huez

Aanvoerder
Ik weet niet of er een betere plaats is om dit te posten, ik luisterde van de week de podcast In de ban van Rian. Vond ik een leuke podcast om te luisteren.

Kronos

Assistent Bondscoach
Ik weet niet of er een betere plaats is om dit te posten, ik luisterde van de week de podcast In de ban van Rian. Vond ik een leuke podcast om te luisteren.
Ha, leuk. Die hele affaire volg ik vanuit m'n werk met aardig wat interesse omdat Centric onze grote concurrent is. Wat een soap is dat zeg.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Of zo'n slechte motivatie e/o discipline? :p

Ik stel mezelf altijd een doel van een x aantal boeken per jaar op goodreads. Helpt wel om daar dan ook een beetje naartoe te werken/lezen.

Ik lees 102 1-2 boeken per maand, dat is het probleem niet, maar ik merk dat ik de laatste tijd niet de energie heb om aan de wat zwaardere boeken te beginnen. Het laatste niet-fictie boek was Sapiens van Yuval Noah Harari. https://www.bol.com/nl/nl/f/sapiens/9300000015746626/

Laatst bewerkt:

Mohr

Aanvoerder

huez

Aanvoerder
Ha, leuk. Die hele affaire volg ik vanuit m'n werk met aardig wat interesse omdat Centric onze grote concurrent is. Wat een soap is dat zeg.
Echt bizar hoe die vrouw bij intelligente mensen in het hoofd kan zitten. Vanuit concurrentie is het welmgunstig, na het schijnt zijn al heel veel capabele werknemers van Centric vertrokken.

Bovenaan Onderaan