Binnenlandse Politiek

Kaag vind ik ook oprecht. Ze wordt neergezet als hooghartig en koud en werd een beetje afgerekend op haar streven naar ‘nieuw leiderschap’, maar ik vind haar eigenlijk pragmatisch best sterk en geloofwaardig als bewindsvrouw.

Ze heeft niets laten zien van nieuw leiderschap, ze is met dezelfde machtstgeile Rutte en De Jonge in een kabinet gestapt. Ze heeft letterlijk geen enkele positieve verandering laten zien.

Ze is niets meer dan een liegende politica, die net zo weinig op heeft met eerlijkheid als bovengenoemde 2 mannen.
 
Ze heeft niets laten zien van nieuw leiderschap, ze is met dezelfde machtstgeile Rutte en De Jonge in een kabinet gestapt. Ze heeft letterlijk geen enkele positieve verandering laten zien.

Ze is niets meer dan een liegende politica, die net zo weinig op heeft met eerlijkheid als bovengenoemde 2 mannen.
Ze kan natuurlijk niet in een kabinet stappen zonder Rutte.
Maar kritiekloze steun aan leugenaar en transparantie-belemmeraar de Jonge maakt natuurlijk wel pijnlijk duidelijk dat er geen nieuwe cultuur is gekomen.
 
Ze kan natuurlijk niet in een kabinet stappen zonder Rutte.
Maar kritiekloze steun aan leugenaar en transparantie-belemmeraar de Jonge maakt natuurlijk wel pijnlijk duidelijk dat er geen nieuwe cultuur is gekomen.

Ze had Rutte zijn kop eraf moeten hakken toen ze dat kon vorig jaar, maar dat deed ze niet.

De laatste echte mannen waren Teeven en Opstelten die verantwoordelijkheid namen voor een bonnetje...
 
Ze heeft niets laten zien van nieuw leiderschap, ze is met dezelfde machtstgeile Rutte en De Jonge in een kabinet gestapt. Ze heeft letterlijk geen enkele positieve verandering laten zien.

Ze is niets meer dan een liegende politica, die net zo weinig op heeft met eerlijkheid als bovengenoemde 2 mannen.
Goh noem eens een paar leugens van haar.
 
Ze kan natuurlijk niet in een kabinet stappen zonder Rutte.
Maar kritiekloze steun aan leugenaar en transparantie-belemmeraar de Jonge maakt natuurlijk wel pijnlijk duidelijk dat er geen nieuwe cultuur is gekomen.
Dat bedoel ik dus met dat ze pragmatisch is. Ik heb het idee dat dit kabinet (zeker door toedoen van haar, denk ik) veel progressiever is dan de voorgaande kabinetten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat me opvalt op sociale media is dat d66 een linkse partij wordt genoemd. Progressief liberaal is toch gewoon een rechtse partij? Of is Progressief tegenwoordig links?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan