: je weet precies wat ie gaat doen maar je kan hem toch niet stoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan