Binnenlandse Politiek

Aan de andere kant komt de combinatie vvd bbb pvv en ja21 ook niet tot een meerderheid als ik snel tel.
Nee, inderdaad. 73 met de huidige peiling. Moet je SGP erbij nemen, dan kan het.
Man, dat wordt dan praktisch onmogelijk zeg om een kabinet te vormen.. Over links/midden lukt het ook niet, daar is D66 te klein voor geworden.
 
Boze bevolking? Massapsychose? Klinkt een beetje als 'iedereen die rechts denkt of stemt spoort niet', 'links is de way'?! Ieder zijn keus, in mijn geval zeker niet links, maar om alles rechts van D66 nou zo te benoemen gaat wat ver als je het mij vraagt. Meeste mensen met een 'psychose' zijn die linkse wolk en gekkigheid en het uitknijpen van de burger (waar niet naar geluisterd wordt!) wel een beetje zat denk ik persoonlijk. Ik in ieder geval wel. Tijd voor wat anders dan Rutte/Kaag en consorten. Slechter kan het nauwelijks worden.
Uitknijpen vd burger door links, check ff de kabinetten van de laatste 12 jaar zou ik zeggen.
 
Nee, inderdaad. 73 met de huidige peiling. Moet je SGP erbij nemen, dan kan het.
Man, dat wordt dan praktisch onmogelijk zeg om een kabinet te vormen.. Over links/midden lukt het ook niet, daar is D66 te klein voor geworden.

Het zal over rechts gaan, ik hoop dat D66 1x in de partijgeschiedenis ballen toont en gewoon niet met VVD/JA21/BBB mee gaat doen.
 
Man, de NOS doet 'n interviewtje met Henk Kamp van de VVD / migratie woordvoerder. Wat een gezwets in de ruimte zeg, geen enkele vorm van zelfkritiek.
"Nu moeten de problemen echt opgelost gaan worden".
"Mark Rutte is al 13 jaar bezig met ieder probleem op te lossen".

Campagne is al begonnen..
 
Het zal over rechts gaan, ik hoop dat D66 1x in de partijgeschiedenis ballen toont en gewoon niet met VVD/JA21/BBB mee gaat doen.
Als dat D66 de volgende ronde groter maakt zullen ze daar voor kiezen. Als D66 meegaan met VVD JA21 en BBB weet je dat je volgende ronde wordt afgerekend
 
Man, de NOS doet 'n interviewtje met Henk Kamp van de VVD / migratie woordvoerder. Wat een gezwets in de ruimte zeg, geen enkele vorm van zelfkritiek.
"Nu moeten de problemen echt opgelost gaan worden".
"Mark Rutte is al 13 jaar bezig met ieder probleem op te lossen".

Campagne is al begonnen..
VVD heeft zo obgeer iedere keer de portefeuille immigratie gehad onder Rutte.
 
.
VVD heeft zo obgeer iedere keer de portefeuille immigratie gehad onder Rutte.
Hadden het onder Dijkhoff nog onder controle. Maar alles is ook een samenloop van omstandigheden. Oorlog, bouwstop, om immigratie door te laten stromen moet er wel gebouwd worden. Maarja, de bbb hé 🤔
 
Hier ben ik het mee oneens. Ik vind dat Kaag gedegen en professioneel overkomt. Ze gedraagt zich 'waardig', zoals bij haar functie past. Zij zou een uitstekende premier zijn. Blijft altijd kalm, komt goed uit haar woorden en staat er internationaal goed op. Zij en Jetten zijn zeer kundige politici. Jammer dat een Tjeerd de Groot of Jan Paternotte er ook zitten, ik vind hen echt heel zwak in debatten.
Daar ben ik het grotendeels mee eens hoor. Veel van die positieve dingen vallen moeilijk te ontkennen. Niettemin heeft ze tegelijkertijd wel een uitstraling die op veel mensen, waaronder mij, als elitair overkomt. Dat is zij misschien niet, maar die gevoelens roept zij bij velen wel op. Kan zij verder ook niks aan doen - dat is gewoon wie zij is.
 
Ik denk niet dat het een succes gaat worden, maar wat mij betreft hoor.. Die loopt vanzelf tegen dezelfde muren aan als dit kabinet.
We zitten gewoon met Europese regels.
Hoe is het met z'n #nexit trouwens? Of ziet ie ook hoe het in Engeland gaat?
 
Daar ben ik het grotendeels mee eens hoor. Veel van die positieve dingen vallen moeilijk te ontkennen. Niettemin heeft ze tegelijkertijd wel een uitstraling die op veel mensen, waaronder mij, als elitair overkomt. Dat is zij misschien niet, maar die gevoelens roept zij bij velen wel op. Kan zij verder ook niks aan doen - dat is gewoon wie zij is.
Dat komt (helaas) ook omdat het een vrouw is. Als het een man is wordt het gezien als sterk leiderschap.
Hoe is het met z'n #nexit trouwens? Of ziet ie ook hoe het in Engeland gaat?
Daar zal ie ongetwijfeld voor zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan