Binnenlandse Politiek

FpzhNTeXgAEM-Ty


Rutte de maat nemen aangaande de schade in Groningen, maar zelf geen probleem hebben met het mogelijk weer meer gas oppompen daar. Was daar niet een woord voor ;)
Boeren hebben blijkbaar geen last van de aardbevingen?

Waarom is het groep Den Haan en lid Gündogan en lid Omtzigt?
 
Alle type boeren? En andersom, met het gedeeltelijk uitfaseren van boeren neemt us onze gasafhankelijkheid af?
Maar dat laatste willen we niet. Minder buitenlanders en meer varkens. En kassen in plaats van woningen. En die aardbevingen zijn als de stikstofproblematiek: een verzinsel van links om de hardwerkende Nederlander tegen te zitten.

En dan te bedenken dat er mensen zijn dit in dit sprookje geloven. :rolleyes:
 
Maar dat laatste willen we niet. Minder buitenlanders en meer varkens. En kassen in plaats van woningen. En die aardbevingen zijn als de stikstofproblematiek: een verzinsel van links om de hardwerkende Nederlander tegen te zitten.

En dan te bedenken dat er mensen zijn dit in dit sprookje geloven. :rolleyes:
Willem.. is that you?
 
Een meer dan de andere, maar kassen vreten gas (soms niet eens voor de warmte, maar voor de CO2), en de koelers van melkvee houders zijn ook energievreters.
Tja, bij mij zijn boeren de landbouwers en veetelers, kassen dat is niet een boer maar een kweker, of het nu anjers betreft of paprika's. Maar snap je punt nu.
 
Tja, bij mij zijn boeren de landbouwers en veetelers, kassen dat is niet een boer maar een kweker, of het nu anjers betreft of paprika's. Maar snap je punt nu.
Ik snap CNC wel, of je nu anjers, paprika’s of varkens in een gebouw produceert, het heeft allebei even weinig te maken met het romantische beeld van de boer uit de kinderboekjes.
 
FqiTERdX0AAA7H1


Fascisten met een rode zakdoek, niet vreemd dat een deel wat 4 jaar geleden verkiesbaar was voor FvD hier weer onderdak heeft gevonden.
Yup. We leggen bepaalde zaken aan banden maar indoctrineren ze met de overgesubsidieerde boerenpraat zodat ook uw kinderen miljonair kunnen worden op kosten van de belastingbetaler. Het overschot wat we produceren gooien we gewoon weg want dat doen we al jaren 🤔
 
FqiTERdX0AAA7H1


Fascisten met een rode zakdoek, niet vreemd dat een deel wat 4 jaar geleden verkiesbaar was voor FvD hier weer onderdak heeft gevonden.
Er wordt gesuggereerd dat de kinderen allerlei onwaarheden voorgeschoteld krijgen op school en dat over de lesprogramma's onvoldoende wordt nagedacht. Er is vast wel iets te finetunen, maar of dat op deze wijze opgeschreven moet worden?

En ik neem aan dat onderwijzers voornamelijk het lesprogramma en de cultuur van de school uitdragen en hun eigen ideologieën daar buiten laten?

Rare punten!
 
Er wordt gesuggereerd dat de kinderen allerlei onwaarheden voorgeschoteld krijgen op school en dat over de lesprogramma's onvoldoende wordt nagedacht. Er is vast wel iets te finetunen, maar of dat op deze wijze opgeschreven moet worden?

En ik neem aan dat onderwijzers voornamelijk het lesprogramma en de cultuur van de school uitdragen en hun eigen ideologieën daar buiten laten?

Rare punten!
Nou ik heb zeker wel eens in de les gezeten dat de persoonlijke mening van de docent wel èrg nadrukkelijk aanwezig was in de lesstof. En dan niet als disclaimer in de zin van: "Ik vind persoonlijk A, anderen vinden B", maar gewoon in maatschappijleer in de 1e klas hoe Rechts vs Links werd uitgelegd. De een waren gewoon de goedjes, en de anderen gewoon de slechtjes.
 
FqiTERdX0AAA7H1


Fascisten met een rode zakdoek, niet vreemd dat een deel wat 4 jaar geleden verkiesbaar was voor FvD hier weer onderdak heeft gevonden.
Je mag het dus niet meer hebben over hoog- of laagopgeleiden. Maar de theoretisch opgeleiden gaan nog wel naar de hogeschool. :grin: Zullen dan wel scholen van 12 verdiepingen zijn...
 
Wat zouden ze nou precies bedoelen en hoe is dit in het belang van de toekomstige boer of burger (hoewel een boer ook een burger is)?
Kinder mogen niet horen dat een kalfje direct na de geboorte bij de koe wordt weggehaald. Dat is namelijk het eerlijke verhaal van de melkindustrie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan