Cássio Ramos

Cássio Ramos wil toch per direct weg bij PSV
Gepubliceerd door Jurian de Vos | 27-09-11 | 11:09 3 reacties
Sinds de komst van Khalid Sinouh en Przemyslaw Tyton is Cássio Ramos overbodig geworden bij PSV. De keeper zou in eerste instantie tot de winsterstop bij de club uit Eindhoven blijven. Ramos zou dan zijn contract uitdienen bij de beloften.

Echter is Ramos er nu al klaar mee. Hij wil per direct terug naar thuisland Brazilië en is daarover in onderhandeling met PSV, zo meldde Marcel Brands gisteravond tegenover Omroep Venray.
In 2007 werd Ramos aangetrokken als de beoogde opvolger van landgenoot Heurelho Gomes. Na verhuurd te worden aan Sparta Rotterdam kwam de Braziliaanse keeper niet verder dan drie officiële wedstrijden voor PSV.

Mooi, dat bespaard weer salaris.

Waar heb je dit vandaan? Een zin beginnen met "Echter". :bye:
 
Beter voor alle partijen. Zeker nu het mee lijkt te vallen met Tyton. Kan hij een deel van zijn salaris meekrijgen en levert het PSV een besparing op.
 
Beter voor alle partijen. Zeker nu het mee lijkt te vallen met Tyton. Kan hij een deel van zijn salaris meekrijgen en levert het PSV een besparing op.

Hoezo een deel salaris meekrijgen? Hij mag transfervrij een ploeg zoeken waar hij tekengeld kan ontvangen. Hij wil nu weg dus ik denk dat hij helemaal niets mee krijgt en dat hij in ruil een transfervrije status krijgt.
 
Hoezo een deel salaris meekrijgen? Hij mag transfervrij een ploeg zoeken waar hij tekengeld kan ontvangen. Hij wil nu weg dus ik denk dat hij helemaal niets mee krijgt en dat hij in ruil een transfervrije status krijgt.

Volgens mij moet PSV zijn contract afkopen, anders hoeven ze toch nergens over te onderhandelen. Normaal gesproken moet je de volle pond meegeven als je van een speler af wil, maar dat is nu wederzijds. Vandaar mijn opmerking.
 
Volgens mij moet PSV zijn contract afkopen, anders hoeven ze toch nergens over te onderhandelen. Normaal gesproken moet je de volle pond meegeven als je van een speler af wil, maar dat is nu wederzijds. Vandaar mijn opmerking.

Maar dan kan je hem toch net zo goed houden tot de winterstop en hem dan proberen te verkopen.
 
Maar dan kan je hem toch net zo goed houden tot de winterstop en hem dan proberen te verkopen.

Volgens mij is er nooit interesse in hem geweest...en dat zal nu niet anders zijn. Ten eerste weten ze dat zijn contract afloopt en ten tweede is hij min of meer verbannen naar het 2de.
 
voetbalzone meld dat Marcel Brands het bevestigd heeft.

PSV maakt einde aan sportieve lijdensweg van Cássio Ramos

Woensdag, 28 september 2011 om 09:40

De naam van Cassio Ramos staat niet meer op de loonlijst van PSV, zo meldt het Eindhovens Dagblad dinsdagmorgen. Technisch directeur Marcel Brands bevestigt aan het regionale dagblad dat de contractuele samenwerking met de 24-jarige doelman met onmiddellijke ingang is ontbonden.



Ramos was bij PSV vorig jaar nog reservedoelman achter Andreas Isaksson, maar was inmiddels veroordeeld tot de gang naar Jong PSV. Een belangrijk signaal was al dat jeugddoelman Benjamin van Leer deze week mee is naar Boekarest, waar het team van Fred Rutten donderdag de Europa League-wedstrijd tegen Rapid afwerkt.

Ramos slaagde er bij PSV nooit in een basisplek af te dwingen. De Braziliaan kwam niet verder dan drie optredens in de Eredivisie en werd tussendoor uitgeleend aan Sparta Rotterdam. De Eindhovenaren hebben met Przemyslaw Tyton, Isaksson en Khalid Sinouh voldoende keepers. Daarnaast is Jeroen Zoet op huurbasis actief voor RKC Waalwijk
 
Voor alle partijen idd de beste oplossing, maar ik zou er niet vreemd van opkijken als we over een jaar of 4 hem bij een betere club dan PSV onder de lat zouden zien.
 
Op de site van PSV wordt e.e.a. bevestigd. Contract per direct ontbonden en hij gaat terug naar Brazilië.
Leuk, een speelmaatje voor iemand halen die vervolgens de boot naar Engeland pakt. Dik miljoen transfergeld, het nodige salaris, en dat voor een handvol wedstrijden in het eerste.

Op naar Oud-spelers!
 
Jammer. Aardige gozer, maar helaas niet goed genoeg.

Succes in het vervolg!
 
Jammer. Aardige gozer, maar helaas niet goed genoeg.

Succes in het vervolg!

Ik blijf volhouden dat hij het talent had om eerste keeper te worden. Ik heb hem bij Brazilie onder 20 zien keepen en daar was hij nagenoeg onpasseerbaar. Zelfs Real Madrid hield hem in de gaten toen, maar hij ging naar PSV. Jammer dat hij hier nooit dat niveau van toen heeft gehaald. Anders hadden we een prima keeper gehad.
 
Jmmer. Is altijd wel een vrolijke gast geweest, maar daavoor was die natuurlijk niet gehaald:D
Veel Brazilianen die psv van de hand heeft gedaan hebben het later wel goed gedaan bij andere clubs. Ook dat is een gegeven, helaas.
 
Beste oplossing natuurlijk, Ramos bij PSV was al een lang gesloten verhaal. Hij heeft bij Sparta toen niet echt weten te overtuigen, en maakte de domme beslissing om daarna in plaats van een jaar te keepen bij Sparta de concurrentie met Isaksson aan te gaan, tegen aanraden van PSV en de coach in.

Ik heb het gevoel dat PSV dit geforceerd heeft. Hij weigert eerder (en dus goedkoper) dan de winterstop te vertrekken, en opeens speelt hij ook niet meer bij Jong PSV. Vervolgens vindt Cassio het hier toch niet meer zo gezellig, en vertrekt hij tóch eerder naar Brazilië.

En aangezien ik 'm nog niet gezien heb: toedeloe! :daag:
 
Terug
Bovenaan Onderaan