Cássio Ramos

BartR

Invaller
Geboortedatum 6/6/1987
Geboorteplaats Veranópolis-RS, Brazilië
Lengte 1.95 m.
Gewicht 90 kg.
Nationaliteit : Brazilië
Debuutwedstrijd 23 september 2008, Jong PSV-PSV (0-3)

Vind het een erg goed talent. Ooit gehaald als de opvolger voor Gomes, maar men vond hem nog niet klaar om dit seizoen al 1e keeper te worden. Maar ik heb het altijd een groot talent gevonden en heb vertrouwen in hem. Vond hem bijv. tegen Jong Ajax erg goed, betrouwbaar en 'Gomes-achtig' keepen!

Wat is jullie mening over hem?
 
HIj maakt op mij een goede indruk.
Het zou naar mijn mening geen slecht idee zijn hem te verhuren zodat hij ervaring op kan doen.
 
Hij speelde idd tegen j-ajax een dijk van een wedstrijd.
Maar een keeper op top nivo wordt mede gevormd door de jaren heen.
Op de een of andere manier denk ik dat een jonge veldspeler sneller klaar is voor het grotere werk dan een keeper.
Maar als hij zo doorgaat komt ie er wel
 
Vind het een erg goed talent. Ooit gehaald als de opvolger voor Gomes, maar men vond hem nog niet klaar om dit seizoen al 1e keeper te worden. Maar ik heb het altijd een groot talent gevonden en heb vertrouwen in hem. Vond hem bijv. tegen Jong Ajax erg goed, betrouwbaar en 'Gomes-achtig' keepen!

Wat is jullie mening over hem?

Dat vond ik de eerste wedstrijd van Cassio waar hij goed speelde. Voor de rest maakt hij een uiterst onbetrouwbare indruk op me.
 
Dat vond ik de eerste wedstrijd van Cassio waar hij goed speelde. Voor de rest maakt hij een uiterst onbetrouwbare indruk op me.

Mee eens. Ik heb ook wedstrijden van Jong PSV gezien en trainingen waar hij nu niet echt overtuigde met zijn acties. Ik hoop het beste voor hem aangezien hij toch weggezet werd als ''een van de grootste keeperstalenten ter wereld'' door onze Pietje de Visser. ''Cassió is tien keer beter dan Romero van AZ'' ; Zulke uitspraken heeft hij gedaan en nu wil ik Cassió niet benadelen, maar Romero maakt toch echt een veel beter impressie dan Ramos.

Ik hoop dat Ramos het waar kan maken want hij heeft wel de lichaamsbouw om een uitstekende keeper te worden.
 
In zijn laatste wedstrijd tegen Jong Ajax keepte hij geweldig. Ik denk dat we met Cassio een hele goede hebben alleen het moet niet te lang duren.
 
ik heb mijn twijfels over hem, komt zenuwachtig en onzeker over.
Zou hem graag een (half)seizoen verhuurd zien worden, desnoods aan een Jupiler League club. Kijken hoe hij zich dan staande houdt.
 
Ik heb verreweg meer slechte / onhandige acties van hem gzien dan goed. Vooralsnog is hij er helemaal niet klaar voor in mijn ogen. Daar komt bij dat Isaksson het prima doet.
 
Nou dat vind ik niet. Isaksson zit er wel degelijk vaker naast, voegt dus weinig toe aan het niveau van PSV.

Ben bang dat je toch teveel vergelijkt met Gomes en, moet je zelf ook toegeven, dat is praktisch niet mogelijk. Wij zijn met het keeperstalent van Gomes enorm verwend afgelopen jaren en hij heeft er in veel gevallen voor gezorgd dat wij ook slechte wedstrijden wonnen.

Ik zie inderdaad dat Isaksson niet uitermate zeker van zichzelf is, maar je moet ook een beetje vertrouwen op je verdediging. Voorlopig keept hij voldoende. Beter wordt het vanzelf wel als hij meer op zijn plek is.

Enfin, Ramos is er nog niet klaar voor zeggen jullie. Ik zou het niet weten. De enige wedstrijd die ik hem heb zien keepen was Jong PSV-PSV voor de beker en daarin liet hij een goed indruk bij me achter. Laten we het nog maar eens aankijken. Misschien groeit hij wel uit tot een ster als Isaksson eens geblesseerd zou raken en hij er moet staan.
 
Ik vind dat Ramos de kans moet krijgen op doel. Issaksson bakt er niks van, terwijl Ramos bij jong PSV een hele goede indruk maakt en zelfs doet denken aan Gomes in zijn PSV-tijd. Ramos wordt de nieuwe Gomes!
 
Ik vind dat Ramos de kans moet krijgen op doel. Issaksson bakt er niks van, terwijl Ramos bij jong PSV een hele goede indruk maakt en zelfs doet denken aan Gomes in zijn PSV-tijd. Ramos wordt de nieuwe Gomes!

Het is en blijft geen vergelijking. Spelen in het eerste of in het tweede. Ik ken zijn spel niet uit het tweede, want dat volg ik niet, maar het is toch hoop ik ander niveau als de Eredivisie.
 
Ze willen Ramos nu ook verhuren aan een eredivisieclub....
 
Ik vind het een goed idee om hem te verhuren, kan hij laten zien wat hij kan op hoog niveau en krijgt Jeroen Zoet ook nog wat meer minuten bij Jong PSV, is ook goed voor zijn ontwikkelijk.
 
Ik vind dat Ramos de kans moet krijgen op doel. Issaksson bakt er niks van, terwijl Ramos bij jong PSV een hele goede indruk maakt en zelfs doet denken aan Gomes in zijn PSV-tijd. Ramos wordt de nieuwe Gomes!

Hoezo bakt Isaksson er niets van? Buiten de wedstrijd tegen Ajax heb ik hem nog niet op grote fouten kunnen betrappen. En Gomes was in zijn eerst seizoen ook geen uitblinker. Ik ben blij met onze keeper. En net zo blij ben ik met de ontwikkeling van Ramos. Laat hem ervaring op doen bij een andere club en hij wordt onze nieuwe eerste keeper.
 
Hoezo bakt Isaksson er niets van? Buiten de wedstrijd tegen Ajax heb ik hem nog niet op grote fouten kunnen betrappen. En Gomes was in zijn eerst seizoen ook geen uitblinker. Ik ben blij met onze keeper. En net zo blij ben ik met de ontwikkeling van Ramos. Laat hem ervaring op doen bij een andere club en hij wordt onze nieuwe eerste keeper.

Seizoen Club Duels Tegengoals Gemiddeld
2004/05 PSV 30 14 0,47

Het is maar wat je verwacht, wil je een keeper met extra kwaliteiten of een keeper? Isaksson heeft absoluut geen extra positieve kwaliteiten, al heeft hij er wel voor gezorgt dat iedere voorzet of corner van de tegenpartij me een hartaanval oplevert! :D
 
Hoezo bakt Isaksson er niets van? Buiten de wedstrijd tegen Ajax heb ik hem nog niet op grote fouten kunnen betrappen. En Gomes was in zijn eerst seizoen ook geen uitblinker. Ik ben blij met onze keeper. En net zo blij ben ik met de ontwikkeling van Ramos. Laat hem ervaring op doen bij een andere club en hij wordt onze nieuwe eerste keeper.

Laten we het hopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan