-040-
Bondscoach
Ben ik nog veilig. Hier mag je de SVP er ook aan toevoegen.Yep. Overigens, iedereen die met JA21, PVV of FvD sympathiseert of cocaine snuift, gooi ik op de negeerlijst.
Ben ik nog veilig. Hier mag je de SVP er ook aan toevoegen.Yep. Overigens, iedereen die met JA21, PVV of FvD sympathiseert of cocaine snuift, gooi ik op de negeerlijst.
Hoe werkt dit precies? Moeten we ons melden of heb je een database met (vermoedelijke) kandidaten? Zo veel vragen!Yep. Overigens, iedereen die met JA21, PVV of FvD sympathiseert of cocaine snuift, gooi ik op de negeerlijst.
Vermoed dat ie het over het open riool dat Twitter heet heeft, niet het forum. Daar zijn ze snel herkenbaar. o.a Canada-vlag, Ruslad-vlag, gillen over eigen onderzoek. Putin-praise en meer van dat soort zaken.Hoe werkt dit precies? Moeten we ons melden of heb je een database met (vermoedelijke) kandidaten? Zo veel vragen!![]()
Waar staat de Canada vlag voor?Vermoed dat ie het over het open riool dat Twitter heet heeft, niet het forum. Daar zijn ze snel herkenbaar. o.a Canada-vlag, Ruslad-vlag, gillen over eigen onderzoek. Putin-praise en meer van dat soort zaken.
Vermoed dat ie het over het open riool dat Twitter heet heeft, niet het forum. Daar zijn ze snel herkenbaar. o.a Canada-vlag, Ruslad-vlag, gillen over eigen onderzoek. Putin-praise en meer van dat soort zaken.
Heb je niet gehoord dat Canada geen democratie meer is? Is in het kader van de trucker-protesten daar.Waar staat de Canada vlag voor?
Nee…. Ik bezoek iets minder media dan jij.Heb je niet gehoord dat Canada geen democratie meer is? Is in het kader van de trucker-protesten daar.
VerstandigNee…. Ik bezoek iets minder media dan jij.
Ik had van jou verwacht dat je de eventuele mannelijke slachtoffers nu ook golddiggers vindt? Maar slachtoffer of dader, het is dus altijd de vrouw haar schuld.Vrouwen, allemaal viespeuken.. blijkt maar weer
Ik had van jou verwacht dat je de eventuele mannelijke slachtoffers nu ook golddiggers vindt? Maar slachtoffer of dader, het is dus altijd de vrouw haar schuld.
Man man man, waarom ze jou geen rechter hebben gemaakt. Onbegrijpelijk. Ik geloof niet dat ik ooit zoveel ongefundeerde en losse-flodder-beschuldigingen in 1 post heb gezien.Dat mens is dood eng, straalt sowieso arrogantie, betweterigheid en dictatuur uit, gemixt met een rotkop. Iemand die je een baantje moet geven in een kelder ver weg van de mensen dat niemand haar ziet en zij ook niemand. Er is geen mens of dier die het vrijwillig met haar zou willen doen, dus snap dat je dan via machtspositie je slag probeert te slaan. Alleen heeft ze geen tv of kijkt alleen Turkse zenders dat ze wat trends gemist heeft in nl
En wat ik eerder bedoelde, ik ben blij dat ook vrouwen over de scheef kunnen gaan, dat niet alleen wij mannen de viespeuken zijn, voor wie mijn sarcasme weer niet begreep.
Man man man, waarom ze jou geen rechter hebben gemaakt. Onbegrijpelijk. Ik geloof niet dat ik ooit zoveel ongefundeerde en losse-flodder-beschuldigingen in 1 post heb gezien.
Jij verpakt je mening alsof het feiten zijn beste man. Dat is het hele punt.Begin jij maar ff het verschil te leren tussen een mening en de rest, dan typen we verder. Als jij haar posters boven je bed hebt mag ook, ieder zijn mening en smaak.
Ja het is mij watt. Kon d'r wel waarderen in de debatten, maar zulk gedrag is niet te tolereren, heel simpel.Verklaring Volt.
![]()
Een elektrische spanning![]()
Jij verpakt je mening alsof het feiten zijn beste man. Dat is het hele punt.
Een zin als: "Alleen heeft ze geen tv of kijkt alleen Turkse zenders". Hoe lees je dat als zijnde een mening? Dat leest alsof je feiten noemt. Alleen als met de meeste dingen, je weet er geen ene zak van.
Ghehehe i chuckled.Ja het is mij watt. Kon d'r wel waarderen in de debatten, maar zulk gedrag is niet te tolereren, heel simpel.