Binnenlandse Politiek

Gewoon ieder land die zichzelf maar ziet te redden zoals voordat Europa de macht greep. Dan maar weer een zwak Italie en dat soort landen. Minder immigratie dus zodat de zorg en alles weer betaalbaar wordt.
Weet je waarom de zorg onbetaalbaar is geworden? Marktwerking. En wie heeft daarvoor gepleit? De vvd en overigens ook ene Pim Fortuyn.. 🤔
 
Hé ik dacht net zo goed met je mee! Nog een idee speciaal voor jou, aangezien je naar 0 immigratie en gesloten grenzen wil: om de zorgkosten laag te houden met het huidige geboortecijfer gewoon iedereen vanaf pensioenleeftijd laten euthanaseren! Met een beetje geluk is het niet meer nodig wanneer ik aan de beurt ben, een beetje hetzelfde zoals rechts met klimaat omgaat 🤭
Geboortebeperking is haast niet meer te voorkomen.
 
Hier heb je op geen enkele mogelijke manier bewijs voor, dat dat bij die groep groter is dan bij de groep autochtonen. Pure onderbuik.
Kom op Ralf, ik ben beter van je gewend ;)


 
.

Er is ook met Volt te praten denk ik. Hopelijk gaan we inderdaad die kant op. Maar Nederland heeft de afgelopen 30 jaar geen links kabinet gehad. En zelfs Paars was niet eens een rechts kabinet. Dus nog langer ook.
Volgens mij heeft Nl maar 1 links kabinet gehad: Den Uyl, en dat is meer dan 50 jaar geleden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo weinig vertrouwen in het Nederlandse volk dat ik denk dat het niets uit zal maken, dat men wel in deze 'massapsychose' van partijen zoals BBB/FVD/PVV/JA21 blijft hangen zelfs al wordt het regeren een fiasco.
Dit dus. Aangezien de BBB dik toon bij de laatste verkiezingen, zal gaat nu vast ook gebeuren. We’re fucked. Dit is erger dan het huidige kabinet. En geen idee wat ik zou moeten stemmen.
 
Gewoon ieder land die zichzelf maar ziet te redden zoals voordat Europa de macht greep. Dan maar weer een zwak Italie en dat soort landen. Minder immigratie dus zodat de zorg en alles weer betaalbaar wordt.
Je begrijpt hopelijk wel dat Italië dan schijt aan Nederland zou hebben en alle immigranten linea directa doorstuurt?
 


I stand corrected. Duly noted.
 
.

Op het gebied van immigratie daar heeft de Brexit nul effect gehad. Uit de eu zal eerder contraproductief werken omdat dan landen vluchtelingen toch doorsturen naar het land waarheen ze willen. Per saldo maakt dat niets uit.
Ehm nee, niet 0 effect. Er komt vreemdgenoeg meer naar binnen.
 
Op de lange termijn uiteraard wel. Minder mensen minder zorg. Zonder te discrimineren gaan de nieuwe medelanders echt voor ieder kuchje naar de dokter.
Nogmaals, de grootste kosten post voor de zorg zijn de ouderen die ouder worden en qua aantal groeit, omdat er een geboortegolf was direct na WWII. Minder migranten veranderd daar niks aan.
 
Renske Leijten heeft 3 dagen geleden afscheid genomen als kamerlid. "Ik verlies hier te veel energie."
En vandaag valt het kabinet. Wat gaat Pieter Omtzigt doen nu er verkiezingen komen. Stapt hij ook op? Hij zal toch niet als eenmanspartij aan de verkiezingen mee gaan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan