Columns en Artikelen

Lulverhaal in over Bruma in Televaag!

Voorbeeld van leugens in deze krant, reporter spreekt zichzelf tegen, of Bruma kan iets wat niemand anders kan.
Kop in deze leugenkrant: Bruma stond vol op been Milik verderop in artikel: Bruma en Milik gleden allebei richting bal.

Stond Bruma nu, of gleed hij? Zowel staan als glijden op hetzelfde moment is toch echt niet mogelijk of Bruma kan iets wat niemand anders kan. Glijden, staan en stappen in één beweging, doe dat maar eens!

Of valt de liegende reporter duidelijk door de mand?
Hier kun je het teruglezen:

http://http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/psv/23745913/__Bruma_staat_vol_op_been_Milik__.html
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam net bij toeval een prachtig verslag tegen over hoe het 22e kampioenschap van onze club feitelijk is ontstaan :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=57merteLsBc[/video]
 
Eindhovense fan blokkeert trap gemeentehuis: weer boete voor PSV

eindhovense-fan-blokkeert-trap-gemeentehuis-weer-boete-voor-psv/

:clap:

Gaat de UEFA nu ook al boete's opleggen als er een PSV-supporter trouwt? :gek:
Vreemd Feyenoord-fans die Rome verbouwden konden ze niet bestraffen, omdat het buiten het stadion plaatsvond!

Niks genomen van over veranderde regels, heb ik iets gemist?
Ook verkoop van het stadion heb ik gemist! Alleen de grond is toch verkocht, of niet?
 
Laatst bewerkt:
Rik Elferink geeft in een tweet aan dat door het verlies van AZ PSV bij winst zondag tegen FC Groningen verzekerd zal zijn van Europees voetbal komend seizoen. Weet je dat ik daar nog geen moment aan getwijfeld heb?

“@RikElfrink: Door verlies AZ plaatst #PSV zich zondag bij winst op FC Groningen voor de 42e keer op rij voor Europees voetbal.”
 
Rik Elferink geeft in een tweet aan dat door het verlies van AZ PSV bij winst zondag tegen FC Groningen verzekerd zal zijn van Europees voetbal komend seizoen. Weet je dat ik daar nog geen moment aan getwijfeld heb?

Die Rik, die weet toch altijd weer de meest nutteloze feitjes op te hoesten.
 
Rik Elferink geeft in een tweet aan dat door het verlies van AZ PSV bij winst zondag tegen FC Groningen verzekerd zal zijn van Europees voetbal komend seizoen. Weet je dat ik daar nog geen moment aan getwijfeld heb?
nee daar heb ik zelfs onze professionele pessimist nog niet over gehoord. Maar allee weer extra reden voor een klein feestje
 
Valentijn Driessen haalt toch behoorlijk uit naar Depay, Wijnaldum en Willems als zijnde DE talenten van nu waar de buitenlandse clubs op zouden azen. Hoewel ik hem een kwaal vind, ben ik van mening dat het goed is voor deze jongens als zij na een wanprestatie tijdens een topwedstrijd er van langs krijgen. Zij moeten niet snel gaan denken dat zij het niveau van de Eredivisie al ontstegen zijn. Ik vind het niet verkeerd dat zij bekritiseerd worden. Dat houdt hen scherp. Veel jongens zijn te makkelijk gaan denken omdat psv een riante voorsprong had op de rest. Nu weer met beide benen op de grond!
 
Valentijn Driessen haalt toch behoorlijk uit naar Depay, Wijnaldum en Willems als zijnde DE talenten van nu waar de buitenlandse clubs op zouden azen. Hoewel ik hem een kwaal vind, ben ik van mening dat het goed is voor deze jongens als zij na een wanprestatie tijdens een topwedstrijd er van langs krijgen. Zij moeten niet snel gaan denken dat zij het niveau van de Eredivisie al ontstegen zijn. Ik vind het niet verkeerd dat zij bekritiseerd worden. Dat houdt hen scherp. Veel jongens zijn te makkelijk gaan denken omdat psv een riante voorsprong had op de rest. Nu weer met beide benen op de grond!
Ik vond Depay gisteren best goed spelen, mooie goal ook. Wijnaldum was onherkenbaar, en Willems is deskundig ontmanteld door El H die zijn gevaarlijke linker ernstig mishandelde. Van mij mogen ze die gast levenslang schorsen.
 
Valentijn Driessen haalt toch behoorlijk uit naar Depay, Wijnaldum en Willems als zijnde DE talenten van nu waar de buitenlandse clubs op zouden azen. Hoewel ik hem een kwaal vind, ben ik van mening dat het goed is voor deze jongens als zij na een wanprestatie tijdens een topwedstrijd er van langs krijgen. Zij moeten niet snel gaan denken dat zij het niveau van de Eredivisie al ontstegen zijn. Ik vind het niet verkeerd dat zij bekritiseerd worden. Dat houdt hen scherp. Veel jongens zijn te makkelijk gaan denken omdat psv een riante voorsprong had op de rest. Nu weer met beide benen op de grond!

Laat Valentijntje lekker commentaar geven op z'n eigen clubje.
 
Ik vond Depay gisteren best goed spelen, mooie goal ook. Wijnaldum was onherkenbaar, en Willems is deskundig ontmanteld door El H die zijn gevaarlijke linker ernstig mishandelde. Van mij mogen ze die gast levenslang schorsen.
Eens over Depay en Wijnaldum is wel vaker onherkenbaar tijdens een topper en al helemaal tegen Feyenoord. Hij heeft niet alleen de uitstraling van een jongetje maar is het ook gewoon.
Ik zag niet dat Willems veel last had van die trap van die viezerik.
Maar mijn inziens is het goed dat zij kritiek krijgen als ze kansloos verliezen in de Kuip en afgetroefd worden door de tegenstander. Wat ik al zei: zij moeten niet gaan denken dat zij echt veel beter zijn dan de rest omdat psv met zoveel punten voorsprong boven aan staat.
 
Eens over Depay en Wijnaldum is wel vaker onherkenbaar tijdens een topper en al helemaal tegen Feyenoord. Hij heeft niet alleen de uitstraling van een jongetje maar is het ook gewoon.
Ik zag niet dat Willems veel last had van die trap van die viezerik.
Maar mijn inziens is het goed dat zij kritiek krijgen als ze kansloos verliezen in de Kuip en afgetroefd worden door de tegenstander. Wat ik al zei: zij moeten niet gaan denken dat zij echt veel beter zijn dan de rest omdat psv met zoveel punten voorsprong boven aan staat.

Zij hadden zich veel beter kunnen tonen dan gisteren. Het zegt genoeg dat het spel van Maher en Brenet als positief wordt bestempeld in plaats van deze drie jongens.
 
Zij hadden zich veel beter kunnen tonen dan gisteren. Het zegt genoeg dat het spel van Maher en Brenet als positief wordt bestempeld in plaats van deze drie jongens.
Wie was de directe bewaker van achacbar ? Die had zowieso wat beter moeten presteren...
En Brenet, please man, geef die gratis weg aan een club met financiele problemen.....
Met die vent in het veld, hebben de mannen van de EHBO het extra druk met reanimeren in het stadion.
 
Wie was de directe bewaker van achacbar ? Die had zowieso wat beter moeten presteren...
En Brenet, please man, geef die gratis weg aan een club met financiele problemen.....
Met die vent in het veld, hebben de mannen van de EHBO het extra druk met reanimeren in het stadion.

Bij het eerst doelpunt zag ik Bruma nergens. Bij het tweede doelpunt liep Brenet heel dom het centrum in en nam Guardado ook niet over.

Brenet speelt vaak heel slecht, maar gisteren was hij echt niet de slechtste PSV-er en speelde hij - voor zijn doen - een aardige pot.
 
Bij het eerst doelpunt zag ik Bruma nergens. Bij het tweede doelpunt liep Brenet heel dom het centrum in en nam Guardado ook niet over.

Brenet speelt vaak heel slecht, maar gisteren was hij echt niet de slechtste PSV-er en speelde hij - voor zijn doen - een aardige pot.



Als ik meevoetbal bij PSV, en ik speel voor mij doen een aardige pot, dan denk ik dat ik met pek en veren door het centrum wordt gedragen.....


Wat voor zijn doen, aardig is doet er niet toe.. Oprotten met die onzekerheid uitstralende gozer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan