Atomic Habits van de week eindelijk uitgelezen, erg interessant boek over hoe je kleine dingen in je leven kan veranderen om je eigen leven al heel makkelijk te verbeteren.
Nu begonnen met Deep Work van Cal Newport en hopelijk daarna meditations van Marcus Aurelius lezen.

Ik zit na Song of ice and fire (wachten op de rest vd serie) nu diep in de “temeraire” serie van Naomi Novik. Voor wie van epic fantasy series geniet best n aanrader.

Ik denk dat Ex Libris hier wel vrolijk van wordt
Te nieuwerwets voor mij 😄. Er staat al heel veel op books.google.com. Bijna elk boek waar ik (een deel van) de tekst van heb kan ik daar integraal vinden!

Voorbeeld van een van mijn boeken.

Wel weer goede input voor AI natuurlijk (beter dan Facebook of Instagram data bv).

Te nieuwerwets voor mij 😄. Er staat al heel veel op books.google.com. Bijna elk boek waar ik (een deel van) de tekst van heb kan ik daar integraal vinden!

Voorbeeld van een van mijn boeken.

Wel weer goede input voor AI natuurlijk (beter dan Facebook of Instagram data bv).
Ah okay. In ieder geval voor het behoud van de informatie uit de boeken wel een goede zaak dat ze het doen!

Terug
Bovenaan Onderaan