Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Waarom heb jij het nu tegen mijIk ben nu in ieder geval kwijt wie het tegen wie heeft en waarom. Ik geef mijn spreektijd aan Jauf.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Waarom heb jij het nu tegen mijIk ben nu in ieder geval kwijt wie het tegen wie heeft en waarom. Ik geef mijn spreektijd aan Jauf.
Lief van je, maar ik bemoei me eigenlijk helemaal niet met de discussie.Ik ben nu in ieder geval kwijt wie het tegen wie heeft en waarom. Ik geef mijn spreektijd aan Jauf.
Ik dacht dat zij zich met name op ZZP-ers richten? Of zit ik dan weer eens mis?Ik wil daarmee niet de suggestie wekken dat ie de kloof vergoot. Maar met die reclame richt zich primair op het middeninkomen wat zoverdwr omhoog getrokken wordt. De lage inkomens hebben geen ruimte om in een extra pensioen te investeren. De kloof tussen arm.en rijk wordt dus niet kleiner maar ook niet groter. Maar de middeninkomens schuiven wel verder omhoog.
De laatste weken?Laatste weken gelezen:
Cinema Speculation - Quentin Tarantino (leuk als je een filmfreak bent)
The Great Gatsby - F. Scott Fitzgerald (voor de zoveelste keer… heb nog nooit een beter boek gelezen)
The Road - Cormac McCarthy (niet mijn favo boek van hem, maar wel erg mooi)
The Underground Railroad - Colson Whitehead (erg goed!)
Normal People - Sally Rooney (erg fijn, snel doorheen te komen, even goed als de gelijknamige serie)
Toen mocht je nog maar 2 keer wisselen.Ik ben het boek van 110 jaar PSV aan het lezen. Best geinig. Een soort wedstrijdverslagjes van 110 legendarische wedstrijden van PSV. Met wat recente quotes van PSV-ers, die dan in die wedstrijd speelden. Zoals Van Breukelen of Willy v.d. Kerkhoff. Leuk ook om te zien wie er in de opstelling stonden. En opvallend hoe weinig er gewisseld werd. Vaak maar een keer.
Echt? Dacht dat het altijd 3 was. Maar dan nog, ook die 2e wissel werd relatief weinig gebruikt. Zo lijkt het.Toen mocht je nog maar 2 keer wisselen.
Kan mij heugen dat je 2 wissels had voor veldspelers en dat de 3e voor een evt. keeperswissel was. Op een gegeven moment is die 3e wissel voor alle spelers geworden.Echt? Dacht dat het altijd 3 was. Maar dan nog, ook die 2e wissel werd relatief weinig gebruikt. Zo lijkt het.
Kan mij heugen dat je alleen tot en met minuut 44 eén speler mocht wisselen, mits hij geblesseerd was.Kan mij heugen dat je 2 wissels had voor veldspelers en dat de 3e voor een evt. keeperswissel was. Op een gegeven moment is die 3e wissel voor alle spelers geworden.
Die 2e wissel hou je als reserve, voor als er iemand in het laate kwartier geblesserd uitvalt of zo. Die gebruik je in principe niet uit tactische overwegingen.Echt? Dacht dat het altijd 3 was. Maar dan nog, ook die 2e wissel werd relatief weinig gebruikt. Zo lijkt het.
Je ziet toch tegenwoordig heel vaak dat alle wissels gebruikt worden?Die 2e wissel hou je als reserve, voor als er iemand in het laate kwartier geblesserd uitvalt of zo. Die gebruik je in principe niet uit tactische overwegingen.
Klopt, toen niet in ieder geval. En ik denk niet dat Bosz al onze wissels in gaat zetten tegen Rangers in de 75e minuut. De laaste wissels in belangrijke wedstrijden worden gebruikt om tijd te rekken in de verlenging.Je ziet toch tegenwoordig heel vaak dat alle wissels gebruikt worden?
Te nieuwerwets voor mij![]()
KU Leuven en Google gaan meer dan 70.000 boeken digitaliseren
De Vlaamse universiteit KU Leuven gaat samen met Google de komende twee jaar meer dan 70.000 boeken digitaliseren. De digitale exemplaren worden daarna gratis beschikbaar gesteld via Google Books en de bibliotheekcatalogus van de universiteit.tweakers.net
Ik denk dat Ex Libris hier wel vrolijk van wordt
Ah okay. In ieder geval voor het behoud van de informatie uit de boeken wel een goede zaak dat ze het doen!Te nieuwerwets voor mij. Er staat al heel veel op books.google.com. Bijna elk boek waar ik (een deel van) de tekst van heb kan ik daar integraal vinden!
Voorbeeld van een van mijn boeken.
Wel weer goede input voor AI natuurlijk (beter dan Facebook of Instagram data bv).