Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ha, leuk. Die hele affaire volg ik vanuit m'n werk met aardig wat interesse omdat Centric onze grote concurrent is. Wat een soap is dat zeg.Ik weet niet of er een betere plaats is om dit te posten, ik luisterde van de week de podcast In de ban van Rian. Vond ik een leuke podcast om te luisteren.
Zo slecht?Ik ben nog niet echt opgeschoten![]()
Of zo'n slechte motivatie e/o discipline?Zo slecht?
Of zo'n slechte motivatie e/o discipline?
Ik stel mezelf altijd een doel van een x aantal boeken per jaar op goodreads. Helpt wel om daar dan ook een beetje naartoe te werken/lezen.
Wow, Suske en Wiske fan?Ik lees 102 boeken per maand, dat is het probleem niet, maar ik merk dat ik de laatste tijd niet de energie heb om aan de wat zwaardere boeken te beginnen. Het laatste niet-fictie boek was Sapiens van Yuval Noah Harari. https://www.bol.com/nl/nl/f/sapiens/9300000015746626/
102? Bedoel je boeken, hoofdstukken of pagina's?Ik lees 102 boeken per maand, dat is het probleem niet, maar ik merk dat ik de laatste tijd niet de energie heb om aan de wat zwaardere boeken te beginnen. Het laatste niet-fictie boek was Sapiens van Yuval Noah Harari. https://www.bol.com/nl/nl/f/sapiens/9300000015746626/
Dat is nogal specifiek. Wordt je gedwongen? Slaap je dan ook minder in februari? Heb je een vrije dag in maanden van 31 dagen? Zoveel vragen!Ik lees 102 boeken per maand, dat is het probleem niet, maar ik merk dat ik de laatste tijd niet de energie heb om aan de wat zwaardere boeken te beginnen. Het laatste niet-fictie boek was Sapiens van Yuval Noah Harari. https://www.bol.com/nl/nl/f/sapiens/9300000015746626/
Echt bizar hoe die vrouw bij intelligente mensen in het hoofd kan zitten. Vanuit concurrentie is het welmgunstig, na het schijnt zijn al heel veel capabele werknemers van Centric vertrokken.Ha, leuk. Die hele affaire volg ik vanuit m'n werk met aardig wat interesse omdat Centric onze grote concurrent is. Wat een soap is dat zeg.
Dat is nogal specifiek. Wordt je gedwongen? Slaap je dan ook minder in februari? Heb je een vrije dag in maanden van 31 dagen? Zoveel vragen!
Wow, Suske en Wiske fan?
102? Bedoel je boeken, hoofdstukken of pagina's?![]()
Een aantal maanden of weken geleden had hij ook al interessante dingen te vertellen bij VI.Iemand het boekje van Sander Schimmelpenninck al gelezen? Hij zegt goede dingen. Laatst al bij Jinek, vanavond bij VI.
Ik zie die link niet helemaal?Een aantal maanden of weken geleden had hij ook al interessante dingen te vertellen bij VI.
Ik weet alleen niet wat een persoon als hij in die Brand new Day pensioen reclame moet doen? Maar dat mag hij uiteraard zelf weten
Een aantal maanden of weken geleden had hij ook al interessante dingen te vertellen bij VI.
Ik weet alleen niet wat een persoon als hij in die Brand new Day pensioen reclame moet doen? Maar dat mag hij uiteraard zelf weten
Ik zie die link niet helemaal?
Dan moet ie lekker reclame maken voor mensen zonder pensioen, niet angst zaaien dat heel veel mensen met een pensioen straks absoluut te weinig inkomen hebben.Iedereen mag uiteindelijk opdraven in reclames, maar de link naar waarom is er wel. De reclame gaat over dat veel mensen straks niet genoeg geld hebben, Schimmelpenninck heeft "Sander en de kloof" gemaakt. Over de kloof tussen arm en rijk.
Dan moet ie lekker reclame maken voor mensen zonder pensioen, niet angst zaaien dat heel veel mensen met een pensioen straks absoluut te weinig inkomen hebben.