Columns en Artikelen

http://www.ad.nl/ad/nl/5617/FC-Utre...ievoetbal-FC-Utrecht-geoorloofd-of-niet.dhtml


Reactievoetbal van Utrecht, maar er wordt met geen woord gerept over het "de bus parkeren" van RODA van afgelopen weekend,
maar wel dat PSV zelf reactievoetbal speelt ?!?


Ik heb afgelopen weekend ook de wedstrijd van Ajax zitten kijken, en daar was geen reactievoetbal te zien, gewoon slecht voetbal
van Ajax, statistieken zeggen toch genoeg denk ik... 1 schot op goal in de hele wedstrijd van Ajax, tegenover 4 van Utrecht.
Wie reageert dan waarop ?!?
 
http://www.ad.nl/ad/nl/5617/FC-Utre...ievoetbal-FC-Utrecht-geoorloofd-of-niet.dhtml


Reactievoetbal van Utrecht, maar er wordt met geen woord gerept over het "de bus parkeren" van RODA van afgelopen weekend,
maar wel dat PSV zelf reactievoetbal speelt ?!?


Ik heb afgelopen weekend ook de wedstrijd van Ajax zitten kijken, en daar was geen reactievoetbal te zien, gewoon slecht voetbal
van Ajax, statistieken zeggen toch genoeg denk ik... 1 schot op goal in de hele wedstrijd van Ajax, tegenover 4 van Utrecht.
Wie reageert dan waarop ?!?

Mooie onnozele reactie van Booy:"als je dit het hele seizoen doet komt niemand meer kijken."
Natuurlijk. Als je elke wedstrijd met 1-0 wint, blijven de mensen massaal weg. Doet me denken aan Frans Körver (wie?) toenmalig trainer, die over Romario zei dat "mensen niet maar het stadion komen voor een speler die 1of 2 doelpunten maakt in een wedstrijd, maar voor de rest niks doet".

Hopelijk kon Booy genieten toen Utreg werd uitgeschakeld door Luxemburgse postbodes. Omdat het zo mooi was.
 
.....Doet me denken aan Frans Körver (wie?) toenmalig trainer, die over Romario zei dat "mensen niet maar het stadion komen voor een speler die 1of 2 doelpunten maakt in een wedstrijd, maar voor de rest niks doet".....

Ik kende die uitspraak van Korver niet, maar ik kan je vertellen dat ik met een man of 5 ging elke week, en toen Romario vertrok zat ik het jaar erop alleen in het stadion. (met 20.000 anderen dat dan weer wel ;) )
 
Ik kende die uitspraak van Korver niet, maar ik kan je vertellen dat ik met een man of 5 ging elke week, en toen Romario vertrok zat ik het jaar erop alleen in het stadion. (met 20.000 anderen dat dan weer wel ;) )

of het mooi voetbal moet zijn of hard werken, eindresultaat lijkt me toch doorslaggevend.
 
Als een ploeg voortdurend afbraakvoetbal speelt, verliest het publiek z'n interesse, maar als een team de tactiek aanpast om een bepaalde tegenstander te bestrijden, dan is dat alleen maar slim. De kritiek op Utrecht is onzin en komt ongetwijfeld van de ajax/telegraaf/vi propagandamachine. Een machine waar zelfs Adolf trots op zou zijn geweest.
 
Als een ploeg voortdurend afbraakvoetbal speelt, verliest het publiek z'n interesse, maar als een team de tactiek aanpast om een bepaalde tegenstander te bestrijden, dan is dat alleen maar slim. De kritiek op Utrecht is onzin en komt ongetwijfeld van de ajax/telegraaf/vi propagandamachine. Een machine waar zelfs Adolf trots op zou zijn geweest.

Je vergeet Hilversum.
 
Als een ploeg voortdurend afbraakvoetbal speelt, verliest het publiek z'n interesse, maar als een team de tactiek aanpast om een bepaalde tegenstander te bestrijden, dan is dat alleen maar slim. De kritiek op Utrecht is onzin en komt ongetwijfeld van de ajax/telegraaf/vi propagandamachine. Een machine waar zelfs Adolf trots op zou zijn geweest.

VI was i.t.t. de rest heel erg lovend over Utrecht.
 
Bij VI is de geweldenaar Klaassen tot speler van de week verkozen:
http://www.vi.nl/nieuws/speler-van-de-week-klaassen-klasse-in-klassieker.htm
Wellicht alleen maar om deze allitererende titel te kunnen plaatsen. :rolleyes:

Ik vraag me af wat Klaassen nou heeft gepresteerd om deze verkiezing te kunnen verklaren. En Cabral, die het lelijkste doelpunt van dit seizoen maakte en verder maar een beetje doelloos draafde zoals hij al zijn carrière doet, eindigt op eenzelfde cijfer. En dan hebben we nog Veltman, die het op zich prima deed, maar wel tegen een Elia die speelde alsof hij een jaar niet getraind had. Tsja.
 
Terug
Bovenaan Onderaan