Binnenlandse Politiek

Nog zo een, eerst goed lezen voor je komt typen, ' ieder psyco mag zelf kiezen wat hij erger vind, foto's of een tik op de billen, welke kamp je erger vind als je tussen de 2 kwaden kiest '
Eerst lezen voor je komt typen, en dat uit het toetsenbord van de persoon die gilt dat het hele forum het voor Nilifur opneemt :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: clowntje, je hebt weer een lach op mijn gezicht getoverd :clown::clown:
 
Eerst lezen voor je komt typen, en dat uit het toetsenbord van de persoon die gilt dat het hele forum het voor Nilifur opneemt :ROFL: :ROFL: :ROFL: :ROFL: clowntje, je hebt weer een lach op mijn gezicht getoverd :clown::clown:

Opneemt niet helemaal, maar ze krijgt echt geen 3% shit over zich heen als de rest van de (mannelijke) boefjes waarvan sommige voor minder beschuldigd werden,
 
Goed lezen, ik zeg ieder psyco mag zelf kiezen welke versie erger is. Beide moet je aanpakken, maar lichamelijk contact vs foto's lijkt me makkelijke keuze maar goed kiezen tussen 2 kwaden.
en, dus ik ben en blijf hier duidelijk team Marc
Vind dat ik het best goed heb gelezen. Het ene verdedig je (Marc), geef je ook zelf toe. Terwijl je het andere wel afkeurt.

In mijn optiek is het niet kiezen tussen 2 kwaden. Je kunt gewoon optreden tegen allebei. Waarom moet dit een keuze zijn?
 
Vind dat ik het best goed heb gelezen. Het ene verdedig je (Marc), geef je ook zelf toe. Terwijl je het andere je wel afkeurt.

In mijn optiek is het niet kiezen tussen 2 kwaden. Je kunt gewoon optreden tegen allebei. Waarom moet dit een keuze zijn?

Omdat de media al gekozen heeft, verhaal van G is minder boeiend, minder sappig, is een vrouw + buitenlander dus sowieso niet echt clickbait materiaal of gevoelig dus dan doen we het in de krant op pagina 4 maar. Waar Marcie en de rest wel de hoofdpagina's haalde voor langere tijd. Zij krijgt haar media aandacht, waar de mannen media shit over zich heen krijgen, dat stoort mij het meest. Als morgen morgen de ING directeur van iets beschuldigd word, die krijgt wel alle shit over zich heen want is man & sappiger, al is het maar 1 klacht.

Q neemt het op voor het mannelijke gediscrimineerde volk op :lmao:, ook al zijn wij in haast alle gevallen de viespeuken, maar als er dan een viespeuk vrouwtje komt dan mag die net zo hard branden als wij die staand plassen.
 
Opneemt niet helemaal, maar ze krijgt echt geen 3% shit over zich heen als de rest van de (mannelijke) boefjes waarvan sommige voor minder beschuldigd werden,
Verschil hier op het forum zit volgens mij in 1 ding. Door een enkeling werd het opgenomen voor Marc, want ach hoe erg is zo'n foto (dat dit conform wetboek gewoon strafbaar is gaat men gemakshalve aan voorbij), daar hebben enkelen, waaronder ik, op gereageerd. Ik heb niemand het horen opnemen voor Nilifur, dus daarop reageren en een tegengeluid laten horen is niet nodig.

Wat dat betreft is het typisch dat (aanv: op het forum) bij Marc meer verdedigd is dan bij deze zaak, terwijl beiden niet verdedigbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Omdat de media al gekozen heeft, verhaal van G is minder boeiend, minder sappig, is een vrouw + buitenlander dus sowieso niet echt clickbait materiaal of gevoelig dus dan doen we het in de krant op pagina 4 maar. Waar Marcie en de rest wel de hoofdpagina's haalde voor langere tijd. Zij krijgt haar media aandacht, waar de mannen media shit over zich heen krijgen, dat stoort mij het meest.
https://www.nu.nl/blog/6183610/het-beeld-ontstond-dat-vooral-ajax-het-slachtoffer-was.html - Nu.nl verantwoord het maar dit was bij 9 van de 10 media zo het geval. Nu heb ik zelf geen fysieke kranten meer. Maar dat gundogan op non actief stond kreeg ik gewoon als bericht te zien op NOS (vlgms zelf een push). Ook dit werd gecommuniceerd in alle media die volg. Dus dat er geen aandacht voor was vind ik toch wel een fabeltje.

Daarnaast was het perspectief van de media ook, zeker bij het eerste bericht, negatief richting Gundogan (grensoverschrijdend gedrag en op non actief) terwijl er bij Marc toch vooral gesproken werd over de directeur die Ajax 120 miljoen euro oid had opgeleverd. Later zijn mensen hier (terecht) op terug gekomen.
Als morgen morgen de ING directeur van iets beschuldigd word, die krijgt wel alle shit over zich heen want is man & sappiger, al is het maar 1 klacht.
Hiermee impliceer je dat Marc maar 1 klacht had. Dat is onwaar. Laat ik dat vooropstellen.

Afhankelijk van de klacht kan ik pas iets oordelen. Marc waren het meerdere 'klachten' en tevens in overleg toegeven dat hier fouten zijn gemaakt.
Q neemt het op voor het mannelijke gediscrimineerde volk op :lmao:, ook al zijn wij in haast alle gevallen de viespeuken, maar als er dan een viespeuk vrouwtje komt dan mag die net zo hard branden als wij die staand plassen.
Wat een onzin om de wereld zo erg in man-vrouw te plaatsen en dan notabene met droge ogen beweren dat de man het zo slecht heeft.

Die Marc van jou heeft grensoverschrijdend gedrag gepleegd. Deze man heeft, iets langer, dan een maand alweer een nieuwe functie met een dik salaris. Dan durf jij te beweren dat Marc het zo slecht heeft? Hou toch op.

Weet je wat er tegen die vrouwen is gezegd die slachtoffer zijn binnen Ajax? Dat Ajax teleurgesteld is dat zij zich niet eerst intern melden. Niet dat ze blij zijn dat ze rechtvaardig een machtsmisbruiker eruit hebben geflikkerd. Nee als de vrouwen binnen Ajax het anders hadden aangepakt dan was het anders verlopen. De vrouwen kregen hierin de schuld en jij neemt het op voor de viespeuk die een die weer een salaris heeft van 400.000 euro (zonder bonus erbij te halen).

Yes life sucks for Marc. Wat stom dat Jinek Gundogan interviewt... (overgins heeft Marc zelf besloten, samen met Ajax, dat het beter was als hij dit rustig kon verwerken. :shrug:)



Maar goed we worden het niet eens. Hopelijk zie dat je niet alles in een woke gender achtige setting hoeft te benaderen. En dat je ook kunt zeggen, hi marc ff normaal doen. Hey Gundogan ff normaal doen. Wat gewoon naast elkaar kan bestaan zonder dat het ene beter/slechter is dan het andere.
 
https://www.nu.nl/blog/6183610/het-beeld-ontstond-dat-vooral-ajax-het-slachtoffer-was.html - Nu.nl verantwoord het maar dit was bij 9 van de 10 media zo het geval. Nu heb ik zelf geen fysieke kranten meer. Maar dat gundogan op non actief stond kreeg ik gewoon als bericht te zien op NOS (vlgms zelf een push). Ook dit werd gecommuniceerd in alle media die volg. Dus dat er geen aandacht voor was vind ik toch wel een fabeltje.

Daarnaast was het perspectief van de media ook, zeker bij het eerste bericht, negatief richting Gundogan (grensoverschrijdend gedrag en op non actief) terwijl er bij Marc toch vooral gesproken werd over de directeur die Ajax 120 miljoen euro oid had opgeleverd. Later zijn mensen hier (terecht) op terug gekomen.

Hiermee impliceer je dat Marc maar 1 klacht had. Dat is onwaar. Laat ik dat vooropstellen.

Afhankelijk van de klacht kan ik pas iets oordelen. Marc waren het meerdere 'klachten' en tevens in overleg toegeven dat hier fouten zijn gemaakt.

Wat een onzin om de wereld zo erg in man-vrouw te plaatsen en dan notabene met droge ogen beweren dat de man het zo slecht heeft.

Die Marc van jou heeft grensoverschrijdend gedrag gepleegd. Deze man heeft, iets langer, dan een maand alweer een nieuwe functie met een dik salaris. Dan durf jij te beweren dat Marc het zo slecht heeft? Hou toch op.

Weet je wat er tegen die vrouwen is gezegd die slachtoffer zijn binnen Ajax? Dat Ajax teleurgesteld is dat zij zich niet eerst intern melden. Niet dat ze blij zijn dat ze rechtvaardig een machtsmisbruiker eruit hebben geflikkerd. Nee als de vrouwen binnen Ajax het anders hadden aangepakt dan was het anders verlopen. De vrouwen kregen hierin de schuld en jij neemt het op voor de viespeuk die een die weer een salaris heeft van 400.000 euro (zonder bonus erbij te halen).

Yes life sucks for Marc. Wat stom dat Jinek Gundogan interviewt... (overgins heeft Marc zelf besloten, samen met Ajax, dat het beter was als hij dit rustig kon verwerken. :shrug:)



Maar goed we worden het niet eens. Hopelijk zie dat je niet alles in een woke gender achtige setting hoeft te benaderen. En dat je ook kunt zeggen, hi marc ff normaal doen. Hey Gundogan ff normaal doen. Wat gewoon naast elkaar kan bestaan zonder dat het ene beter/slechter is dan het andere.

Meer dan genoeg aandacht voor Gundogan. Lees er een paar keer per week wat over.

Knap dat je er nog energie in wil stoppen.
 
Meer dan genoeg aandacht voor Gundogan. Lees er een paar keer per week wat over.

Knap dat je er nog energie in wil stoppen.
Soms het ik heb idee dat er naast search-engine-bots ook ophef-bots op t forum zitten. Random onzin uitbraken voor een stukje ophef enzo.
 
Omdat de media al gekozen heeft, verhaal van G is minder boeiend, minder sappig, is een vrouw + buitenlander dus sowieso niet echt clickbait materiaal of gevoelig dus dan doen we het in de krant op pagina 4 maar. Waar Marcie en de rest wel de hoofdpagina's haalde voor langere tijd. Zij krijgt haar media aandacht, waar de mannen media shit over zich heen krijgen, dat stoort mij het meest. Als morgen morgen de ING directeur van iets beschuldigd word, die krijgt wel alle shit over zich heen want is man & sappiger, al is het maar 1 klacht.

Q neemt het op voor het mannelijke gediscrimineerde volk op :lmao:, ook al zijn wij in haast alle gevallen de viespeuken, maar als er dan een viespeuk vrouwtje komt dan mag die net zo hard branden als wij die staand plassen.
Voor mij hoef je het niet op te nemen hoor. Ik hou het graag bij je art work als je het niet erg vindt.
 
Als Volt zich keihard heeft uitgesproken en stappen heeft genomen, is dat toch voldoende? De verdere berichtgeving gaat over de afhandeling. Daar hoeft toch geen emotie meer vanuit bij ons bij te zitten? Het verschil met Ajax is dat Ajax een aantal keer wat laconiek uit de startblokken kwam. Dat was toch vooral het euvel?

Maar bij deze, eng mens hoor.
Inderdaad, "de reactie op" is nogal verschillend en een van de redenen waarom er op Ajax/Overmars veel heftiger is gereageerd. Verder zijn de misdragingen van Gundogan volgens mij minder duidelijk. Plus, en dat werd hier in het begin nogal eens verweten over de affaire overmars, niet veroordelen voordat iemand schuldig is: Gundogan heeft tot nog toe ontkend. Er is dus geen duidelijk antwoord op de schuldvraag. Er zijn getuigen, dat wel. Maar er is geen clear-cut uitspraak (daarmee doe ik geen uitspraak over haar schuld/onschuld. Ik constateer het alleen). Overmars daarentegen heeft stomweg bekend, is afgetreden om vervolgens bij Antwerp zijn kop weer een beetje uit het riool te steken. Onvergelijkbare situaties.
 
Welke reactie mis je?
Ik vond de eerste berichtgeving over Overmars erg laks en onjuist geformuleerd.

Hierdoor kwam er een heviger publieke opinie en paste media berichten aan. Dit was terecht. Dat Overmars een grotere publieke opinie veroorzaakt lijkt me gezien de naam en functie niet onlogisch.
1 van 150 mensen die over het land beslist versus een van de hoogste poppetjes bij een voetbalclub. Dan is het qua functie ergens wel vreemd, maar niet op een voetbalforum.
 
1 van 150 mensen die over het land beslist versus een van de hoogste poppetjes bij een voetbalclub. Dan is het qua functie ergens wel vreemd, maar niet op een voetbalforum.
Zeker. Maar ik denk dat de gem Nederlander moeite heeft het kabinet te benoemen. Laat staan 150 poppetjes in de tweede kamer.

Terwijl ik denk dat de gem Nederlander wel Overmars qua naam weet. Denk dat de ophef ook groter word na mate het een bekender iemand binnen de politiek is.
 
1 van 150 mensen die over het land beslist versus een van de hoogste poppetjes bij een voetbalclub. Dan is het qua functie ergens wel vreemd, maar niet op een voetbalforum.
Eerlijk gezegd vind ik dat, voor een voetbalforum, hier best brede en veelal goed onderbouwde discussies worden gevoerd over andere zaken. We hebben zelfs allerlei verschillende topics ipv “overige zaken”.
 
Eerlijk gezegd vind ik dat, voor een voetbalforum, hier best brede en veelal goed onderbouwde discussies worden gevoerd over andere zaken. We hebben zelfs allerlei verschillende topics ipv “overige zaken”.
Dat klopt, en gaat gevoelsmatig ook niet tegen mijn stelling in.
 
Heks Kaag doet het weer, 24e ipv 8e vliegbelasting.. De arme man word momenteel gelukkig nog lang niet genoeg genaaid door de benzine, stroom, gas en broodprijzen, pak ook zijn vakantie ff af :love: Laten we het milieu beschermen (bullshit) door mensen weg te pushen naar Duitsland en België, waar vliegen en vakanties stukkie goedkoper zijn, daarom heb ik schijt aan al die milliebullshit zo lang niemand op 1 lijn zit. Kan je de Nederlander lekker naaien hier terwijl de buurlanden ons met open armen ontvangen.

422a4bdc7f5062dbca9bb2e7f6533b83.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan