Binnenlandse Politiek

Fvd is extreem rechts. Ik heb geen probleem met rechts, maar wel als het sympathisanten zijn van fascisten en zelfs nazisme. Baudet heeft dat overigens vaak genoeg benoemd in z'n podcast en eigen media kanalen. Het komt niet van mij dit.
Hou op man, zeker net als ON. Geen gevaarlijkere gekken dan GL. Geen enkele partij in Nederland heeft zoveel dubieuze en radicale zwakzinnigen voortgebracht die geweld, aanslagen en terrorisme niet schuwen. FvD lijkt daarbij vergeleken op K3. Waren het nazi's geweest dan was die partij allang opgeheven.
 
Hou op man, zeker net als ON. Geen gevaarlijkere gekken dan GL. Geen enkele partij in Nederland heeft zoveel dubieuze en radicale zwakzinnigen voortgebracht die geweld, aanslagen en terrorisme niet schuwen. FvD lijkt daarbij vergeleken op K3. Waren het nazi's geweest dan was die partij allang opgeheven.
Het komt van hemzelf. Niet van mij. Maargoed, ik gaf aan waarom niemand met ze wil samenwerken. Ondertussen 2 zetels in de peilingen dus eigenlijk verder niet echt meer relevant ook.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan