Cássio Ramos

Jmmer. Is altijd wel een vrolijke gast geweest, maar daavoor was die natuurlijk niet gehaald:D
Veel Brazilianen die psv van de hand heeft gedaan hebben het later wel goed gedaan bij andere clubs. Ook dat is een gegeven, helaas.

Ik dacht dat dat meer een Feyenoord kwaal was. Ik kan Vampeta bedenken, maar heb je nog meer voorbeelden?
 
Ik dacht dat dat meer een Feyenoord kwaal was. Ik kan Vampeta bedenken, maar heb je nog meer voorbeelden?

Diego Tardelli, veel meer ken ik er niet. Spelers als Leondro, Marquinho, Claudio, Robert: géén van alleen iets gepresteerd bij PSV, of bij een club nadat ze bij PSV waren vertrokken.

Al kon die Robert wel strafschoppen nemen! :cool:
 
Diego Tardelli, veel meer ken ik er niet. Spelers als Leondro, Marquinho, Claudio, Robert: géén van alleen iets gepresteerd bij PSV, of bij een club nadat ze bij PSV waren vertrokken.

Al kon die Robert wel strafschoppen nemen! :cool:

Ik weet zo snel nog één voorbeeld Fagner. Speelt nu in de basis bij Vasco da Gama en schijnt het daar heel goed te doen. Meer voorbeelden weet ik zo snel ook niet (op Tardelli na) Robert heeft het bij Palmeiras wel aardig gedaan met 19 goals uit 35 wedstrijden, maar heeft verder idd ook geen potten kunnen breken.
 
(Y)Cassio, ik had graag gezien dat je doorgebroken was bij PSV. Ik vind het echt jammer dat je op deze manier afscheid moet nemen van PSV. Voor mij heb je nooit echt een kans gehad. Het ga je goed Cassio en ik hoop je ooit weer in Nederland te zien keepen.(Y):clap:
 
(Y)Cassio, ik had graag gezien dat je doorgebroken was bij PSV. Ik vind het echt jammer dat je op deze manier afscheid moet nemen van PSV. Voor mij heb je nooit echt een kans gehad. Het ga je goed Cassio en ik hoop je ooit weer in Nederland te zien keepen.(Y):clap:

Kansen genoeg, maar hij heeft nooit aangetoond een betere keeper te zijn, dan dat we al hadden. Overbodig geworden en kost alleen maar geld. Voor beide partijen beter om uit elkaar te gaan. We hebben nu nog steeds keepers
genoeg.
 
Jmmer. Is altijd wel een vrolijke gast geweest, maar daavoor was die natuurlijk niet gehaald:D
Veel Brazilianen die psv van de hand heeft gedaan hebben het later wel goed gedaan bij andere clubs. Ook dat is een gegeven, helaas.

Klopt, Romario, Ronaldo enzo.

Daar kregen we dan wel wat geld voor terug, dat dan weer wel.
 
Klopt, Romario, Ronaldo enzo.

Daar kregen we dan wel wat geld voor terug, dat dan weer wel.

jij dacht: laat mij maar eens ouderwets bijdehant uit de hoeken komen?
Hierboven is precies aangegeven om wie het allemaal gaat. Dus eff. lezen en dan misschien weer grappig worden:cool:
 
jij dacht: laat mij maar eens ouderwets bijdehant uit de hoeken komen?
Hierboven is precies aangegeven om wie het allemaal gaat. Dus eff. lezen en dan misschien weer grappig worden:cool:

Bedoel je Tardelli, Fagner en Vampeta? Verder weet ik er geen.

Vampeta heeft toch lang een basisplaats gehad bij PSV. Daarna nog een redelijke goede carriere gehad.

Tardelli was gehuurd, en geen indruk gemaakt. Was daarvoor altijd al het talent van zijn generatie en kwam per helicopter naar de training. Ik heb dat talent in zijn wedstrijden bij PSV niet gezien. Mooi dat het er nu alsnog uit lijkt te komen.

Fagner zal wel iets met Reis te maken hebben. Die hebben ze zeker te vroeg afgeschreven.
 
Bedoel je Tardelli, Fagner en Vampeta? Verder weet ik er geen.

Vampeta heeft toch lang een basisplaats gehad bij PSV. Daarna nog een redelijke goede carriere gehad.

Tardelli was gehuurd, en geen indruk gemaakt. Was daarvoor altijd al het talent van zijn generatie en kwam per helicopter naar de training. Ik heb dat talent in zijn wedstrijden bij PSV niet gezien. Mooi dat het er nu alsnog uit lijkt te komen.

Fagner zal wel iets met Reis te maken hebben. Die hebben ze zeker te vroeg afgeschreven.

Ja die bedoelde ik ook. Vampeta hebben we te makkelijk laten gaan, psv geloofde nooit echt in hem. Hierna deed hij het alleen maar goed.
Tardelli hetzelfde verhaal. Iedereen begon te zeiken over Piet Visser en zijn talentjes... Na zijn psv-tijd deed ie het gewoon naar behoren, veel beter dan die der rangs-spelers die we hierna hebben gehad.
Fagner idem.
Maar behalve de Brazilianen hebben we ook Manco nooit echt een kans gegeven. psv is vanaf de tijd dat Hiddink en Visser vertrokken nooit meer in staat geweest om de Zuid-Amerikaanse talenten te begeleiden. Reis werd ook op zijn 17e in een flatje in Eindhoven gedropt zonder begeleiding. Vroeger plaatste psv die jongens nog in een gastgezin of liet hun familie hier heen komen.
 
Ja die bedoelde ik ook. Vampeta hebben we te makkelijk laten gaan, psv geloofde nooit echt in hem. Hierna deed hij het alleen maar goed.
Tardelli hetzelfde verhaal. Iedereen begon te zeiken over Piet Visser en zijn talentjes... Na zijn psv-tijd deed ie het gewoon naar behoren, veel beter dan die der rangs-spelers die we hierna hebben gehad.
Fagner idem.
Maar behalve de Brazilianen hebben we ook Manco nooit echt een kans gegeven. psv is vanaf de tijd dat Hiddink en Visser vertrokken nooit meer in staat geweest om de Zuid-Amerikaanse talenten te begeleiden. Reis werd ook op zijn 17e in een flatje in Eindhoven gedropt zonder begeleiding. Vroeger plaatste psv die jongens nog in een gastgezin of liet hun familie hier heen komen.

Manco en Vampeta helemaal mee eens. Al speelde er bij Manco volgens mij meer. (hoop gedoe met rechtszaken en utigaan in eigen land, toch?) Tardelli raakte gewoon geen pepernoot en Fagner kwam fysiek gewoon tekort. Wel een ontzettend leuke speler om naar te kijken overigens. het kleine menneke.

Tardelli deed het alleen in 2009 goed bij Mineiro. Het seizoen erop ging het al een stuk minder en nu wacht hij na 13 wedstrijden nog op zijn eerste goal en assist bij Anzhi. Als ik zijn carriere bekijk is het een jongen die kan presteren als het hem naar de zin is. Mineiro, thuisland, eerste seizoen, toppie. Tweede seizoen al minder en er wordt een cheque onder zijn neus geschoven van Anzhi uit Rusland. En hoppa...meneer zit in rusland. Nee hoor, ben blij dat ie weg is.


Fagner heeft een basisplaats bij Vasco maar speelt daar voornamelik op het middenveld. In hoeverre je zeker kunt weten dat hij het psv aslnog had gered is gewoon koffiedik kijken. Speelt veel en scoorde tot nu toe 2x en een handje assists. Mis ik hem? niet echt.

Dan hebben we nog onze Braziliaanse vriend uit de verdediging; Alcides. Ik denk ook niet dat we hem missen.

Volgens mij valt het ook wel mee hoor met de mislukkingen. Farfan, Alex, Gomes en toch ook Reis lijken we als successtory altijd snel te vergeten.
 
"ik heb in alle opzichten hier veel geleerd."

tja....behalve de taal dan in die 4,5 jaar....:unsure:

Het is een feit van algemene bekendheid dat de Braziliaanse voetballers een andere taal en zeker de Nederlandse taal niet snel leren. Die jongens kunnen amper in hun eigen taal lezen en schrijven laat staan dat zij een vreemde taal gaan leren. Dat zit gewoon niet in hun hersensysteem. Je ziet dat een Leonrado of Maxwel die in een beter milieu zijn opgegroeid, snel Engels en Italiaans hebben geleerd. Volgens mij spreekt Leonardo zelfs Japans....
 
Het is een feit van algemene bekendheid dat de Braziliaanse voetballers een andere taal en zeker de Nederlandse taal niet snel leren. Die jongens kunnen amper in hun eigen taal lezen en schrijven laat staan dat zij een vreemde taal gaan leren. Dat zit gewoon niet in hun hersensysteem. Je ziet dat een Leonrado of Maxwel die in een beter milieu zijn opgegroeid, snel Engels en Italiaans hebben geleerd. Volgens mij spreekt Leonardo zelfs Japans....

Misschien spreekt ie een paar woordjes. in dat geval maakt de verslaggever hem het te makkelijk. Het komt op mij altijd zo afstandelijk over
 
Misschien spreekt ie een paar woordjes. in dat geval maakt de verslaggever hem het te makkelijk. Het komt op mij altijd zo afstandelijk over

Nou als ik Toivonen Nederlands hoor spreken dan denk ik bij mezelf: praat maar gewoon Engels. Niets afstandelijks aan:p:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan